Alviks Strand Tandläkarna

Alviks Strand Tandläkarna

www.alviksstrandtandlakarna.se
  • Badge2024

I moderna lokaler i Bromma finner du Alviks Strand Tandläkarna. Vi har en lugnande utsikt över vattnet och alla i familjen är välkomna! Vi har varit länge i branschen, mottagningen startades 1988, och vi som jobbar här är välutbildade och kunniga i yrket. Idag har vi modern röntgenutrustning, som sänkt strålningen med 90%,...

133 omdömen om Alviks Strand Tandläkarna

Sedan starten hos Reco 2012

Maria S
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Mycket kunnigt och trevligt bemötande. Åker själv fr andra sidan stan pga att jag ej vill byta. Tandläkare och tandhygienister samt administrativ personal top notch!

Nina G
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

En jättetrevlig klinik med fint bemötande hela vägen ifrån sköterskorna i receptionen till tandläkaren.

Camilla Ö
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Mycket familjär stämning, då det är en liten mottagning, och det märks att de anställda trivs! Jag var med om en hemsk cykelolycka för 8 år sedan, då jag slog av en framtand. Det var i juli och inga mottagningar kunde ta emot mig medan på Alviks Strands Tandläkarna, tog de emot mig och lät mig få en tillfällig hjälp att ”täta” tandluckan tills 4 framtänder så småningom, fick rotfyllas och sättas in kronor. Jag fick värdigheten tillbaka! Sedan dess har det blivit många besök! Jag har alltid blivit bemött på bästa sätt...

Ulf Ö

Bra. Håller tiderna tydliga och trevliga Ja definitivt rekommendera

Mia R
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Alltid trevligt och professionellt bemötande.

Ulrika W

Jag blev mycket väl mottagen av Rebecka. Stort tack

Ann-Sofie L
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Mycket bra! Trevligt och korrekt bemötande!

Daniel V
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Första tandläkarbesöket på många år på grund av tandvårdsrädsla och från och med nu kommer jag alltid komma tillbaka hit. Genuint vänliga, duktiga och hjälpsamma. Det såg inte alls så stelt ut som hos vanliga tandläkare och det luktade heller inte sådär sterilt som det brukar kunna lukta vilket faktiskt också gjorde upplevelsen trevligare. Önskar jag fått tipset om att gå hit tidigare, det hade besparat mig mycket ångest.

Sina E
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag är tandvårdsrädd men kände mig i trygga händer, både tandläkaren och sköterskan var väldigt lugna och professionella.

Daniele P
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Världens bästa tandklinik! Trevlig personal med ett fantastiskt bemötande och fin service. Man känner sig alltid välkommen med ett glatt leende och fina ord. Jag kan varmt rekommendera denna klinik!

Lise-Lotte S
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Tandläkare Ayah utförde ett utmärkt arbete idag när hon lagade en kindtand på mig. Jag blev behandlad på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt. Jag fick dessutom snabbt tid vilket jag värdesätter mycket.

Åsa B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag är nöjd patient hos Alviksstrandstandläkarna sedan många år. Idag besökte jag den skickliga och trevliga tandhygienisten Halale. Hon avlägsnade tandsten och gav mig råd för den fortsatta egenvården av tänderna. Jag fick ny tid redan om tre dagar, dels för uppföljande besök hos Halale och dels för undersökning av tänderna hos tandläkaren. Jag värdesätter den utmärkta tandvården och bemötandet hos Alviksstrandstandläkarna. Åsa B

Laura H
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jätte trevlig tandläkare, gjorde så mycket av min upplevelse! Proffesionell och kunnig.

Hakim W
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Väldigt trevlig personal! Fick snabbt en tid och väldigt bra bemötande från start till slut.

Michel D
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Skickliga och effektiva tandläkare och tandhygienister. Varit kund sedan 2004 Gjort ett 10-tal porslins-inlägg/överlägg Går regelbundet till tandhygienist Alltid mycket hög servicenivå och trevlig peronal Ställer alltid upp vid akutbehov Kan verkligen rekommenderas

Caroline O
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag känner mig alltid hörd och trevligt bemött. Snälla tandläkare som alltid lyssnar på mig.

Julia N
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag har i många år haft problem med en visdomstand som jag vägrat göra något åt pga starkt obehag och rädsla. Jag fick en ordentlig inflammation som inte la sig, och behövde ganska akut boka en tid för att ta bort tanden. Jag kontaktade Alviks Strand Tandläkare och fick en tid redan förmiddagen efter. Redan när jag klev in på kliniken blev jag bemött med otrolig omtanke och empati för min skräck. Ingreppet var ganska komplicerat, men tandläkaren och sköterskan var försiktiga, lyhörda och väldigt snälla mot mig genom hela...

Per B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Behandlingarna uppfattar jag som noggranna, vilket är det viktigaste för alla. Trevlig personal

Monica C
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Min tandläkare Arash är så omtänksam och professionell. Den bästa tandläkaren!

Jakob Ö
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Snabb hjälp då Folktandvården inte hade tid på flera dagar. Omhändertagande och ingen stress. Superbra bemötande!

Margareta N
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag blir alltid trevligt mottagen av personal och tandläkare 🤩

Jan B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Som alltid bra mottagande. Bra behandling.

Anna W
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Trevligt bemötande och skicklig personal. Avslappnad miljö och personal, även den som är rädd för att gå till tandläkaren vågar sig dit ;) Har fått mycket mindre problem med mina tänder sedan jag började gå till Alviks Strand.

Lars B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Alltid bra. Nya tandhygienisten ett jättelyft. Kompetent, trevlig och vänlig.

Leo F
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Trevlig personal med ett bra bemötande. Professionella tandläkare och hygienister, rekommenderar starkt

Malin Gabriella B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Proffsiga och trevliga på alla sätt och vis!

Eva E
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Alltid bra bemötande och man blir väl omhändertagen.

Björn Å
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Dom är super trevliga super bra jobb 🤩

Lina M

Alltid tillmötesgående. Lyhörda. Vill ditt bästa

Zdenka B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

En väldigt professionell tandhygienist!

Elisabeth N
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Alltid positivt och professionellt bemötande.

Monica T
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Alltid trevlig personal trots att det inte är något som man ser fram emot

Tiina K
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Toppnotering både vad det gäller bemötande och behandling. Rekommenderas varmaste

Madelene S
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Trevligt, professionellt och personligt bemötande. Supernöjd!

Jan Ö
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Bemötande, behandling och service på topp!

Anne L
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag har under väldigt många år fått fantastiskt stöd, hjälp och professionellt bemötande från både tandläkare, tandhygienister och inte minst från tandsköterskor och receptionspersonal!

Petra M
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Alltid jättefint mottagande på Alviks strand tandläkarna

Carin B
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag har varit kund/patient på Alviks Strands tandläkarmottagning i över 30 år. Blir alltid vänligt och personligt bemött. Behandlingen har varit professionell och jag är i det stora hela mycket nöjd. Möjligtvis ligger priserna en aning högt. Har ändå inte för avsikt att byta mottagning. Känns tryggt och personligt på Alvik Strands mottagning

Kers N
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Från att ha varit jätteorolig för tandläkare och tandhygienister så går jag nu till Alvik strand tandläkarna utan någon som helst oro. Alltid bästa finaste bemötandet!

Christan L
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Jag har varit patient hos Alviks Strands Tandläkarna i över 10 år nu, och jag kan inte vara mer nöjd med den vård och service jag har fått. Varje gång jag besöker kliniken blir jag alltid bemött med en otrolig vänlighet av Arash och hela hans fantastiska personal. Kliniken är mycket modern och välutrustad. Under alla dessa år har de tagit hand om mina tänder på ett så utmärkt sätt att jag aldrig har haft några problem med dem längre. Jag går på regelbundna kontroller varje år och besöker tandhygienisten flera gånger per...

Joel K
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Mycket trevlig personal. Kunniga i sitt arbete såväl som omhändertagande. Rekommenderar starkt till andra.

Bertil F
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Fantastisk trevlig personal . Min tandläkare Rebecca helt suverän. Glad duktig glimten i ögat 🤩 En rotfyllning och ny krona. Nästan så att jag längtar att gå dit igen 😂😂🤗

Britt-Marie W

Alltid Väl omhändertagen av trevlig och Professionell personal . Tack

Hans A
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Trevliga, effektiva, bara positivt att säga

Patrik H
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Den bästa tandläkar klinik jag besökt i Stockholm Proffsigt bemötande i receptionen bjöds på förstklassigt kaffe medans man vänta på sin tur, och när väl behandlingen börja så var dem så varsamma att jag knappt märkte av nått Här arbetar riktiga proffs Resultatet utav min behandling var magisk

Dejan M
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Super nöjd alltid, Sara är fantastiskt trevlig och får en alltid att känna sig som hemma.

Mats N
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Trevligt och personligt bemötande. Behandling i toppklass :)

Ia S
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Blir alltid trevligt och proffsigt bemött av tandläkaren och tandsköterskor.

Gabriel L

Alltid trevligt bemötande. Rekommenderas

Patrick S
Skrev om Alviks Strand Tandläkarna

Supertrevligt bemötande från första till sista kontakt.