Älvsjö Optik

Älvsjö Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Älvsjö Optik! På Götalandsvägen 221A i Älvsjö hittar du Älvsjö Optik och vi som jobbar här heter Kevin och Mikael. 2019 är här och vi sitter framför skärmar mer än någonsin. Du kan därför lätt drabbas av “Digitala ögon”. Men lugn, låt någon av våra legitimerade optiker ta hand om dig och din ögonhälsa. Här...

626 omdömen om Älvsjö Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Lisa N
Skrev om Älvsjö Optik

Det var super! Gick så snabbt och personalen har så fint bemötande.

Anders W
Skrev om Älvsjö Optik

Genomförde synundersökning och köpte glasögon. Mycket professionellt och förtroendeingivande.

Catherine Andrée Margareta B

Bästa optikern! Tredje gången jag köper mina glasögon där. Så trevligt och proffsigt bemötande. Kan varm rekommendera dem. Mvh Catherine

Maja B
Skrev om Älvsjö Optik

Trevligt bemötande och bra service! Smidigt och lätt att boka körkortsundersökning.

Harry L
Skrev om Älvsjö Optik

Personalen var väldigt trevlig, professionell och effektiv! Trevlig lokal och allt gick smidigt.

Olof Johan Ragnar H
Skrev om Älvsjö Optik

Ibland är det enkelt att ge högsta poäng. Som när jag fått bästa service av kompetenta, professionella, trevliga Kevin. 10 av 10 Rekommenderas varmt

Jan F
Skrev om Älvsjö Optik

Både jag och hustrun har i många år använt Kevin och Älvsjö Optik i samband med att nya glasögon behövt anskaffas. Här känner man sig trygg i att ens behov blir väl tillgodosedda av en mycket kompetent optiker. Har också rekommenderat Älvsjö Optik till bekanta som återkommit med att dom varit mycket nöjda. Köper progressiva glasögon i det övre pris segmentet och har alltid fått valuta för pengarna och känt att Kevin är mån om att man ska vara nöjd som kund. Rekommenderar definitivt dig som behöver en optiker att besöka Älvsjö Optik. Janne

Marianne S
Skrev om Älvsjö Optik

Vänligt bemötande och optikern visste vad han gjorde. Han var hjälpsam och använde sin tid utan stress för att se till att jag var helt nöjd med mitt val av glasögon. Jag rekommenderar varmt!

Anne S
Skrev om Älvsjö Optik

Ångrar så att jag gick till den här optikern! Först blev jag pålurad progressiva glasögon som var fullständigt vidriga, dvs de har noll förmåga att känna av kundens behov. Det var också svårt att förstå optikern då han inte pratar så bra svenska, han svamlade bara när jag försökte få honom förklara vad jag hade för synfel, jag förstod inte vad han sa. Sen tog det månader innan jag till sist kunde få mina glasögon och då fick de mig att känna som att det var jag som var en besvärlig kund, när det var DE som var helt oförmögna...

Elisiv L
Skrev om Älvsjö Optik

Trevligt bemötande och bra service av Kevin!

Sofia J
Skrev om Älvsjö Optik

Trevligt och professionellt bemötande. Tar sig verkligen tid för att det ska bli så bra som möjligt.

Ludvig B
Skrev om Älvsjö Optik

Jättetrevlig och tillmötesgående optiker.

Niko V
Skrev om Älvsjö Optik

Trevlig, hjälpsam och kunnig personal!

Bengt F
Skrev om Älvsjö Optik

Proffsigt, bra bemötande trevlig personal

Dagny B
Skrev om Älvsjö Optik

Bra och proffsigt bemötande vid synundersökning och val av glasögon.

Marina J
Skrev om Älvsjö Optik

Engagerat och supertrevligt bemötande. Ingen stress o inga konstiga abonnemang som man inte förstår. Rekommenderas verkligen. Glad att jag valde Älvsjö Optik.

Gunnel S

Tillmötesgående, noggrant, trevligt

Jacob K
Skrev om Älvsjö Optik

Bra och snabb service. Trevlig och kunnig personal

Mats G
Skrev om Älvsjö Optik

Kan inte bli bättre om de inte börjar servera Champagne!

Fredrik L
Skrev om Älvsjö Optik

Mycket bra service och vänligt bemötande..

Niklas Christoff S
Skrev om Älvsjö Optik

Bra bemötande och förklara på ett bra sätt på ens frågor :)

Zahra D

Välbemöten, proffsig, trevligt

Nizar B
Skrev om Älvsjö Optik

Bra bemötande Hade varit där förut och de var proffs Lokalt och snabbt och lätt att boka tid

Ludvig I
Skrev om Älvsjö Optik

Gjorde synundersökning med Kevin som optiker han är rolig och trevlig men samtidigt seriös och kunnig.

Monica A
Skrev om Älvsjö Optik

Mkt bra o trevligt bemötande såväl vid synkontroll som mätning av tryck. Har utöver besök i nämnda sammanhang även köpt solglasögon vid två tillfällen

Natalie Maria Marita W

Trevlig personal och kunde snabbt få en tid ! Toppen !

Oskar B
Skrev om Älvsjö Optik

Min upplevelse var bra och alla som jobbade där vara snälla

Pedro Enrique U
Skrev om Älvsjö Optik

Hej kassörskan va en jättetrevlig kvinnlig och ung person, bra bemötande och ett fin leende. Fick en jätte fort tid för synundersökning till körkortet.

Marian D
Skrev om Älvsjö Optik

Jag är nöjd med synundersökning och passande glasögon. Proffsig behandling i samband med glasögonbyte

Isa R
Skrev om Älvsjö Optik

Dom va trevliga och det gick smidigt

Edvard M
Skrev om Älvsjö Optik

Riktigt bra personal och ägare. Han är väldigt trevlig och ger bra priser med bra kvalitet.

Jonathan Kamonphop F

Mycket trevligt bemötande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adam R
Skrev om Älvsjö Optik

Jag fick ett trevligt varmt bemötande. De som jobbar där är väldigt trevliga och vet vad de håller på med. Jag fick väldigt bra service när jag skulle skaffa linser. En väldigt bra optik affär helt enkelt.

Stefan B

Helt ok lång väntetid på glasögon bara . Annars nöjd

Sandra R
Skrev om Älvsjö Optik

Jätte bra bemötande, ni är väldigt professionell, jag är nöjd men mina nya glasögon

Klara L
Skrev om Älvsjö Optik

Proffsigt lugnt personligt bemötande o tydliga råd

Derja T
Skrev om Älvsjö Optik

Det var proffsigt och kunnig. Återkommer gärna igen.

Peter W
Skrev om Älvsjö Optik

Trevlig personal, snabbt och smidigt.

Amanda G
Skrev om Älvsjö Optik

Så bra service och bra personal!

Mats K
Skrev om Älvsjö Optik

Jag blev bra bemött o en proffsigt undersökning

Jennifer A
Skrev om Älvsjö Optik

Hade inte så mycket förväntningar för det var första gången men var bra och väldigt trevligt Kommer få läsglasögon

Kristian P
Skrev om Älvsjö Optik

Riktigt bra! Rekommenderas. Första gången där men kommer komma tillbaka.

Margareta S
Skrev om Älvsjö Optik

Trevligt bemötande och bra undersökning.

Azra B
Skrev om Älvsjö Optik

Som vanligt ett professionellt, tålmodigt och vänligt bemötande av all personal! Körde både syntest och beställning av nya glasögon, och fick dem snabbare än väntat.

Alexandra G
Skrev om Älvsjö Optik

Jag gjorde ett syntest inför övningskörningen, det gick fort och jag blev väldigt bra bemött!

Tobias R

Bra servic trevligt bemötande

Andrii S
Skrev om Älvsjö Optik

👍 bra sällskap tack ! Super ! 😉..........

Edwin D
Skrev om Älvsjö Optik

Bemöttes väldigt trevligt och besöket gick snabbt!

Tommy N
Skrev om Älvsjö Optik

Mycket bra bemötande och trevlig personal

Kristian Per H
Skrev om Älvsjö Optik

Snabbt, smidigt och kunnigt. Trevligt och professionellt bemötande.