Alla kategorier Rörmokare Västra Götaland Göteborg Anders H Rör AB

Läs vad 2 kunder tycker om Anders H Rör AB

• stefanie n
    stefanie n skrev om Anders H Rör AB
    Besviken är förnamnet!
    Hasse var och tittade på det jobb som behövde utföras i vårt kök, det tog ca. 20 min. En annan kille kom tillbaks efter några timmar och utförde arbetet, den killen var väldigt trevlig och effektiv.
    När fakturan kom fick vi betala för 3 extra timmar och när jag påtalade detta så fick jag bara till svar att fakturan stämde och att de tre extra timmarna var för den tid som Hasse var ute och tittade på jobbet och för den tid han lagt på att plocka ihop saker till killen som sedan kom och utförde jobbet.
    Helt orimligt men som föregående inlägg så saftar de fakturorna ordentligt och när man ringer är det näst intill omöjligt att få tag i rätt person.

Vi är grymt besvikna och har betalat alldeles för mycket för det arbetet de utförde.
  • Adam F
    Adam F skrev om Anders H Rör AB
    Grymt besviken, personen som kollade på jobbet Hasse K. hade en nonchalant och överlägsen stil. Blev lovad samma pris på delar som om jag själv köpte sakerna i affär. När fakturan kom var alla saker minst 3 gånger så dyra som om jag som privatperson kan köpa det. En skåp som jag enligt hantverkaren var tvungen att ha, visades i broschyr, där kostade den 1100kr. När fakturan kom skulle de istället ha 4000!! När jag ringde, mejlade och påpekade detta var det plötsligt stendött. Reklamerade faktura, de lossades inte om detta utan fortsätter att skicka påminnelser med påminnelseavgifter. Vilket man enligt konsumenttjänstlagen inte får göra, vilket jag även påpekade vid flera tillfällen. Vill starkt varna för dem, de lovar massor, sedan saltar de fakturan till max. För att sedan göra sig okontaktbara och skicka hot om inkasso. VARNING!

Backa Bergögata 8, 422 46 Hisings backa