Another You Alternativesalon

3.3

3 omdömen om Another You Alternativesalon

Ludde L
Skrev om Another You Alternativesalon

Frisörer som lyssnar och klipper snyggt utefter _mina_ önskemål! :)

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Sigge K
Skrev om Another You Alternativesalon

Jag gick dit en gång och bad att få en assymmetriskt frisyr och föreställde mig att de skulle klippa lite hips som haps och vara klara sen, men det fick jag äta upp. De klippte en perfekt frisyr och jag fick så otroligt många positiva kommentarer från mina vänner sen!

Emmy W
Skrev om Another You Alternativesalon

Efter att ha besökt salongen tre gånger för både klippning och "fixa" utväxten med avfärgning, och samtliga gånger har slutat med fläckar i gul-orange ton framför allt vid tinningarna och strax ovanför öronen, är jag inte helt nöjd. Om man vill ha en kall ton (blond) så är ju just varmt gul-orange skiftningar i fläckar vid hårfästet inte så kul, speciellt inte som en kall toning satts i efter avfärgningen just för att ge ett kallt resultat. Och den går ju ur ganska snart, så då upplevs de orange ännu mer. Det kanske inte...

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen