Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Malmö Anticimex AB

Agnesfridsvägen 193, 213 75 Malmö — Visa karta

Stjärnplan 3, 21618, Limhamn

Lokalvårdare nära Anticimex AB:

Dillgränd 10, Malmö
TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité... Läs mer ›
Pia L:
Vi letade runt lite och kom fram till att TR Miljöservice hade ett bra pris på sina tjänster. Har inte haft något speciellt att klaga på. Vå...

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, b... Läs mer ›
Lotta K:
Ett bra och lättbokat system. Inga klagomål på städet men det tog längre tid än väntat. Men det löste sig det med. Kan rekommendera e städ.

Stjärnplan 3, Limhamn
Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag... Läs mer ›
Monica F:
Allt har fungerat perfekt 👍🏻😊 Fantastiskt duktig o noggrann städerska (Ratvi) Är verkligen jättenöjd !

Läs vad 4 kunder tycker om Anticimex AB

• Filip E
    Filip E skrev om Anticimex AB
    Inte supertrevliga människor i deras kundtjänst, får lite känslan av av dom jobbat där i 100 år och är trötta på sitt jobb.

Tog en vecka att få en inspektionstid.

När anticimex varit hos mig ringer inspektören och säger att kusten är klart och man inte hittat något.

Allt gott tänker jag varpå han säger ja förresten jag lämnade sängen på högkant, jag utbrister i skratt och tänker att han skojar nog bara.

Kommer hem (ordföranden i föreningen har öppnat för anticimex) och finner sängen lämnad på högkant, madrassen slängd på golvet likaså med lakanen.

Att lämna någons hem sådär är bara så jävla respektlöst.

Sist men inte minst allvarligt talat vad har ni för sketna besökstider?

Tror ni folk är pensionärer och sitter hemma och kan avsätta 8-12 eller 12-16 en vardag utan närmare specifikation?

otroligt hur anticimex kan vara så stora på marknaden med så kasst kundbemötande . Det enda positiva var att dom utförde en ordentlig inspektion.
  • Per B
    Per B skrev om Anticimex AB
    Hej. Igår blev jag utsatt för något ganska besynnerligt. Min telefon ringer på vägen hem och jag svarar! Den inspelade i luren meddelar att nu kommer ett inspelat meddelande från Anticimex att läsas upp för mig! rösten (ja, jag blev uppringd av en robot)
    Jag lägger givetvis på genast och tänker, kan Anticimex inte ens bemöda sig med att låta en säljare ringa upp mig utan låter en robot sköta jobbet? Genast efter det att jag lagt på kommer ett SMS som säger att det var ju synd att jag inte kunde lyssna på meddelandet som gällde en förfallen faktura! Whaat! tänkte jag, jag har ju inte beställt något från Anticimex och det här är ju ett ganska bryskt meddelande om att jag nu kan komma att vänta mig både straffavgift och inkasso. Jag ringer alltså upp kundtjänst och frågar vad detta rör sig om! Det visar sig att de skickat ut ett erbjudande om att förlänga mitt avtal med dem som ingick i dealen när jag bytte försäkringsbolag, detta erbjudande kom aldrig mig tillgodo!

Jag kan ju tycka att det hade varit bättre om de kontaktat mig och påpekat att de inte hört något om det erbjudande de skickat ut till mig! Men istället skickar de mig ett hot om att fakturan förfallit! Undrar hur många som i ren rädsla eller rent av i panik betalar fakturan för att slippa påföljder. Det som förbryllar mig mest är att ett företag som Anticimex som säljer trygghet till villaägare väljer att spela på rädsla och hot!
  • Anders
    Anders   skrev om Anticimex AB
    Bemötandet från Anticimex kan bäst beskrivas som; Vi skiter väl i dig, du är ju bara kund.
    Vi kom aldrig så långt som att faktiskt genomföra en inspektion. Eftersom Anticimex inte kunde ange när under en hel dag de tänkte dyka upp. Och de tyckte minsann att det inte var så illa, det fanns ju andra på marknaden som var mycket sämre.
    Kort och gott, anlita någon annan, det gjorde jag.
    (1 av 5 är egentligen för högt, 0 av 5 skulle bäst beskriva Anticimex.)
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Anticimex AB
    Anticimex- vi hjälper dig att få en sund inomhusmiljö! Tyvärr kan jag inte annat än och garva. Inte åt själva Anticimex som företag de sköter sitt arbete, men själva huset jag bodde i. Vid inflytten efter några månader då kom extrema "myggbett" och många på ens kropp. Någon tipsade mig om att detta kunde vara vägglöss. De kom inte från mig utan hade kommit från den förra hyresgästen. Iaf det sanslösa var att Anticimex kopplades in från min hyresvärds sida efter att jag pratat med Anticimex. Tog ca 1 vecka innan Anticimex dök upp hos mig. Då, möttes jag av en kille som tog på sig en gasmask och sedan sprutades ens hem ner. Under denna tid hade vi ingen tvättstuga eftersom den totalrenoverades. Iaf jag såg resultat sedan när de små liven låg döda. Nästa gång Anticimix kopplades in berodde på att då fick jag råttproblem, vilket löstes med lösgodis i 3 fällor av vaktmästaren när inte hunden fick tag på råttan ;). Jag reagerade givetvis med att Anticimex skulle kopplas in. Det tog lite mer än 1,5 vecka innan de dök upp. Dock löste sig aldrig problemet, men det berodde ej på Anticimex. Själva företaget kan sina skadedjur och rättar till det. Du bemöts på ett positivt sätt i luren och när du träffar dom. Dock verkar detta överlag (baserat på andras upplevelser) att de kommer inte direkt utan det kan ta alltså ifrån några dagar upp till någon vecka. Företaget får 4/5 recos.

Agnesfridsvägen 193, 213 75 Malmö