Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 10, 120 66 Stockholm — Visa karta

Snett mitt emot Statoilmacken ligger Aqua Dentals Sjöstadsklinik på Lugnets Allé 10. Sjöstadskliniken är vår klinik – som förutom allmän tandvård, tandestetik och tandhygien – är vår specialistklinik inom kirurgi och protetik. Här följer att Sjöstadskliniken är utrustad med bland annat 3D-röntgen för de mest avancerade tandkirurgiska ingreppen.
Som våra andra två kliniker, arbetar även Sjöstadskliniken med den nya tidens tandställning – Inman Aligner. En tandställning som gör att du undviker den traditionella ”tågrälsen”! Denna teknik har revolutionerat uppfattningen om tandställningen samt att den möjliggör ett nytt bett och leende på bara 6–16 veckor.
Riddargatan 12, 11435, Stockholm
Tandläkare Clas Oscarsson
Håkan E:
I korthet upplever man som patient vänlighet, enkelhet, snabbhet och, viktigast av allt, proffessionalism.

Tandläkare nära Aqua Dental Hammarby Sjöstad:

Ölandsgatan 42, STOCKHOLM
Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkl... Läs mer ›
Eva K:
Väldigt trevlig tandsköterska Helena och tandläkare också. Helena är noggrann och väldigt kunnig person som bemöter kunder på bästa sätt man...

Folkungagatan 49, STOCKHOLM
Vi har många nöjda kunder och vill du bli en av dem kontakta oss idag. Du når os... Läs mer ›
Fabian S:
Kan bara ge alla tummar upp för Akke och hans team. Har fått extremt bra service och bemötande samt en fantastiskt fin framtand efter att ja...

Forumvägen 32, NACKA
Med rätt behandling får du ett leende du kan vara stolt över! Välkommen till Nac... Läs mer ›
Tommy P:
Fint bemötande med trevlig personal. Man kände sig lugn och avspänd. Besöket var ett förstagångsbesök efter en flytt till Nacka. Det omfa...

Artillerigatan 16, STOCKHOLM
Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor kän... Läs mer ›
Jenny F:
Jag har tidigare varit tandvårdsrädd men på denna klinik finns det trygghet och tålamod! Min underbara tandläkare Jacob Von Heijne hjälpte m...
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

• Elaine B
    Elaine B skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Jag har besökt Östermalms, Kungsholmens och Hammarby sjöstads klinik och alltid fått ett trevligt och proffsigt bemötande av personalen. Jag är supernöjd och kommer alltid att återvända till Aqua Dental vid tandbesvär eller tandreglering!
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har besökt både sjöstan och Östermalm och båda ställer a levererar varmt mottagande och bra service!
  • Volodymyr K
    Volodymyr K skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Gjorde mina tänder i Ukraina för ett tag sedan, hade två broar som lossnade. Fick sådan fin hjälp på Aqua, det gick snabbt enkelt och supertrevlig personal på det!
  • Sara I
    Sara I skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har haft problem med mina tänder hela livet nu. De är väldigt ojämna och det ser bara inte bra ut. Hörde att Aqua Dental var "It" kliniken att gå till när det gäller tandreglering och andra behandlingar. Kan bara säga att jag är inget annat än överlycklig! Jag fick en tandställning som heter Inman Aligner som man får snabbast resultat av och har redan sett skillnad på bara några veckor! Är så nöjd med mina tänder nu och kan le utan att känna mig obekväm :D
  • Alex E
    Alex E skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Grym klinik, bra service och professionell personal!
  • Nariman P
    Nariman P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    En klinik i världsklass! Jag har länge haft tandläkarskräck och receptionisten Bahareh lyckades lugnade mig så mycket. Rekommenderar alla att besöka dom. Jag har vänner som har gjort botox hos Bahareh och dom har blivit mer än nöjda!
  • Jasna Z
    Jasna Z skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    En av dom bästa klinikerna jag har varit på. Oerhört trevlig och professionell personal.
  • Nedeljko M
    Nedeljko M skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Mitt besök på Aqua Dental i Hammarby Sjöstad har varit väldigt positivt. Jag känner mig väl omhändertagen av både tandläkarteamet, tandhygienisten och receptionspersonalen. Fantastisk och kunnig personal! En väldigt trevlig klinik som jag kan rekommendera varmt.
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Riktigt proffsig känsla från första kontakt. Så nöjd!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Hade mitt första besök på Aqua dental då jag blev rekommenderad att gå dit och var mycket nöjd med både bemötande och information från tandläkaren
  • Mona  V
    Mona V skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Blev remitterad hit från min vanliga tandläkare för att operera in ett implantat. Mycket trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt!
  • Ola S
    Ola S skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Ljust välkomnande och fantastisk personal, från receptionen till tandsköterska och tandläkaren!

Vad är det man brukade man säga, "Oj ska du till tandläkaren din stackare...!? Ja så kanske även jag sagt, men hittar man "sin" tandläkare och den rätta kliniken så blir upplevelsen en annan.

Aqua Dental har härligt ljusa och fräscha lokaler så att man nästan tror det är på film. Ett stort härligt akvarium i receptionen och ett trevligt välkomnade avväpnar mig och den spänning man har släpper och gör att man känner sig hemma direkt. Får man sedan en lyhörd och och pedagogisk tandläkare som tar en igenom undersökningen så blir upplevelsen en annan än vad man själv varit med om på andra kliniker och skräckexempel man hört talas om.

Tänker kanske inte dra på mig några extra hål i tänderna, men jag är definitivt inte orolig inför nästa besök! :-)
  • Malte H
    Malte H skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Fina lokaler och väldigt trevligt bemötande! Bokade smidigt via www.tandläkare.se
    Rekommenderas starkt!!
  • fredrik e
    fredrik e skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Bra och trevliga tandläkare och sköterskor! Just gjort en större implatat behandling och kan säga att jag känner kliniken och tandläkaren väl =)
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande och bra service. Fick tid snabbt också.
  • Linus P
    Linus P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Grym hygienist! Ingen smärta alls. Annars kund på Aqua Östermalm
  • Erik M
    Erik M skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Kompetent och duktig personal och fräsha lokaler
  • Linus W
    Linus W skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Birgitta är en mycket skicklig tandläkare som alltid inger lugn och förtroende. Hon berättar alltid tydligt vad som kommer att ske, vilket jag uppskattar väldigt mycket som en lätt tandläkarrätt patient ;). Jag rekommenderar Birgitta alla dagar i veckan
  • Rikard V
    Rikard V skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har tidigare gått på Aqua dental Sturegatan vilket jag alltid varit mycket nöjd med. Pga flytt har jag nu bytt till kliniken i Hammarby Sjöstad. Minst lika bra och otroligt trevligt bemötande
  • Alex F
    Alex F skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Var skeptisk redan innan jag gick dit, men gjorde tyvärr inte min research innan besöket. Läs omdömena kring de andra Aqua Dental mottagningarna. Har gått tillbaka till min tidigare tandläkare. Kan ju bara konstatera att kommer aldrig rekommendera någon att gå till Aqua dental sjöstaden. Gör något roligare för era pengar och gå till en seriös tandläkare. Detta var 5 månader sedan jag besökte dem så det kan ha bättrat sig, men kommer personligen aldrig sätta en fot där igen. Besökte en kvinnlig tandläkare.

Det är ju enkelt att gå på deras argument då man sitter i tandläkarstolen och hör hur en auktoriserad tandläkare berättar om ens tänder. Själv saknar man kunskap inom området vilket gör det enkelt för en tandläkare att låta trovärdig och sälja på en behandlingar som man egentligen inte behöver. Man får lite perspektiv på det hela först när man varit och fått en "second opinion".

Lugnets Allé 10, 120 66 Stockholm