Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 10, 120 66 Stockholm — Visa karta

Snett mitt emot Statoilmacken ligger Aqua Dentals Sjöstadsklinik på Lugnets Allé 10. Sjöstadskliniken är vår klinik – som förutom allmän tandvård, tandestetik och tandhygien – är vår specialistklinik inom kirurgi och protetik. Här följer att Sjöstadskliniken är utrustad med bland annat 3D-röntgen för de mest avancerade tandkirurgiska ingreppen.
Som våra andra två kliniker, arbetar även Sjöstadskliniken med den nya tidens tandställning – Inman Aligner. En tandställning som gör att du undviker den traditionella ”tågrälsen”! Denna teknik har revolutionerat uppfattningen om tandställningen samt att den möjliggör ett nytt bett och leende på bara 6–16 veckor.
Götgatan 55, 11621, STOCKHOLM
Mint P:
Jag var hos tanläkare Gunnar Abele idag och jag var jätte nöjd. Priset är jätte billigt.

Tandläkare nära Aqua Dental Hammarby Sjöstad:

Ölandsgatan 42, STOCKHOLM
Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkl... Läs mer ›
Sarab H:
du är besta läkare och jag tack Sam att du är min tandläkare

Götgatan 55, STOCKHOLM
Välkommen att boka tid på 08-717 20 10 eller tandeva.malmqvist-carnolf@telia.com... Läs mer ›
Niklas H:
Otroligt väl bemött och jättenöjd. Skönt att hittat en bra tandläkare i Stockholm.

Götgatan 55, STOCKHOLM
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Mint P:

Folkungagatan 49, STOCKHOLM
Vi har många nöjda kunder och vill du bli en av dem kontakta oss idag. Du når os... Läs mer ›
Fabian S:
Kan bara ge alla tummar upp för Akke och hans team. Har fått extremt bra service och bemötande samt en fantastiskt fin framtand efter att ja...
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

• Mona  V
    Mona V skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Blev remitterad hit från min vanliga tandläkare för att operera in ett implantat. Mycket trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt!
  • Ola S
    Ola S skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Ljust välkomnande och fantastisk personal, från receptionen till tandsköterska och tandläkaren!

Vad är det man brukade man säga, "Oj ska du till tandläkaren din stackare...!? Ja så kanske även jag sagt, men hittar man "sin" tandläkare och den rätta kliniken så blir upplevelsen en annan.

Aqua Dental har härligt ljusa och fräscha lokaler så att man nästan tror det är på film. Ett stort härligt akvarium i receptionen och ett trevligt välkomnade avväpnar mig och den spänning man har släpper och gör att man känner sig hemma direkt. Får man sedan en lyhörd och och pedagogisk tandläkare som tar en igenom undersökningen så blir upplevelsen en annan än vad man själv varit med om på andra kliniker och skräckexempel man hört talas om.

Tänker kanske inte dra på mig några extra hål i tänderna, men jag är definitivt inte orolig inför nästa besök! :-)
  • Malte H
    Malte H skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Fina lokaler och väldigt trevligt bemötande! Bokade smidigt via www.tandläkare.se
    Rekommenderas starkt!!
  • fredrik e
    fredrik e skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Bra och trevliga tandläkare och sköterskor! Just gjort en större implatat behandling och kan säga att jag känner kliniken och tandläkaren väl =)
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande och bra service. Fick tid snabbt också.
  • Linus P
    Linus P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Grym hygienist! Ingen smärta alls. Annars kund på Aqua Östermalm
  • Erik M
    Erik M skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Kompetent och duktig personal och fräsha lokaler
  • Linus W
    Linus W skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Birgitta är en mycket skicklig tandläkare som alltid inger lugn och förtroende. Hon berättar alltid tydligt vad som kommer att ske, vilket jag uppskattar väldigt mycket som en lätt tandläkarrätt patient ;). Jag rekommenderar Birgitta alla dagar i veckan
  • Rikard V
    Rikard V skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har tidigare gått på Aqua dental Sturegatan vilket jag alltid varit mycket nöjd med. Pga flytt har jag nu bytt till kliniken i Hammarby Sjöstad. Minst lika bra och otroligt trevligt bemötande
  • Alex F
    Alex F skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Var skeptisk redan innan jag gick dit, men gjorde tyvärr inte min research innan besöket. Läs omdömena kring de andra Aqua Dental mottagningarna. Har gått tillbaka till min tidigare tandläkare. Kan ju bara konstatera att kommer aldrig rekommendera någon att gå till Aqua dental sjöstaden. Gör något roligare för era pengar och gå till en seriös tandläkare. Detta var 5 månader sedan jag besökte dem så det kan ha bättrat sig, men kommer personligen aldrig sätta en fot där igen. Besökte en kvinnlig tandläkare.

Det är ju enkelt att gå på deras argument då man sitter i tandläkarstolen och hör hur en auktoriserad tandläkare berättar om ens tänder. Själv saknar man kunskap inom området vilket gör det enkelt för en tandläkare att låta trovärdig och sälja på en behandlingar som man egentligen inte behöver. Man får lite perspektiv på det hela först när man varit och fått en "second opinion".

Lugnets Allé 10, 120 66 Stockholm