Aqua Dental Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 10, 120 66 Stockholm — Visa karta

4.4 i betyg av av 21 omdömen
Här på Aqua Dental i Hammarby Sjöstad erbjuder vi tandvård, tandestetik och tandhygien. Dessutom är vi specialister inom kirurgi och protetik. Vi har en 3D-röntgen som är till för de mest avancerade ingreppen och våra tandläkare och tandsköterskor är alltid uppdaterade på den senaste forskningen.

Du hittar vår klinik på Lugnets Allé 10. Här får du professionell och trygg tandvård till bästa pris. Dessutom har vi ett bokningssystem med många lediga tider, här behöver du sällan vänta. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 21 kunder tycker om Aqua Dental Hammarby Sjöstad

• ROGER P

2020-11-15

ROGER P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    VARNING! Oseriösa tandläkare med hutlösa priser. Svarar inte på mail. Nästan 6000 kr för utdragning av 1 enda tand. Besöket tog 15-20 min vilket ger en timkostnad på ca 20 000 kr/timme. Priser på hemsida inte att lita på. Riktigt uselt! Läs mer
    Tandea - Barkarby
    4.8 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2020
    "Hos Tandea har jag fyllt början på håll, tagit bort tandsten. Samt vad jag intresserad av att forma mina tänder, så en estetiskbehandling gj"
  • Elaine B

2017-03-20

Elaine B skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Jag har besökt Östermalms, Kungsholmens och Hammarby sjöstads klinik och alltid fått ett trevligt och proffsigt bemötande av personalen. Jag är supernöjd och kommer alltid att återvända till Aqua Dental vid tandbesvär eller tandreglering! Läs mer
  • 2017-03-20

Åsa F skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har besökt både sjöstan och Östermalm och båda ställer a levererar varmt mottagande och bra service! Läs mer
    Gylin Dental AB
    4.8 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen."
  • Volodymyr K

2017-03-20

Volodymyr K skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Gjorde mina tänder i Ukraina för ett tag sedan, hade två broar som lossnade. Fick sådan fin hjälp på Aqua, det gick snabbt enkelt och supertrevlig personal på det! Läs mer
  • 2017-03-16

Sara I skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har haft problem med mina tänder hela livet nu. De är väldigt ojämna och det ser bara inte bra ut. Hörde att Aqua Dental var "It" kliniken att gå till när det gäller tandreglering och andra behandlingar. Kan bara säga att jag är inget annat än överlycklig! Jag fick en tandställning som heter Inman Aligner som man får snabbast resultat av och har redan sett skillnad på bara några veckor! Är så nöjd med mina tänder nu och kan le utan att känna mig obekväm :D Läs mer
    Farsta Tandvårdsteam
    4.8 / 5 i betyg — 337 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra bemötande och en bra upplevelse"
  • Alex E

2017-03-14

Alex E skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Grym klinik, bra service och professionell personal! Läs mer
  • 2017-03-01

Nariman P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    En klinik i världsklass! Jag har länge haft tandläkarskräck och receptionisten Bahareh lyckades lugnade mig så mycket. Rekommenderar alla att besöka dom. Jag har vänner som har gjort botox hos Bahareh och dom har blivit mer än nöjda! Läs mer
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 403 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"
  • 2017-02-28

Jasna Z skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    En av dom bästa klinikerna jag har varit på. Oerhört trevlig och professionell personal. Läs mer
  • Nedeljko M

2017-02-28

Nedeljko M skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Mitt besök på Aqua Dental i Hammarby Sjöstad har varit väldigt positivt. Jag känner mig väl omhändertagen av både tandläkarteamet, tandhygienisten och receptionspersonalen. Fantastisk och kunnig personal! En väldigt trevlig klinik som jag kan rekommendera varmt. Läs mer
  • 2017-02-21

Jenny P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Riktigt proffsig känsla från första kontakt. Så nöjd! Läs mer
  • Josefin S

2017-01-13

Josefin S skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Hade mitt första besök på Aqua dental då jag blev rekommenderad att gå dit och var mycket nöjd med både bemötande och information från tandläkaren Läs mer
  • 2014-12-22

Mona V skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Blev remitterad hit från min vanliga tandläkare för att operera in ett implantat. Mycket trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ola S

2014-12-15

Ola S skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    En bra början men sedan dog relationen!
    Efter ett bra arbete och därefter en skada upplevde jag problem. Fick små skador pga av ett tillfälligt implantat vilket jag självklart vill ha hjälp med. Jag har försökt att få kontakt kring min fortsatta behandling men som sagt.. dött! Läs mer
  • Malte H

2014-11-19

Malte H skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Fina lokaler och väldigt trevligt bemötande! Bokade smidigt via www.tandläkare.se
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2014-11-19

fredrik e skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Bra och trevliga tandläkare och sköterskor! Just gjort en större implatat behandling och kan säga att jag känner kliniken och tandläkaren väl =) Läs mer
  • Marcus J

2014-11-10

Marcus J skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande och bra service. Fick tid snabbt också. Läs mer
  • Linus P

2014-11-07

Linus P skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Grym hygienist! Ingen smärta alls. Annars kund på Aqua Östermalm Läs mer
  • Erik M

2014-10-29

Erik M skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Kompetent och duktig personal och fräsha lokaler Läs mer
  • Linus W

2014-10-20

Linus W skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Birgitta är en mycket skicklig tandläkare som alltid inger lugn och förtroende. Hon berättar alltid tydligt vad som kommer att ske, vilket jag uppskattar väldigt mycket som en lätt tandläkarrätt patient ;). Jag rekommenderar Birgitta alla dagar i veckan Läs mer
  • 2014-10-11

Rikard V skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Har tidigare gått på Aqua dental Sturegatan vilket jag alltid varit mycket nöjd med. Pga flytt har jag nu bytt till kliniken i Hammarby Sjöstad. Minst lika bra och otroligt trevligt bemötande Läs mer
  • 2014-06-01

Alex F skrev om Aqua Dental Hammarby Sjöstad
    Var skeptisk redan innan jag gick dit, men gjorde tyvärr inte min research innan besöket. Läs omdömena kring de andra Aqua Dental mottagningarna. Har gått tillbaka till min tidigare tandläkare. Kan ju bara konstatera att kommer aldrig rekommendera någon att gå till Aqua dental sjöstaden. Gör något roligare för era pengar och gå till en seriös tandläkare. Detta var 5 månader sedan jag besökte dem så det kan ha bättrat sig, men kommer personligen aldrig sätta en fot där igen. Besökte en kvinnlig tandläkare.

Det är ju enkelt att gå på deras argument då man sitter i tandläkarstolen och hör hur en auktoriserad tandläkare berättar om ens tänder. Själv saknar man kunskap inom området vilket gör det enkelt för en tandläkare att låta trovärdig och sälja på en behandlingar som man egentligen inte behöver. Man får lite perspektiv på det hela först när man varit och fått en "second opinion". Läs mer

Bästa Tandläkarna nära Aqua Dental Hammarby Sjöstad:

Lili M Lili M tycker:
“Jag har behandlat mina tänder ...” Läs mer
Ramstenkliniken (2.2km)
Bene Tandvård (3.5km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte