Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Aqua Dental Kungsholmen

Aqua Dental Kungsholmen

Norr Mälarstrand 62, 112 35 Stockholm — Visa karta

Kungsholmens vackra och tillgängliga tandläkarklinik, belägen på Norr Mälarstrand. När man träder in genom dörren är det inte svårt att förstå varför vi heter Aqua Dental Care. I ryggen har du det skvalpande vattnet från den så typiska för Kungsholmen, sjön Mälaren. Framför dig har du ett enormt akvarium med tropiska ciklider. Du befinner dig nu långt från den dagliga stressen eller eventuell tandläkarskräck.
Här möter du välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Vi använder bara den modernaste utrustningen, de bästa tandläkarna och de senaste teknikerna. Vårt mål är att det ska vara en positiv och behaglig upplevelse att gå till tandläkaren.
Gyllene Hästens Torg 9, 17067, SOLNA
DentOn Tandvård
Donna M:
Fick ett otroligt trevligt och bra bemötande av företaget, de som arbetar där var otroligt snälla och omtänksamma, då jag tycker det är lite...

Tandläkare nära Aqua Dental Kungsholmen:

Lästmakargatan 15, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Magnus H:
Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig... Läs mer ›
Lena H:
Blev rekommenderad Helen Almström och blev verkligen inte besviken. Från bemötande i telefon av tandsköterskan som verkligen är positiv, la...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson! Läs mer ›
Thomas F:
Grymt bra bemötande och bra behandling som alltid

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi fö... Läs mer ›
Liisa L:
Bemötandet har varit både professionellt och mycket trevligt från första kontakten och under hela behandlingsperioden. Jag kan verkligen re...
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Aqua Dental Kungsholmen

• Dajana H
    Dajana H skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Ett väldigt bra och pedagogiskt bemötande från tandläkaren och övriga teamet. Jag är oerhört nöjd med besöket och rekommenderar alla att besöka Aqua Dental
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Trevlig personal, tandläkaren visste vad han gjorde, det gick snabbt o enkelt. Sen var tandvärken borta. Varför väntade jag så länge på att göra det, hade inte varit hos tandläkaren på säkert 3-4 år.
  • Dana V
    Dana V skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    I was completely impressed with Aqua Dental. I was taken into my appointment on time despite the fact that it was a later appointment. (I am used to half hour waits that have built up over the day.) The staff were exceptionally friendly, a clean environment and new technology created an experience. The appointment i had was completed quickly, and yet the results were the same as appointments I have had that have lasted twice as long. I highly recommend Aqua Dental to anyone and everyone.
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Stort TACK till Aqua som ställde upp med snabba ryck, kommer definitivt fortsätta gå om jag skulle slå ut fler tänder (korp idrott i sitt esse).
  • sebastian v
    sebastian v skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Proffsig tandläkarklinik som jag vill rekommendera, snabb hjälp när jag behövde den som mest!
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Ett väldigt professionellt bemötande från trevlig personal. Allt kändes modernt och proffsigt vilket gjorde upplevelsen riktigt bra!
  • Peter E
    Peter E skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Jag tar med mig en väldig bra intryck från Aqua Dental på Norr Mälarstrand. Mycket erfarna tandläkare & tandhygienister. Min dotter som vanligtvis inte gillar tandläkare tyckte också att det var jätte bra.
  • carl p
    carl p skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Ringde och fick komma akut, tandläkaren gjorde en jobbig upplevelse till något positivt. Oväntat trevligt besök under omständigheterna..

Tack för allt!
    Martin L, Rikard V gillar detta
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Aqua Dental Kungsholmen
    Varför väntade jag så länge på att göra det, hade inte varit hos tandläkaren på säkert 5-6 år.

Norr Mälarstrand 62, 112 35 Stockholm