Aqua Dental Kungsholmen

Aqua Dental Kungsholmen

Aqua Dental på Kungsholmen är belägen på vackra Norr Mälarstrand. Våra mål är att det alltid ska vara en positiv och behaglig upplevelse att gå till tandläkaren, och att tandvården ska hålla hög kvalitet. Hos oss kan du få hjälp med allt från allmäntandvård till estetisk tandvård eller specialisttandvård. Oavsett om du behöver...

23 omdömen om Aqua Dental Kungsholmen

F-A B
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Gjorde en lagning med tandläkare reza som 6 månader efter blev infekterad, fick ingen garanti. Dyra och dessutom oprofessionella.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 540 omdömen 4.9 av 540 omdömen
BadgeTwoYears

Martina W
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Måste tacka Aqua dental för förstående och fint bemötande! 5 stjärnor!

Lill A
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Rekommenderar varmt Aqua Dental när du behöver besöka tandläkare el tandhygienist. Personalen är proffsig, tillmötesgående och väldigt trevlig. Min tandhygienist Jennifer är väldigt noggrann Är man nervös och orolig inför behandlingen har hon ett lugnt och avstressande sätt.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Jessica  A
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Fantastisk service från att man kliver in på kliniken tills man går. Mycket trevligt och fint bemötande av både receptionist, tandsköterska och tandläkare. Då jag personligen är väldigt tandvårdsrädd, så är detta jätteviktigt för mig. Jag känner mig alltid lugn och omhändertagen från första stund. Mycket professionella, ödmjuka och duktiga!

Zarema
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Alla på Aqua Dental är helt underbara, så positiva och erfarna. Hade ett hål i tanden som akut behövde åtgärdas, fick den lagad och gick ut därifrån galet nöjd!

Safa  A
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Fick sån värk i min tand och ringde för akuttid på Aqua, fick en tid direkt samma dag som de lyckades klämma in mig på. Blev så bra omhändertagen och fick sån fin service! Läste också att bland annat Kenza, Angelica blick och fler kändisar går på Aqua Dental och är jättenöjda med sina behandlingar. Definitivt en klinik jag vill gå till i fortsättningen!

Lyubov E
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Ääääääälskar denna klinik! Kostar en del men man får det man betalar för. Underbar personal och snabba åtgärder. Kommer aldrig att gå till någon annan!

Rebecca B
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Proffsig och duktig personal rekommenderas starkt!

Diana E
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Bästa service och bemötande man kan få. Professionell och snäll personal. Jag är jätte nöjd, vid bokning beskrev jag vad jag hade problem med, allt detta åtgärdat på två besök inom en veckas period. Tandläkaren tog sig verkligen tid att svara och hjälpa mig tills jag var 100 % nöjd. Aldrig mer att jag väljer att gå till nån annan klinik. Jag känner att jag hittat verkligen den rätta och en jag kan lita på. Tummen upp för bästa tandläkare. Kosta vad det kosta i slutändan det är värt. ❤

Johanna H
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Fantastiskt bemötande av kunnig och proffsig personal. Så nöjd!

Alen B
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Jätte nöjd med min behandling! Trevlig och kunnig personal, tacksam för alla goda råd! Ses snart igen!

Marina H
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Toppenklinik med duktig personal och bra bemötande. Kommer definitivt rekommendera vidare till familj och vänner.

Srdja M
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Fräsch klinik och väldigt bra service. Jag är mer än nöjd.

Viktor S
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Gick dit i fem år med superbra intryck! I år har kliniken gått ner sig. Receptionisten får rycka in som tandsköterska pga av personalbrist. Vid annat besök är det en praktikant som inte kan något som är skötare. Utrustningen är trasig. Lagning lossnade. Oprofessionellt!

Dajana H
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Ett väldigt bra och pedagogiskt bemötande från tandläkaren och övriga teamet. Jag är oerhört nöjd med besöket och rekommenderar alla att besöka Aqua Dental

Sarah S
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Trevlig personal, tandläkaren visste vad han gjorde, det gick snabbt o enkelt. Sen var tandvärken borta. Varför väntade jag så länge på att göra det, hade inte varit hos tandläkaren på säkert 3-4 år.

Dana V
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

I was completely impressed with Aqua Dental. I was taken into my appointment on time despite the fact that it was a later appointment. (I am used to half hour waits that have built up over the day.) The staff were exceptionally friendly, a clean environment and new technology created an experience. The appointment i had was completed quickly, and yet the results were the same as appointments I have had that have lasted twice as long. I highly recommend Aqua Dental to anyone and everyone.

Pontus H
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Stort TACK till Aqua som ställde upp med snabba ryck, kommer definitivt fortsätta gå om jag skulle slå ut fler tänder (korp idrott i sitt esse).

sebastian v
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Proffsig tandläkarklinik som jag vill rekommendera, snabb hjälp när jag behövde den som mest!

Ingrid H
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Ett väldigt professionellt bemötande från trevlig personal. Allt kändes modernt och proffsigt vilket gjorde upplevelsen riktigt bra!

Peter E
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Jag tar med mig en väldig bra intryck från Aqua Dental på Norr Mälarstrand. Mycket erfarna tandläkare & tandhygienister. Min dotter som vanligtvis inte gillar tandläkare tyckte också att det var jätte bra.

carl p
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Ringde och fick komma akut, tandläkaren gjorde en jobbig upplevelse till något positivt. Oväntat trevligt besök under omständigheterna.. Tack för allt!

Martin L och Rikard V gillar detta
Magnus E
Skrev om Aqua Dental Kungsholmen

Trevlig personal, tandläkaren visste vad han gjorde, det gick snabbt o enkelt. Sen var tandvärken borta. Varför väntade jag så länge på att göra det, hade inte varit hos tandläkaren på säkert 5-6 år.