Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Solna Arenastadens Trafikskola

Arenastadens Trafikskola

Råsundavägen 62, 169 57 Solna — Visa karta

Sedan 2010 har Arenastadens Trafikskola sett till att vägarna blir säkrare. Hos oss är det av yttersta vikt att hålla en hög etisk och moralisk standard. Hos oss är alla välkomna. Via en grundläggande människosyn som präglas av ömsesidig respekt ser vi till att vägen mot ditt körkort blir så felfri och enkel som möjligt. Våra värdeord är engagemang, respekt, kundfokus och kvalitet. Vi erbjuder allt från teori, körlektioner, riskettan m.m och vill du läsa teori på ryska så erbjuder vi även det. När det gäller lagar och regler så håller vi oss till Transportstyrelsens, Sveriges Trafikskolors Riksförbund STR föreskrifter och allmänna råd.
Välkommen till Arenastadens Trafikskola
Mån-Tor: 10:00-13:00
14:00-18:00
Fre: 10:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Arenastadens Trafikskola

• Filip N
    Filip N skrev om Arenastadens Trafikskola
    Jag valde det mellersta paket med 10 lektioner avsett för automatbil. (Värt att notera att jag aldrig kört bil innan jag började med Dani och inget privat under tiden utan enbart dessa 10 lektioner.) Blev välbemött och fick alltid kommentarer om vad som gjordes bra och vad som kunde förbättras eller slipas på, väldigt konstruktiv och bra. Jag hade Dani som lärare som var helt toppen!
    Körkort på ca 2 månader, det som tog tid var en månads väntan till proven men det är ju inget som skolan kunde styra över. Kllarade teorin+uppkörningen på första försöktet tack vare Danis hjälp.

Rekommenderar alla att ta erat körkort hos Arenastadens Trafikskola, framförallt med Dani! Läs mer
  • Mihailo J
    Mihailo J skrev om Arenastadens Trafikskola
    Dyra, men det är definitivt värt det för den kunskapen man får! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Arenastadens Trafikskola
    Jätte bra trafikskola. Rekommenderas varmt. Trevligt bemötande från receptionen varje gång man var där och otroligt bra körlärare. Är supernöjd med Arenastadens trafikskola och kommer att rekommendera körskolan till alla som vill ta körkort. Tack för stödet och den positiva inställningen. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Arenastadens Trafikskola
    Översteg förväntningar på profesionellt bemötande blandat med personligt och positivt socialt angagemang. Gärna fått bättre betyg än bäst. Läs mer
    2018-05-30 Arenastadens Trafikskola I svarar Mattias E
    Tack Mattias!
    Kul att du är nöjd med lärarna och våran utbildning, ha en toppen sommar nu.

Ha det gott från oss alla på Arenastadens Trafikskola.
  • Julia T
    Julia T skrev om Arenastadens Trafikskola
    Har en receptionist utan dess like, superservice, bra och trevligt bemötande. Kunniga lärare, bra upplägg på kursen. Ärliga! Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Arenastadens Trafikskola
    Jag blev otroligt bra och tryggt bemött redan från mitt första samtal till Arenastadens Trafikskola. Alla mina frågor som jag har ställt under min utbildning har alltid besvarats utförligt och svaren har varit till stor hjälp. Jag har under min utbildning fått hjälp med planering av körlektioner och träning hemma, vilket gjorde mig väl förberedd inför de slutliga proven. Jag valde att betala mina körlektioner allt eftersom då jag inte ville känna någon stress över att ta det då jag har väldigt mycket i skolan. Det här valet diskuterade jag med receptionisten som var förstående och peppande, men informerade mig även om rabatterade paketpris när det fanns. Jag skulle starkt rekommendera Arenastadens Trafikskola för deras bra undervisning, kunnig personal och framförallt roliga lektioner.

Landsvägskörningen var otroligt rolig! Min körkortsutbildning är någonting jag kommer minnas lika mycket som dagen jag tog körkort. Och en stor anledning till varför jag klarade mitt körprov och kunskapsprov på första försöket är mycket tack vare Arenastadens Trafikskola. Jag rekommenderar varmt denna skola till alla mina nära och kära! Läs mer
  • Tatsiana
    Tatsiana skrev om Arenastadens Trafikskola
    yrkesverksamma inom sitt område! Läs mer
  • Filippa S
    Filippa S skrev om Arenastadens Trafikskola
    Jag köpte ett paket för att det var billigt. Negativt med skolan var att de tappade bort min bokning vid flera tillfällen och vid en gång bokade om mig utan min vetskap vilket resulterade i att jag var i Solna 7 på morgonen. De var duktiga men ”lurade” i mig flera lektioner. Övrigt super bra bemötande!! Läs mer
    2018-05-22 Arenastadens Trafikskola I svarar Filippa S
    Hej Filippa.
    Du köpte ett startpaket från oss. Men vi "lurade" inte på dig flera lektioner än du behövde, vilket resulterade att du klarade din uppkörning på första försöket med oss. Trafikläraren informerade dig i god tid vilka moment du hade kvar utöver det du kört och vad som skulle krävas genom mängdträning hemma med din handledare samt med hjälp av oss. Men vad tråkigt att du kände så. Vi önskar dig i alla fall en trevlig fortsättning.
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Arenastadens Trafikskola
    Köpte några lektioner och riskettan samt risktvåan. Bemötande var bra och tydliga instruktioner Läs mer
    2018-05-22 Arenastadens Trafikskola I svarar Jesper A
    Tack Jesper!
    Kul att du är nöjd med lärarna och våran utbildning, ha en toppen sommar nu.

Ha det gott från oss alla på Arenastadens Trafikskola.
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Arenastadens Trafikskola
    Bra skola som visar hur man ska hanterar sig i trafiken. Läs mer
    Arenastadens Trafikskola I gillar detta
  • Isak A
    Isak A skrev om Arenastadens Trafikskola
    Köpte paket med tio lektioner.

Bra saker: Ni var trevliga och bra lärare.

Dåliga saker: ni glömde bort att boka in min uppkörning så jag fick vänta längre. Jag hade inte alltid samma lärare. Ni avbokade en lektionstid utan att meddela mig, så jag stod utanför er port klockan 07.00 en morgon utan att någon var där, och ni bad inte ens om ursäkt sen. Jag trodde att ni bara skulle boka in 10 lektioner (dåligt av mig att inte räkna dom) men i slutet visade det sig att jag tydligen hade haft 11 lektioner och då fick jag betala typ 1000 extra för den sista lektionen. En av mina lektioner var dessutom med en dålig ”vikarie” som inte följde planeringen för vad vi skulle träna på, så en lektion var i princip bortkastad.

Efter min sista lektion var jag så besviken på upplevelsen att jag inte ville boka uppkörning genom er, utan gjorde det själv istället. Nu har jag körkort, men känner inte att jag har er att tacka för mycket. Verkligen dålig upplevelse, med tanke på att alla mina kompisar var nöjda med andra körskolor som dom gick i.

Jag skulle inte rekommendera eran skola till någon, tvärt om skulle jag råda dom att hålla sig borta. Läs mer
    2018-05-21 Arenastadens Trafikskola I svarar Isak A
    Hej Isak,
    Det var tråkigt att höra att du upplevde oss så. Vi tar till oss av kritiken och ska absolut jobba med oss själva för att uppmuntra och motiverar våra elever framöver. Vi är glada ändå att det gick bra med din uppkörning tillslut :)
  • Pia Karin T
    Pia Karin T skrev om Arenastadens Trafikskola
    Jag bokade in körlektioner och de såg till att jag skulle klara uppkörning inom utsatt tid. De var stöttande och hjälpsamma. Jag tycker det kändes trevligt att komma dit. Det var ett litet familjeföretag som verkade känna igen alla sina elever.
    /Pia Läs mer
  • Melina K
    Melina K skrev om Arenastadens Trafikskola
    Jag köpte lektioner inför min uppkörning och lärde mig hur man kör bil, jag blev väl bemött av trevlig personal och lärde mig att köra bil eftersom trafikskolelärarna var lugna och pedagogiska, företaget levde absolut upp till mina förväntningar eftersom det var bra kommunikation och flexibla tjänster. Jag är oerhört tacksam att jag valde denna trafikskola eftersom jag klarade både uppkörningen och teorin på första försöker tack vare dem! Läs mer
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Arenastadens Trafikskola
    Körkort. Dom var väldigt trevliga. Och väldigt lyhörda. Och tillmötesgående. Duktiga på att lära ut. Jag är verkligen supernöjd. Läs mer
  • Farid P
    Farid P skrev om Arenastadens Trafikskola
    Besta läraren i Stockhom har de.✌🏻✌🏻✌🏻💪🏻 Läs mer
  • Ivan R
    Ivan R skrev om Arenastadens Trafikskola
    Bästa trafikskola någonsin !!! Fantastisk bemötande, erfarna lärare. Fick hjälp direkt. Tog körkort på 1 månad!!! STARK REKOMENDERAR !!!!!!! Läs mer
    2018-05-17 Arenastadens Trafikskola I svarar Ivan R
    Tack Ivan!

Roligt att du är nöjd med din utbildning och med Dani som lärare. Kör förståndigt nu och sköt om dig.

Ha det gott från oss på Arenastadens Trafikskola.

Råsundavägen 62, 169 57 Solna