Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Hägersten Arsenals Dentalklinik HB

Arsenals Dentalklinik HB

Ivar Hallströms Väg 20, 129 38 Hägersten — Visa karta

Kungsgatan 24 5tr, 11135, STOCKHOLM
Tandläkare Jenny Tingstam
Johan H:
Mycket trevligt och personligt bemötande!

Tandläkare nära Arsenals Dentalklinik HB:

Selmedalsvägen 38, Hägersten
Varmt välkomna till Axelsbergstandläkarna! Läs mer ›
Patrik H:
Har alltid bemöts med hög service och kunskap.Kostnaden har alltid varit klar innan ingreppet.jag är fullt nöjd, Patrik H

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
Välkommen till Fruängstandläkarna i Hägersten. Hos oss får du tandvård av högsta... Läs mer ›
Carina M:
Trevliga & tillmötesgående. Nogranna, men tyvärr lite för lång väntan för tidsbokning ibland. Bra.

Storholmsgatan 4, SKÄRHOLMEN
Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern me... Läs mer ›
Ulf E:
Mycket trevligt och snabb och fin behandling.

Önskehemsgatan 22 2tr, BANDHAGEN
Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntand... Läs mer ›
Barbro A:
Lätt att få en tid, mycket smidig o proffsig behandling. Högsta betyg från mig! 👏😊

Läs vad 1 kund tycker om Arsenals Dentalklinik HB

• Siv F
    Siv F skrev om Arsenals Dentalklinik HB
    Utmärkt bemötande, både personligt och professionellt! Avspänd stämning.Jag har t.o.m somnat i tandläkarstolen!
    Mina tidigaste erfarenhet av tandläkare härstammar från drillborrstiden -som 4-åring och utan bedövning. Det sätter djupa spår. Tack vare Antoine var det länge sedan jag kom över min tandläkarskräck! Rekommenderas VARMT!

Ivar Hallströms Väg 20, 129 38 Hägersten