Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Solna Aspuddens Rörservice AB

Aspuddens Rörservice AB

FABRIKSVÄGEN 7 BV, 171 48 Solna — Visa karta

Välkommen till Aspuddens Rörservice! Vi är en liten rörfirma med hög kompetens och god service som är specialister på alla slags VVS-arbeten. Vi utför framförallt ROT-arbeten och jobbar i hela Stockholm med omnejd, med bas i söderort.

Vi arbetar för er! Oavsett om det gäller lägenhet, villa eller större fastighet är det viktigt att allt som rör vatten, värme och sanitet fungerar som det ska. Vi tänker gärna nytt och är bra på att hitta den smartaste lösningen för varje uppdrag.

Stort eller smått, när ni behöver hjälp med VVS och rörarbeten finns vi på Aspuddens Rörservice redo att hjälpa till!

Läs vad 19 kunder tycker om Aspuddens Rörservice AB

• Maria
    Maria skrev om Aspuddens Rörservice AB
    De svarar inte på mail. Jag antar att de inte vill göra små jobb utan bara stora dyra projekt.
  • Slobodan Z
    Slobodan Z skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Det är väldigt sällan man anlitar en leverantör som är servis, yrkes kunnigt och tids inriktad som Aspuddens Rörservice
    Vi är glada som samarbetar med dem
    MVH/Slobodan
  • Peter S
    Peter S skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Bra och snabb service. Trevligt och bra bemötande!
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Bra bemötande, fick hjälp med att göra all vvs jobb i mitt badrum.
  • Albert C
    Albert C skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Snabb och bra service, kunniga och ett bra bemötande.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Aspuddens rörservice bytte handfat i badrummet + köksblandare.
    Det har fungerat alldeles utmärkt. Bra kundkontakt, artiga och trevliga hantverkare. En läcka uppstod efter deras arbete med handfatet, vilket de åtgärdade väldigt snabbt. Vi kommer att använda dem igen om det blir ytterligare VVS-arbeten hemma!
  • Malin G
    Malin G skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Jag är jättenöjd

Snabb och bra service med ett bra pris

Kan absolut rekommendera detta företaget till andra.
  • Elin B
    Elin B skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Snabb och professionell service, trevligt bemötande, ansvarsfullt! Kändes mycket bra.
  • Christian E
    Christian E skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Aspuddens Rörservice rekommenderas verkligen. Offerten var lika med slutpriset och jobbet utfördes utan anmärkningar.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Jag är mycket nöjd med Aspuddens rörservice. Jag fick hjälp jättesnabbt och de var väldigt behjälpliga. Jag fick ett bra bemötande. Jag installerade en ny kran i mitt kök och drog vatten till diskmaskinen. Snabbt och smidigt.
  • Mats S
    Mats S skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Väl utfört arbete till vettiga priser!
    Trevlig personal och bra återkoppling vid eventuella frågor!
  • Ramona S
    Ramona S skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Mycket nöjd! Rekommenderas varmt, snabb och trevlig och mkt hjälpsamma!
  • Kenny S
    Kenny S skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Serviceåtagande utöver förväntat, stort tack för era snabba insatser.
    Kunnig och serviceinriktad personal.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Snabb service och trevligt bemötande
  • Olle B
    Olle B skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Suveränt! Kunde inte gått smidigare
  • Mats F
    Mats F skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Jag har haft Aspudden Rör hemma för att analysera problem i mitt avlopp och blev bemött med stor omtanke, förståelse och kunnighet och lsöningen gick väldigt snabbt.

Jag rekommenderar verkligen detta företag när man behöver hjälp med VVS-problem eller lösningar.
  • Helena L
    Helena L skrev om Aspuddens Rörservice AB
    De kontakter jag har haft har fungerat bra och de verkar ha en bra ordning och struktur inte helt vanligt i den branschen de verkar. Stort plus till Kim. De skulle dock behöva förbättra kontaktvägarna typ via sms eller viocemail eller svarstjänst
  • Jane K
    Jane K skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Totalrenovering av badrum. Vi är mycket nöjda m resultatet. Mycket noggrant utfört arbete. Känns som ett företag med god erfarenhet.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Aspuddens Rörservice AB
    Hög kompetens och en suverän servicekänsla. Kommer på utsatt tid och mycket lätta att ha att göra med.

FABRIKSVÄGEN 7 BV, 171 48 Solna