Auto Surbrunn Bilverkstad

Auto Surbrunn Bilverkstad

4.2

Varmt Välkommen att göra ditt billiv lite enklare hos oss på Auto surbrunn! Här får du service och reparation utfört enligt fabrikantens rekommendationer, oavsett märke och modell, med reservdelar av bästa kvalitet. Du får alltid 2 års garanti på delar, 1 års garanti på arbetet och vid service får du 1 års vägassistans utan...

22 omdömen om Auto Surbrunn Bilverkstad

Jan fredrik K
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Vid avslutning av däckhotell så debiterades jag en avslutningsavgift på 1200 sek, tycker detta är orimligt då själva förvaringen är betald i förskott... Fick till förklaring att det var en kostnad för försäkring... Knasigt resonemang och tråkigt avslut efter flera år som kund, återkommer inte som kund här.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! förskotts betalningen betalar alla som väljer och ha däck hotell här hoss oss och de är en kostnad vi behöver betala in för att kunna försäkra dina däck hos oss ifall något skulle uppstå och avslutningsavgiften är obligatorisk för alla som vill avsluta sin förvaring eftersom vi har räknat med att ett antal däck vi har på förvaring finns och därefter bokas personal och material allt eftersom. Vi tycker att det är väldigt tråkigt att du är missnöjd och det har blivit missförstånd och som ursäkt så allt kan kännas bra...

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1692 omdömen 4.7 av 1692 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Sara A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Mycket trevlig bemötande. Vi var ute i sista stund med att boka en in- och utvändig tvätt inför bilbyte och blev mycket vänligt mottagna. De var väldigt behjälpliga, frågade innan vad vi önskade och kom själva med förslag. Lyhörda för våra önskemål. De tvättade även bort fläckar på våra säten trots att det inte ingick. Det var första gången vi använde Auto Surbrunn och kommer definitivt fortsätta använda dem framöver. Vi är mycket nöjda!

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! fint att höra jätte tacksamma att höra att du vart glad och nöjd vi försöker självklart få alla att se glada och nöjda ut i slutet av dagen ' Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

Patrick R
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Auto Surbrunn lämnar man aldrig besviken! Fantastisk service och nybilskänsla varje gång

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! vad kul att höra Patrick vi uppskattar och tycker om och blir glada när ni är nöjda och att du får den känslan du vill ha. Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 758 omdömen 4.5 av 758 omdömen

Billy William E Billy William E
Claes B
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Ren och fin bil. Mycket nöjd med resultatet. Också ett bra bemötande.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! skönt att höra att du är nöjd du är alltid välkommen tillbaka Mvh Teamet på Autosurbrunn

Gerson
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Vänligt och ambitiöst, proffsigt.

Tack så mycket tack själv, Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1071 omdömen 4.7 av 1071 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Louis D
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Kan varmt rekommenderas!!! Gjorde mer än som var överenskommet utan att ta mer betalt.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! tack att du känner att du kan rekomendera oss självklart försöker vi alltid göra vårt bästa och toppa till de så gott de går för att ni ska vara nöjda. Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Richard H
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Bra priser och tillmötesgående personal.

Hej! kul att höra Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1100 omdömen 4.8 av 1100 omdömen

Kunnig personal, bra service

Borrexpress S Borrexpress S
José S
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Grym service! Supernöjd med resultatet.

Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

Deniz G
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Rekommenderar guldtvätt, bästa tvätten jag gjort på min Volvo

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! låter super härligt att de vart bästa tvätten Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Ambjörn A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Helt perfekt bemötande och trevligt bemötande. Jobbet gjordes perfekt på utsatt tid till ett rimligt pris. Kan verkligen rekomenderas.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Tack så mycket. skönt att du känner så här de uppskattar vi Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

Marie J
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Handtvätt utvändigt. Halva fälgarna var rena. En fälg inte rengjord alls såg jag när jag åkt hem. Vet inte om dom bara blåser på med högtryck eller om dom ska gnugga rent dom. För övrigt så såg bilen ren ut.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! tråkigt att de blivit så ska säga till teamet att fixa till dem extra noga nästa gång du kommer in Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Peter R
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Jag är väldigt nöjd. Bilen blev skinande ren. Trevligt bemötande. Väl utfört arbete.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Tack så mycket. För att du var nöjd hoppas vi ses igen välkommen åter mvh teamet på autosurbrunn

Josef B
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Bra resultat, prisvärt, och riktigt trevligt kundbemötande. Jag kommer lämna in min bil där igen

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Tack så mycket! Du är alltid välkommen in när du vill under våra öppet tider Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Angelica U
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Rent och fint och bra bemötande. Rekommenderas.

Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Zana Y
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Bra pris, bra personaler och bra kvalite på deras arbete.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! skönt att du känner så vi gör alltid vårt bästa för att ni ska vara nöjda Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Henriette G
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Tvättat bilen ut- och invändigt. Mycket fint resultat, vänligt och omtänksamt bemötande.

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! kul att du är nöjd med resultatet vi försöker alltid göra vårt bästa Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Ambjörn A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Helt perfekt in/utvändig tvätt. Allt på utlovad tid, ett super bemötande och rimligt pris. rekommenderas verkligen..

kul att höra Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn

Speedy Bilservice Nynäshamn
4.8/5 i betyg av 728 omdömen 4.8 av 728 omdömen

Fick den tid jag önskade. Det arbete jag beställde blev utfört under den lovade tiden. Vad kan jag mer begära . Priset helt enl. Ök. Brukar

YASMINE S
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Wow wow wow vilka vardagshjältar. De jobbade efter stängning för att hjälpa oss fixa en vindrutetorkare i snöstorm. Allt med ett leende och ett väldigt trevligt bemötande. Tack snälla!

Välkommen åter mvh Teamet på Autosurbrunn

TED H
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Har bytt däck här i många år. Nu verkar det vara ny personal. DE GLÖMDE DRA ÅT SKRUVARNA!!! Slutade med att att tre muttrar föll av på E18 och jag höll på att tappa vänster framdäck med barn i bilen. Har ringt och berättat detta men de vägrar att ta det på allvar. Erbjöds en gratis däckförvaring som kompensation (som om jag skulle fortsätta byta däck där). Däckförvaring och byte kostar numera 1200kr per halvår istället för 700kr som det kostade tidigare, men det är en annan femma. BYT INTE DÄCK HÄR!!!

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Carl L
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Förra året bytte jag bromsok till min Peugeot 307 hos Auto Surbrunn. Sedan dess har läckage av bromsvätska uppstått. Vid byte av bromsslang upptäckte verkstaden att Auto Surbrunn dragit in skruven till slangen i oket snett och med smuts närvarande. Detta har skadat gängorna på ett helt nytt bromsok och gett upphov till läckare och ytterligare en reparation på 1259 kr.

Carl L

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Johan A
Skrev om Auto Surbrunn Bilverkstad

Seriös bilverkstad på surbrunnsgatan 42. Alltid lika trevliga och överenskommna priser. Har tidigare haft väldigt dålig erfarenhet av verkstäder. Rekommenderar därför denna starkt!

Svar från Auto Surbrunn Bilverkstad

Hej! kul att ha dig här vi försöker alltid göra vårt bästa för att ni ska vara nöjda Välkommen åter Mvh Teamet på Autosurbrunn