Autoklar Trafikskola

Autoklar Trafikskola

Ring 08-37 75 01 autoklartrafikskola.se
4.1

Välkommen till oss på Autoklar Trafikskola! Vi är din personliga trafikskola i Råcksta som tillsammans med dig planerar din körkortsutbildning utifrån dina egna önskemål. Hos oss möts du av kompetent personal med mycket erfarenhet bakom ratten. Vi ser på körkortet som en investering för livet och utlovar en trygg och säker...

13 omdömen om Autoklar Trafikskola

Katherine S
Skrev om Autoklar Trafikskola

Jag rekommenderar denna trafiskola från djupet av mitt hjärta. Idag fick jag mitt körkort på första försöket och det är verkligen de jag ska tacka för. Där finns verkligen briljanta och duktiga lärare som vet hur man ska förklara regler och systemet i trafiken samtidig som de har så god tålamod. Jag var själv en tjej som var väldig nervös och osäker att köra bil i början men tack vare min lärare har jag lyckats bygga på självförtroendet bakom ratten. Tusen tack Autoklar trafikskola och jag kommer aldrig glömma er!!!

Svar från Autoklar Trafikskola

Hej Katherine, vad glada vi blir för dina fina ord! Det betyder mycket :) Det var så roligt att få vara en del av din utbildning! Vi hoppas du njuter av körkortet nu. Vi ses på vägarna och ta hand om dig! Hälsningar från alla på Autoklartrafikskola

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
ABRAHAM KAYLIE KONGA M
Skrev om Autoklar Trafikskola

Worst trafik school will never recommend to no one.

Zelalem D
Skrev om Autoklar Trafikskola

En riktigt trafikskola som jag kan rekommendera starkt. Duktiga lärare och hjälpsam receptionist .

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Lavan A
Skrev om Autoklar Trafikskola

Hade en riktig dålig lärare som inte alls var bra på att förklara, inte professionell då han tog telefonsamtal och dylikt under körningen. Vidare betalde jag för 70 min men körde 55 min.

Marina B
Skrev om Autoklar Trafikskola

Tack för allt tålamod, tydliga förklaringar och positiv energi. Äntligen har jag körkort!!!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Nardos A
Skrev om Autoklar Trafikskola

Från börjar fick jag bra bemötande från personalen och hjälpsamme receptionist. Det tog lite tid att släpa min rädsla men min lärare var väldigt kompetent . Jag glömmer aldrig hur hade han tålamod med mig. Tack för han fick jag min körkort oväntat. Jag är varmt rekommendera autoklar trafikskola MVH Nardos

Agnes N
Skrev om Autoklar Trafikskola

Jättenöjd. Trevlig och hjälpsam personal.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Tobias T
Skrev om Autoklar Trafikskola

Mycket bra! Tog körkort på första försöket.

Daniel W
Skrev om Autoklar Trafikskola

Trevlig personal och bra bemötande, ser till att man får en trevlig tid hos dom . Bokar upp tider för Riskettan och risktvåan samt uppkörning. Jag kan varmt rekommendera Autoklar trafikskola. Mvh Daniel

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Elin T
Skrev om Autoklar Trafikskola

Jättebra körskola. Bra priser. Bra lärare. Supertrevlig och hjälpsam receptionist.

Megan D
Skrev om Autoklar Trafikskola

Trevligt bemötande och pedagigiska. Kan rekomendera! Gav en realistiskt prisbeskrivning.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Axel T
Skrev om Autoklar Trafikskola

Skrämmer upp eleverna för att lära sig. Efter ett tag blir det för mycket negativ kritik som uttrycks på ett negativt sätt utan att få veta en enda sak man lyckats bra med. Saknar motivation och inlevelse men får jobbet gjort.

Valeria T
Skrev om Autoklar Trafikskola

Världens trevligaste personal, hjälper dig så mycket de kan och man ser verkligen att de vill att du ska lyckas. Kunde inte gått till en bättre trafikskola.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa