Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Autoklar Trafikskola

Autoklar Trafikskola

Håsjögränd 2, 162 54 Vällingby — Visa karta

Välkommen till oss på Autoklar Trafikskola!

Vi är din personliga trafikskola i Råcksta som tillsammans med dig planerar din körkortsutbildning utifrån dina egna önskemål.

Hos oss möts du av kompetent personal med mycket erfarenhet bakom ratten. Vi ser på körkortet som en investering för livet och utlovar en trygg och säker utbildning där hela paketet ingår - allt från handledarkurs till teori, riskettan och körlektioner.

Bilarna du kör hos oss är lättmanövrerade och moderna, och vi undervisar på fler språk än svenska. Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Autoklar Trafikskola

• Zelalem D skrev om Autoklar Trafikskola
    En riktigt trafikskola som jag kan rekommendera starkt. Duktiga lärare och hjälpsam receptionist . Läs mer
  • Lavan A skrev om Autoklar Trafikskola
    Hade en riktig dålig lärare som inte alls var bra på att förklara, inte professionell då han tog telefonsamtal och dylikt under körningen. Vidare betalde jag för 70 min men körde 55 min. Läs mer
  • Marina B skrev om Autoklar Trafikskola
    Tack för allt tålamod, tydliga förklaringar och positiv energi. Äntligen har jag körkort!!! Läs mer
  • Nardos A skrev om Autoklar Trafikskola
    Från börjar fick jag bra bemötande från personalen och hjälpsamme receptionist. Det tog lite tid att släpa min rädsla men min lärare var väldigt kompetent . Jag glömmer aldrig hur hade han tålamod med mig. Tack för han fick jag min körkort oväntat. Jag är varmt rekommendera autoklar trafikskola
    MVH Nardos Läs mer
  • Agnes N skrev om Autoklar Trafikskola
    Jättenöjd. Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Tobias T skrev om Autoklar Trafikskola
    Mycket bra! Tog körkort på första försöket. Läs mer
  • Daniel W skrev om Autoklar Trafikskola
    Trevlig personal och bra bemötande, ser till att man får en trevlig tid hos dom . Bokar upp tider för Riskettan och risktvåan samt uppkörning. Jag kan varmt rekommendera Autoklar trafikskola. Mvh Daniel Läs mer
  • Elin T skrev om Autoklar Trafikskola
    Jättebra körskola. Bra priser. Bra lärare. Supertrevlig och hjälpsam receptionist. Läs mer
  • Megan D
    Megan D skrev om Autoklar Trafikskola
    Trevligt bemötande och pedagigiska. Kan rekomendera! Gav en realistiskt prisbeskrivning. Läs mer
  • Axel T skrev om Autoklar Trafikskola
    Skrämmer upp eleverna för att lära sig. Efter ett tag blir det för mycket negativ kritik som uttrycks på ett negativt sätt utan att få veta en enda sak man lyckats bra med. Saknar motivation och inlevelse men får jobbet gjort. Läs mer
  • Valeria T skrev om Autoklar Trafikskola
    Världens trevligaste personal, hjälper dig så mycket de kan och man ser verkligen att de vill att du ska lyckas. Kunde inte gått till en bättre trafikskola. Läs mer

Bästa trafikskolorna i Stockholm:

Västra Finnbodavägen 2, 13130, Nacka