Autoperformante AB

4.2

40 omdömen om Autoperformante AB

First-Name L
Skrev om Autoperformante AB

Gott bemötande och kompetent personal.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
First-Name L
Skrev om Autoperformante AB

Hej från Kalle i Karlshamn Blekinge Jag kontaktade firman angående en gul A45 AMG som jag va väldigt intreserad av det gick lite trögt I början då jag inte fick dom svaren jag ville ha utan mest nya frågor?Typ frågor som om jag skrivit rätt Reg nr på min eventuella inbytesbil,,lol detta må vara hänt då vi bara hade online kontakt och aldrig träffades öga mot öga När vi väl byggt förtroende via nätet så påbörjade vi förhandlingar som flöt på mycket smidigt,,snabba svar och en trevlig ton där jag aldrig upplevde handlaren...

Michelle Zhulia Kristina Z
Skrev om Autoperformante AB

Blir väldigt förvånad när jag läser vissa utav recensionerna, det var verkligen inte det intrycket jag fick. Jag som kund fick ett väldigt proffesionellt och varmt bemötande. Jag köpte min nya audi A5 som helt var enligt mina förväntningar. Har inte haft några bekymmer alls. Jag fick till och med ett års garanti samt vinterdäck utan kostnad. Rekommenderar denna firma starkt!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Robin Rolf P
Skrev om Autoperformante AB

Ger ett väldigt bra intryck, trevliga & tillmötesgående handlare som har ett lösningsorienterat synsätt. Ni får full pott när jag hämtat mina sommardäck :) //Robin AMG

Pär Arnold K
Skrev om Autoperformante AB

Trevlig personal, mkt bra service. Sålde min bil till dem, snabb hämtning trots 50 mil, pengarna direkt, inget krångel. Rekommenderas starkt.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
FAIZA K
Skrev om Autoperformante AB

Jag är extremt nöjd med servicen! De hjälpte mig att sälja min Audi och det gick hur smidigt som helst. Jag köpte min Mercedes via Autoperformante också och har aldrig haft en bättre bil.

YASMIN K
Skrev om Autoperformante AB

Bästa servicen! Jättenöjd med vår nya Porsche. Hjälpte mig att köpa bil och sälja min gamla. Rekommenderar starkt!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

MUSA K
Skrev om Autoperformante AB

Fantastiska säljare och excellent service👍👍. Rekommenderar starkt

RICHARD H
Skrev om Autoperformante AB

Köpte en Porsche 911 för 3v sedan, utan att dom lyckats skicka iväg ägarbytet digitalt som affärer gör… Har nu körförbud på bilen och ingen gör någonting/tar ansvar ifrån firman

Maryam H gillar detta
Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

EMELIE K
Skrev om Autoperformante AB

snabb och smidig affär. Har både sålt min gamla bil och köpt ny. Otroligt trevlig och kunnig personal. Är super nöjd med mitt köp och nya bil. Säljer och köper min bil här igen i framtiden! Tack för en smidig affär ! ⭐️

Alborz K
Skrev om Autoperformante AB

Sålde och köpte med autoperformante. Otroligt bra service och lyhörd personal. Rekommenderas starkt!

RAMI D
Skrev om Autoperformante AB

Sålde min bil till Autoperformante då jag var ute efter en ny bil. Träffade mycket trevlig personal som jag berättade vad jag eftersökte i min nästa bil. En vecka senare fick jag ett samtal av de där de berättade att de fått in en bil som matchade mina kriterier. Mycket nöjd med bilen och servicen jag fått. Jag kommer definitivt tillbaka. Tack för allt!

Julia S
Skrev om Autoperformante AB

Jag är super nöjd med mitt nya bilköp från autoperformante. Jätte trevliga och snälla killar, dom ger dig den servicen du behöver!

BASIT M
Skrev om Autoperformante AB

Fantastisk bra service! Rekommenderar starkt.

Jihad B
Skrev om Autoperformante AB

Bästa säljare! Tack så mycket Fabian! :) Super nöjd med alla mina bil affärer som jag har gjort med er!

ILYAS Y
Skrev om Autoperformante AB

Riktigt bra försäljare Fabian är! Köpte min dröm bil hos dem! Mycket smidigt affär och trevligt bemötandet!

ILYAS Y gillar detta
TORBJÖRN P
Skrev om Autoperformante AB

Bättre firmor finns, finns också sämre. Mycket trevligt bemötande men snabbt otrevligt bemötande beroende på vart affär lutar. Köpte min drömbil då den råkade stå på just denna firman och inget annat.

Anders Tony E
Skrev om Autoperformante AB

Fabian var en otroligt bra säljare, var alltid väldigt hjälpsam och svarade på alla mina frågor trots tid. Och affären gick riktigt smidigt och bilen var över förväntan.

HASAN S
Skrev om Autoperformante AB

Otroligt bra företag. Grymt bemötande men framförallt otroligt smidiga! Har både sålt och köpt hos de. Rekommenderas starkt!

ALEXANDER K
Skrev om Autoperformante AB

Jag är på riktigt väldigt nöjd med mitt köp hos Autoperformante! Bra service av personal och smidigt med avbetalningsplan som passar min plånbok! Jag känner mig bekväm och tacksam.

PETER E
Skrev om Autoperformante AB

Köpte häromdagen en svart Volvo V60 från Autoperformante. Den passar min personlighet till 100 %. Jag är supernöjd med den hjälp jag fick med affären. Kan starkt rekommendera denna bilförsäljare. Stort tack!

JIMMY H
Skrev om Autoperformante AB

Jätte trevliga att göra bilaffär med. Det är bara tuta och köra

Erik Mathias H
Skrev om Autoperformante AB

Otaliga bilaffärer med detta bolag, aldrig varit problem!

ROBERTINO J
Skrev om Autoperformante AB

Väldigt bra bemötande och snabb och smidig affär

Susan C
Skrev om Autoperformante AB

Ett fantastiskt bemötande, grym service och snabb återkoppling. Är såå nöjd med min nya bil och kommer garanterat även köpa nästa bil av dem.

ROBIN K
Skrev om Autoperformante AB

Köpte min Golf R hos auto performance. Trevligt bemötande och god service. Rekommenderas 👍

Chloe Matilda N
Skrev om Autoperformante AB

Köpte min passat via denna bilfirma. Jätte trevlig man som hjälpte mig att köpa min nya bil. Super nöjd med hela affären och kommer helt klart vända mig till dem vid nästa bilköp, Tack!

Anna Ulrika P
Skrev om Autoperformante AB

Vägrade ta tillbaka nyköpt bil som det var fel på. Skrattade åt mig när jag sa att jag skulle anmäla till ARN. Jag fick rätt hos ARN..... de ringde och hotade mig också!

ALEXANDER N
Skrev om Autoperformante AB

Servicen hos Autoperformante är helt spektakulär. Schysst personal och ett stort utbud av fina bilar.

ROGER W
Skrev om Autoperformante AB

sämsta jag råkat ut för ,,nej kör vidare

Anne-Sophie Emilia L
Skrev om Autoperformante AB

Snabb återkoppling från säljarna vid frågor, bilen levde upp till förväntningarna baserat på beskrivningen och affären gick mycket snabbt och smidigt! Ingenting att klaga på och kan rekommendera Autoperformante för ditt nästa bilköp!

LEONARD L
Skrev om Autoperformante AB

Jag är en mycket nöjd kund som kände mig väl omhändertagen av proffsig personal. Jag gjorde mitt andra bilköp hos denna firma och fick bästa service.

SIMON D
Skrev om Autoperformante AB

Sjukt nöjd med min nya CLA, ni har fått en återkommande kund, Servicen var på topp👌

REBECKA G
Skrev om Autoperformante AB

Super nöjd med mitt bilköp och servicen

Robin L
Skrev om Autoperformante AB

Grymt nöjd med nya bilen och jätte trevligt bemötande från personalen under hela bilköpet 😊

DAN L
Skrev om Autoperformante AB

OBS! Varning även från mig om detta sk. "seriösa" bilföretag Autoperformante. Vid min 1a kontakt med dem så ville de absolut att en handpenning på 5tkr skulle sättas in för att de skulle hålla bilen ca 2 dar. Samma dag jag skulle dit så kunde jag inte och fick besked att få igen dessa 5tkr inte gick, för då var jag "oseriös"!!! Kände mig då tvingad att då åka de 13 milen för att se bilen. Jag bestämde mig sedan för att köpa den. I köpekontrakt står att det ska ges 3 mån garanti på bil. Efter ca 1 mån så dyker ett större...

Maryam H och CLAUDIO M gillar detta
CLAUDIO M
Skrev om Autoperformante AB

Köpte en exklusiv bil närmare 2MSEK från dom, så länge affären levde så var det en god dialog men lovade att bilen var i top kondition. Som en del i affären bad jag på min bekostnad att bilen genomför en besiktning hos en auktoriserad verkstad, där uppdagades massor av mindre problem som bara med denna typ av bil landade närmare 100K i åtgärder. Tyvärr så missade Lamborghini Malmö att hitta ett fel (då funktionen stängts av i bilens inställningar/det var väl bara ett olyckligt sammaträffande) så när jag märkte det vid...

Maryam H och 2 andra gillar detta
RONNY J
Skrev om Autoperformante AB

Bra bil.men lite dåliga däck vid leverans

MATTIAS J
Skrev om Autoperformante AB

Varning! Helt oseriösa. Köpte en Seat Leon Linea R för något år sen som drog otroligt mycket olja, som dom säkerligen visste om, tog inte ett dugg ansvar för att försöka lösa problemet, utan dom snackade bara en massa skit, till slut löste försäkringsbolaget in bilen för att det skulle bli för dyrt att laga, gjorde en rejäl förlustaffär medans dom gjorde en bra affär med mitt inbyte samt att jag fick lägga pengar emellan. Skulle för allt i världen inte rekommendera att någon att köpa någon bil där. Bilarna ser jättefina ut på ytan, men så är inte fallet.

Maryam H och 2 andra gillar detta
Lilian S
Skrev om Autoperformante AB

VARNING! LURAS PÅ PENGAR! Bluff företag! Vi lämnade in vår bil i utbyte och skulle få tillbaka pengar för den. Vi fick bråka med dem i över 3 månader för att få våra pengar, men trots det så saknades det 600kr. Inte nog med att räntan vart högre än avtalat. 1. De ljög om att de håller på att ändra massa system och annat bullshit och lovade oss att skulle få pengarna vecka efter vecka men det kom aldrig fram. Vi kollade upp detta, insåg att de har prickar hos kronofogden...kanske därför de känner att de behöver...