Autoroom

Vegavägen 2, 136 49 Vega — Visa karta

Autoroom är ett gediget företag som har en stor passion för välvårdade och fina bilar. Vi är specialiserade på nyare begagnade bilar där det finns en okomplicerad historik. Ofta har de bilar vi tar in varit företagsbilar inom exempelvis bank och finans. De objekt vi tar in är sällan mer än 5 år gamla och oftast har de inte gått mer än 15.000 mil, det här ger er som kund fördelar när det kommer till försäkringar, finansiering och garantier.

När det är dags för bilköp går vi tillsammans igenom hela bilen och dess funktioner enligt ett leveransprotokoll som bygger på vår varudeklaration. Det här gör att du som kund snabbt lär dig alla viktiga delar på din nya bil så att du kan känna dig trygg med att du med egna ögon sett att allt fungerar enligt överenskommelse.

Du hittar oss i Vega söder om Stockholm längs 73:an mot Nynäshamn. Här sitter vi i ljusa och fräscha lokaler med goda parkeringsmöjligheter. Behöver du också hjälp med finansiering, utökade garantier eller försäkring av den nya bilen så kan vi givetvis hjälpa dig med detta också då vi har nära samarbeten med de mest namnkunniga och etablerade företagen i branschen.

Varmt välkommen till oss på Autoroom, du kommer trivas!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt