Autoroom

Vegavägen 2, 136 49 Vega — Visa karta

Autoroom är ett gediget företag som har en stor passion för välvårdade och fina bilar. Vi är specialiserade på nyare begagnade bilar där det finns en okomplicerad historik. Ofta har de bilar vi tar in varit företagsbilar inom exempelvis bank och finans. De objekt vi tar in är sällan mer än 5 år gamla och oftast har de inte gått mer än 15.000 mil, det här ger er som kund fördelar när det kommer till försäkringar, finansiering och garantier.

När det är dags för bilköp går vi tillsammans igenom hela bilen och dess funktioner enligt ett leveransprotokoll som bygger på vår varudeklaration. Det här gör att du som kund snabbt lär dig alla viktiga delar på din nya bil så att du kan känna dig trygg med att du med egna ögon sett att allt fungerar enligt överenskommelse.

Du hittar oss i Vega söder om Stockholm längs 73:an mot Nynäshamn. Här sitter vi i ljusa och fräscha lokaler med goda parkeringsmöjligheter. Behöver du också hjälp med finansiering, utökade garantier eller försäkring av den nya bilen så kan vi givetvis hjälpa dig med detta också då vi har nära samarbeten med de mest namnkunniga och etablerade företagen i branschen.

Varmt välkommen till oss på Autoroom, du kommer trivas!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Autoroom

• 2019-03-23

Carl S skrev om Autoroom
    Köpte en Volvo XC90 vilken jag är mycket nöjd med! Säljaren var mycket professionell och jag kände hela tiden att han var tillgänglig med att svara på mina frågor, både innan och efter köp.

Kan verkligen rekommendera Autoroom då dem säljer prisvärda bilar och ser till att man får prisvärda försäkringar m.m.

Enda anmärkningen jag har är att dem har lite för svagt kaffe i deras säljlokal. Läs mer

Stefan R skrev om Autoroom
    Mycket nöjd med servicen jag fått:) Läs mer

Ludvig J skrev om Autoroom
    Köpte tjänst att sälja min bil. Smidig försäljning och proffsigt bemötande av Autoroom.

Skulle utan tvekan vända mig dig igen för samma service. Läs mer
  • Jarl E

2019-03-21

Jarl E skrev om Autoroom
    Vilken service, kunnig personal och bra utbud! Rekommenderar varmt! Läs mer

Martin B skrev om Autoroom
    Var inne och köpte en BMW, bemöttes av en mycket trevlig säljare! Han hade en känsla för mitt behov av biltyp och försökte inte "sälja på mig nå skit". Bra kundbemötande, kunnighet och serviceinriktade! Enda bilfirma i kommunen som jag ansåg levde upp till mina förväntningar i jakten på min nya bil! Läs mer
  • 2019-03-12

Anders S skrev om Autoroom
    - köpte en Volvo XC60 T8
    - trevligt och bra bemötande
    - hade inga förväntningar
    Om allt fortsätter att fungera som det har gjort så är det jättebra! Läs mer
  • 2019-03-11

Andreas W skrev om Autoroom
    Fantastisk service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Rasmus L

2019-03-05

Rasmus L skrev om Autoroom
    God service och pålitliga. Har anlitat Autoroom för både köp och försäljning av befintligt fordon och har inget att anmärka på.

Tack Tom! Läs mer
  • 2019-03-05

Frida B skrev om Autoroom
    Snabb, bra och personlig service. Läs mer
  • 2019-03-05

Joakim B skrev om Autoroom
    Köp av bil. Trevligt bemötande av personal som till och med öpnnade upp på en söndag. Läs mer
  • Hans B

2019-03-05

Hans B skrev om Autoroom
    Bilköp. Mkt gott och bra kundbemötande! Gav seriöst och kompetent intryck!
    Fått inspiration att återkomma i framtiden. Läs mer

Vegavägen 2, 136 49 Vega