Autoroom

Mediavägen 18, 135 48 Tyresö — Visa karta

4.9 i betyg av av 17 omdömen
Autoroom är ett gediget företag som har en stor passion för välvårdade och fina bilar. Vi är specialiserade på nyare begagnade bilar där det finns en okomplicerad historik. Ofta har de bilar vi tar in varit företagsbilar inom exempelvis bank och finans. De objekt vi tar in är sällan mer än 5 år gamla och oftast har de inte gått mer än 15.000 mil, det här ger er som kund fördelar när det kommer till försäkringar, finansiering och garantier.

När det är dags för bilköp går vi tillsammans igenom hela bilen och dess funktioner enligt ett leveransprotokoll som bygger på vår varudeklaration. Det här gör att du som kund snabbt lär dig alla viktiga delar på din nya bil så att du kan känna dig trygg med att du med egna ögon sett att allt fungerar enligt överenskommelse.

Du hittar oss i Vega söder om Stockholm längs 73:an mot Nynäshamn. Här sitter vi i ljusa och fräscha lokaler med goda parkeringsmöjligheter. Behöver du också hjälp med finansiering, utökade garantier eller försäkring av den nya bilen så kan vi givetvis hjälpa dig med detta också då vi har nära samarbeten med de mest namnkunniga och etablerade företagen i branschen.

Varmt välkommen till oss på Autoroom, du kommer trivas!
Lör: 11:00-15:00

Hjälpsamma och trevliga. Smidig affär Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 89 omdömen
    Badge2019
    "Tack för utmärkt service och hjälp i val av ny tjänstebil. Detta är mitt tredje bilköp i rad av Daniel Sundberg och STHLM BIL och än en g"
  • 2019-11-07

Lars Ola W skrev om Autoroom
    Hittade bilen på blocket, en Peugeot expert tre år gammal.Bilderna och beskrivningen stämde till 100%.
    Trevlig och proffsigt bemötande, kommer absolut att kolla firmans lager igen när det är läge för byte. Läs mer
  • 2019-11-02

Jonas P skrev om Autoroom
    Grymt urval av fina bilar och upplevde att hela processen från bemötande till avslut som mycket bra! Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.5 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2019
    "Jag har köpt och sålt mina bilar genom Lindholm Bil ABoch skälet att det alltid har fungerat smidigt, till rätt pris och på ett trevligt tre"
  • 2019-11-02

Fredrik F skrev om Autoroom
    Fick hjälp att sälja mig Porsche av Autoroom, affären gick snabbt och Smidigt som lovat! Läs mer
  • 2019-10-31

Robin N skrev om Autoroom
    Har både köpt och sålt bil via Autoroom. Bemötandet och servicen har alltid varit bra. Säljaren har varit hjälpsam vid funderingar och känts kunnig. Rekommenderas! Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 289 omdömen
    fiveYearsBadge
    "VARNING ! Oseriöst bilfirma!!! Har köpt Passat VW 2012 Precis nästa dag upptäckte massa små fel på bilen: Baksätet fungerar i"
    SVETLANA P
  • 2019-10-31

Christian P skrev om Autoroom
    Smidig affär när jag sålde min Audi! Läs mer
  • 2019-03-23

Carl S skrev om Autoroom
    Köpte en Volvo XC90 vilken jag är mycket nöjd med! Säljaren var mycket professionell och jag kände hela tiden att han var tillgänglig med att svara på mina frågor, både innan och efter köp.

Kan verkligen rekommendera Autoroom då dem säljer prisvärda bilar och ser till att man får prisvärda försäkringar m.m.

Enda anmärkningen jag har är att dem har lite för svagt kaffe i deras säljlokal. Läs mer

Stefan R skrev om Autoroom
    Mycket nöjd med servicen jag fått:) Läs mer

Ludvig J skrev om Autoroom
    Köpte tjänst att sälja min bil. Smidig försäljning och proffsigt bemötande av Autoroom.

Skulle utan tvekan vända mig dig igen för samma service. Läs mer
  • Jarl E

2019-03-21

Jarl E skrev om Autoroom
    Vilken service, kunnig personal och bra utbud! Rekommenderar varmt! Läs mer

Martin B skrev om Autoroom
    Var inne och köpte en BMW, bemöttes av en mycket trevlig säljare! Han hade en känsla för mitt behov av biltyp och försökte inte "sälja på mig nå skit". Bra kundbemötande, kunnighet och serviceinriktade! Enda bilfirma i kommunen som jag ansåg levde upp till mina förväntningar i jakten på min nya bil! Läs mer
  • 2019-03-12

Anders S skrev om Autoroom
    - köpte en Volvo XC60 T8
    - trevligt och bra bemötande
    - hade inga förväntningar
    Om allt fortsätter att fungera som det har gjort så är det jättebra! Läs mer
  • 2019-03-11

Andreas W skrev om Autoroom
    Fantastisk service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Rasmus L

2019-03-05

Rasmus L skrev om Autoroom
    God service och pålitliga. Har anlitat Autoroom för både köp och försäljning av befintligt fordon och har inget att anmärka på.

Tack Tom! Läs mer
  • 2019-03-05

Frida B skrev om Autoroom
    Snabb, bra och personlig service. Läs mer
  • 2019-03-05

Joakim B skrev om Autoroom
    Köp av bil. Trevligt bemötande av personal som till och med öpnnade upp på en söndag. Läs mer
  • Hans B

2019-03-05

Hans B skrev om Autoroom
    Bilköp. Mkt gott och bra kundbemötande! Gav seriöst och kompetent intryck!
    Fått inspiration att återkomma i framtiden. Läs mer

Bästa Bilförsäljarna nära Autoroom:

Strands Bilar (1.5km)
Peter N Peter N tycker:
“Blev väl bemött och visad run...” Läs mer
Lindholm Bil AB (4.4km)