Autoroom

Autoroom

Ring 08-28 20 18 autoroom.se

Autoroom är ett gediget företag som har en stor passion för välvårdade och fina bilar. Vi är specialiserade på nyare begagnade bilar där det finns en okomplicerad historik. Ofta har de bilar vi tar in varit företagsbilar inom exempelvis bank och finans. De objekt vi tar in är sällan mer än 5 år gamla och oftast har de inte gått...

17 omdömen om Autoroom

Sandra v

Hjälpsamma och trevliga. Smidig affär

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Lars Ola W
Skrev om Autoroom

Hittade bilen på blocket, en Peugeot expert tre år gammal.Bilderna och beskrivningen stämde till 100%. Trevlig och proffsigt bemötande, kommer absolut att kolla firmans lager igen när det är läge för byte.

Jonas P
Skrev om Autoroom

Grymt urval av fina bilar och upplevde att hela processen från bemötande till avslut som mycket bra!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Fredrik F
Skrev om Autoroom

Fick hjälp att sälja mig Porsche av Autoroom, affären gick snabbt och Smidigt som lovat!

Robin N
Skrev om Autoroom

Har både köpt och sålt bil via Autoroom. Bemötandet och servicen har alltid varit bra. Säljaren har varit hjälpsam vid funderingar och känts kunnig. Rekommenderas!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Christian P
Skrev om Autoroom

Smidig affär när jag sålde min Audi!

Carl S
Skrev om Autoroom

Köpte en Volvo XC90 vilken jag är mycket nöjd med! Säljaren var mycket professionell och jag kände hela tiden att han var tillgänglig med att svara på mina frågor, både innan och efter köp. Kan verkligen rekommendera Autoroom då dem säljer prisvärda bilar och ser till att man får prisvärda försäkringar m.m. Enda anmärkningen jag har är att dem har lite för svagt kaffe i deras säljlokal.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Stefan R
Skrev om Autoroom

Mycket nöjd med servicen jag fått:)

Ludvig J
Skrev om Autoroom

Köpte tjänst att sälja min bil. Smidig försäljning och proffsigt bemötande av Autoroom. Skulle utan tvekan vända mig dig igen för samma service.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Jarl E
Skrev om Autoroom

Vilken service, kunnig personal och bra utbud! Rekommenderar varmt!

Martin B
Skrev om Autoroom

Var inne och köpte en BMW, bemöttes av en mycket trevlig säljare! Han hade en känsla för mitt behov av biltyp och försökte inte "sälja på mig nå skit". Bra kundbemötande, kunnighet och serviceinriktade! Enda bilfirma i kommunen som jag ansåg levde upp till mina förväntningar i jakten på min nya bil!

Anders S
Skrev om Autoroom

- köpte en Volvo XC60 T8 - trevligt och bra bemötande - hade inga förväntningar Om allt fortsätter att fungera som det har gjort så är det jättebra!

Andreas W
Skrev om Autoroom

Fantastisk service och trevligt bemötande.

Rasmus L
Skrev om Autoroom

God service och pålitliga. Har anlitat Autoroom för både köp och försäljning av befintligt fordon och har inget att anmärka på. Tack Tom!

Frida B
Skrev om Autoroom

Snabb, bra och personlig service.

Joakim B
Skrev om Autoroom

Köp av bil. Trevligt bemötande av personal som till och med öpnnade upp på en söndag.

Hans B
Skrev om Autoroom

Bilköp. Mkt gott och bra kundbemötande! Gav seriöst och kompetent intryck! Fått inspiration att återkomma i framtiden.