AutoSaldo AB

AutoSaldo AB

Ring 070-070 02 22 www.blocket.se

Välkommen till AutoSaldo AB! Är du på språng efter en ny bättre begagnad bil? Hos oss på AutoSaldo AB hittar du bilar av de flesta märkena såsom Nissan, Mazda, Audi, Toyota, BMW och många fler. Vi ser alltid till att du som kund får ett trevligt och seriöst bemötande då vi förstår att köpa bil är ett stort beslut. Med tydlig...

49 omdömen om AutoSaldo AB

Damon
Skrev om AutoSaldo AB

Väldigt kunniga och alltid behjälpliga. Proffesionellt bemötande och stor pålitlighet. Aldrig några huvudvärk. Rekommenderar AutoSaldo starkt!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Andreas L
Skrev om AutoSaldo AB

Utmärkt service, super trevlig personalen och väldigt duktiga på sin sak// Andreas

Sewe
Skrev om AutoSaldo AB

Sjukt nöjd med både bilen jag köpte och bemötandet.. Ärlig & seriös firma!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Reshad
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte en bil, åkte dit och blev chockad av servicen, professionellt service av personalen, hjälpte mig hitta den bilen jag sökte, rekommenderar starkt. Kommer absolut tillbaka i framtiden

Edris
Skrev om AutoSaldo AB

Grym service, fina bilar och trevlig personal! Fick köpa min bil trotts att det var sent på natten, de kom in och öppnade för mig! Väldigt smidigt, rekommenderas!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Rezwan K
Skrev om AutoSaldo AB

Väldigt trevlig bilaffär! Allting gick smidigt och fick all information jag behövde! Rekommenderas starkt!

Helan
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte min dröm bil hos AutoSaldo AB är super nöjd! Väldigt professionella och service i världsklass. Dem bemöter dig med respekt och är jätte trevliga. Rekommenderar AutoSaldo AB alla dagar i veckan.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Ahmad
Skrev om AutoSaldo AB

Trevlig bemötande och väldigt bra service

Helena
Skrev om AutoSaldo AB

Affären gick väldigt bra, mycket nöjd med min nya bil och servicen jag fick av AutoSaldo. Blir ett nytt besök när det är dags att byta bil! Tack för en bra affär! Rekommenderas starkt! 👍

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

SAMER ADNAN S
Skrev om AutoSaldo AB

Riktigt bra bemötande från trevlig och bra säljare. Vi kände oss sedda, höra och bekräftade från första början. Kan starkt rekommendera firman om ni vill göra ett tryggt och seriöst köp av bil. Tack för ett riktigt bra bil affär!

Hana
Skrev om AutoSaldo AB

Vänligt mottagande, fick ett gott intryck av säljaren och en smidig och enkel affär. Tydlig och rak kommunikation med säljaren.

Kevin T
Skrev om AutoSaldo AB

Affären gick smidigt och utmärkt. Mycket trevligt personal och bra servicr! Andra köpet hos AutoSaldo och fler lär det bli! Rekommenderas stark!

Ibrahim G
Skrev om AutoSaldo AB

Jätte nöjda med BMWn vi köpt. Vår nästa bilköp blir självklart hos er. Bra jobbat 👏👍

Mustafa K
Skrev om AutoSaldo AB

Bästa servicen, bra killar hjälpsamma 🙏🏼

Jacob S
Skrev om AutoSaldo AB

Jättetrevlig personal. Ärlig och rak när det gäller bilar.

Berry K
Skrev om AutoSaldo AB

Besökt en del olika verkstäder men har inte stött på ett så bra kundbemötande från start till slut som på AutoSaldo! Rekommenderar starkt!

Naod A
Skrev om AutoSaldo AB

Jag kan verkligen rekommendera Autosaldo! För en oerfaren person som mig så kände jag mig trygg under hela processen. AutoSaldo värnar verkligen om sina kunder och vägleder en både under och efter köpet vid eventuella frågor.

Josef
Skrev om AutoSaldo AB

Mycket bra service snabb och smidigt affär ! Rekommenderas starkt!

Mikael G
Skrev om AutoSaldo AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande av både säljare och mekaniker! Kan starkt rekommendera att man köper sin nästa bil här.. jag skulle göra om det! Mvh Micke G

Mehdi B
Skrev om AutoSaldo AB

AutoSaldo var väldigt professionella under och efter mitt köp, väldigt välkomnande och visar verkligen att det värnar om sina kunder både innan och efter köpet. Rekommenderar starkt!

Minja S
Skrev om AutoSaldo AB

Jätte bra service och jag är otroligt nöjd med min nya pärla till bil

Hischam B
Skrev om AutoSaldo AB

Otroligt snabbt och smidigt köp med topp service! Mina förväntningar blev bättre än jag tänkt och jag är nöjd med mitt bil köp.

Erik A
Skrev om AutoSaldo AB

Snabb smidig affär och mycket hjälpsam personal!

Anders L
Skrev om AutoSaldo AB

Kanon service, fick hämta bilen efter stängning Bra att ha o göra med, trots lite strul från min sida Rekommenderar dom varmt!! Super nöjd med min bilafför

Safin S
Skrev om AutoSaldo AB

Bra och smidig affär, mycket nöjd med servicen och min nya bil, kan verkligen rekommendera AutoSaldo!

Hugo N
Skrev om AutoSaldo AB

Gick väldigt smidigt trevligt bemötande och har mycket kunskap inom bilförsäljning

Ludwig N
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte en BMW hos autosaldo. Väldigt bra bemötande, säljaren khalil gör ett strålande jobb och trevlig. Mycket bra service 10/10

Aram A
Skrev om AutoSaldo AB

Har köpt en bil där super nöjd jätte trevligt säljare och fantastisk service till er kommer jag Absolut tillbaka nästa gång det dags för bilköp

Sara K
Skrev om AutoSaldo AB

Proffesionellt bemötande och hjälpsamma. Lämnade bilen i inbyte gick väldigt smidigt. Rekommenderar starkt!

Joacim Roger B
Skrev om AutoSaldo AB

Bättre ställe får man leta efter, riktigt bra bemötande och riktigt bra service. Rekommenderar dom starkt 👍🏻

Berivan H
Skrev om AutoSaldo AB

Tack för ett gott samarbete av min bilköp är jätte nöjd av köpet. Rekommenderar vidare till dem som vill köpa bil hos Autosaldo Mvh, Berivan

Imad T

Mycke nöjd med bil äffaren 👍 👍

Kenneth L
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte en bil och blev väldigt bra bemött, kan rekommendera att handla hos dom

Tomas Ö
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte min Mercedes AMG hos autosaldo. Riktigt bra bemötande och jätte trevligt att förhandla med autosaldo är jätte nöjd med bilen. Jag rekommenderar starkt. Mvh Tomas

Jonas B
Skrev om AutoSaldo AB

Tacksam för en snabb och smidig affär. Tacksam för bra bil och bra finansmöjligheter. Rekommenderar dessa gubbar starkt!

Sebastian K
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte en bil av AutoSaldo, bra upplevelse med företaget. Bra service och seriösa bilhandlare

Tomas V
Skrev om AutoSaldo AB

Tack för en trevlig affär. Rekommenderas starkt! Väldigt fina bilar och bra service! Tummen upp!

Peter S
Skrev om AutoSaldo AB

Ganska bra köp, trevlig personal, rekommenderas starkt👍

Tomas A
Skrev om AutoSaldo AB

Mycket bra bemötande! Jätte nöjd med bilen. fick den för ett hyfsat bra pris tål verkligen att jämföras rekommenderas starkt!!

Ibrahim G
Skrev om AutoSaldo AB

Trevliga personaler. Utmärkt service! Smidig och trygg affär! Rekommenderas starkt!

Lars A
Skrev om AutoSaldo AB

Trevlig och flexibel personal ,jag kände mig trygg vid bilköpet och är jättenöjd med min nya bil

Tomas M
Skrev om AutoSaldo AB

Väldigt trevlig person och bra bilar! Tack för trevlig affär!

Karwan A
Skrev om AutoSaldo AB

Gick snabbt och smidigt, vilket bra bilfirma!

Marcus B
Skrev om AutoSaldo AB

Duktiga säljare som är lätta att prata med. Vet vad de pratar om och gav bra service!

Cecilia Å
Skrev om AutoSaldo AB

Väldigt seriös och kunnig bilfirma. Snabb och smidig affär, väldigt hjälpsamma. Toppbetyg utlovas!

Ifeanyi C
Skrev om AutoSaldo AB

Jag har köpt en begagnad bil BMW. jag är nöjd på service jag fick.ja ni levde upp till dem. Jag skulle göra mera affärer med företaget

Bachar T

Bästa säljare , jag rekommndera dem , full trust 👍👍

Per V
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte en ny bil och bytte in min gamla utan problem. Trevliga och kunniga säljare. Ett stort plus är att dom har egen verkstad med en kunnig mekaniker om man behöver göra en service.

Irak S
Skrev om AutoSaldo AB

Köpte en Audi A4 från denna bilfirm och kan bara berätta att de var väldigt trevliga och seriösa i sitt bemötande. De förklarade hur finansiering fungerar och svarar på alla frågor jag hade tålmodigt. Tydliga i sitt arbete och jag är väldigt nöjd med min nya bil.