Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Enskedefältet B. Bodins Bygg & Byggledning
Rekommenderat företag 2016 - B. Bodins Bygg & Byggledning

B. Bodins Bygg & Byggledning

Ostmästargränd 5, 120 40 Årsta — Visa karta

Sedan 1996 har vi på B. Bodins Bygg & Byggledning varit aktiva inom entreprenad i Storstockholmsområdet. Vi utför hela byggprojekt - från idé till färdigt utrymme.

Främst inriktar vi oss på om- och tillbyggnad av kontor och industribyggnader, men vi gör även restauranger, butiker, lager och bostäder. Våra kunder är ofta fastighetsägare, fastighetsbolag och hyresgäster. Vi är baserade i Stockholm, men vi gör även jobb för kunder med flera kontor runt om i landet.

Oavsett projektet storlek tycker vi det är lika viktigt att du som kund får en skräddarsydd entreprenadlösning som passar just dig och ditt projekt. Vi tar hand om all kontakt med hantverkare, leverantörer och byggnadsarbetare, så att du i lugn och ro kan se ditt projekt växa fram!

Läs vad 15 kunder tycker om B. Bodins Bygg & Byggledning

• Jan S
    Jan S skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Serviceminded och ser alltid slutkunden
  • Lars P
    Lars P skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bemötandet från företaget har varit utmärkt man har bistått med hjälp genom hela processen.
  • Urban A
    Urban A skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Köpt entreprenader. Bra och kundvänliga inkl. mot kundens kund.
  • Anders S
    Anders S skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Mycket bra bemötande från dag 1.
    Köpt bygg- och installationstjänster i kommersiella fastigheter
    Förväntningarna motsvarar eller överträffar förväntningarna .
    Mkt bra leverantör som jag starkt rekommenderar
  • Thomas B
    Thomas B skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Byggservicen fungerar utmärkt. Bra återkoppling och prisvärda tjänster.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Mkt bra och respektfullt samarbete där vi både kan och vill samarbeta igen.
  • Ola C
    Ola C skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Tillmötesgående, Hjälsamma, Lätta att få tag på och att kommunicera med.
  • Torbjörn Z
    Torbjörn Z skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Hej
    Nu är det ett par år sedan jag arbetade med Bodins B&B så mina erfarenheter har några år på nacken. Jag var nöjd med det som presterades då. Man höll rät nivå i lokalanpassningarna och hade ideer som jag upplevde kortade prod.tid och höll ner kostnaderna. Fick alltid ett bra bemötende som jag upplevde var ärligt. Löste alltid sina produktionsuppdrag trots att det ibland var väldigt ont om tid. Kan ibland tycka att det fanns mer att önska på administrativa sidan.
  • Jon A
    Jon A skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra bemötande med bra återkoppling
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra och snabb service till ett rimligt pris. Anlitat elektriker som uppfyllde alla förväntningar. Elektrikern var självgående, städade efter sig och utförde ett snyggt arbete.
  • Alfredo B
    Alfredo B skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra bemötande , kunnigt, erfaren och hjälpsam personal som hjälper att hitta bra lösningar.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Jobbar med BeBo i flertalet projekt. Ledord för företaget: Pålitliga, kompetenta, uppmärksamma och har alltid ett bra bemötande.
    Proffsiga helt enkelt!
  • Håkan Z
    Håkan Z skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra och lättillgängliga. Trevligt bemötande.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Har alltid fått ett bra bemötande och ett bra utfört arbete av B. Bodins Bygg & Byggledning. Jag har fått hjälp med diverse ombyggnader och reparationer.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    B.Bodins Bygg & Byggledning skötte renoveringen av våra restaurang/butikslokaler i Stockholm sommaren 2015.
    Jag kan varmt rekommendera dem, de skötte sig exemplariskt från början till slut, löste problem som uppkom och fanns alltid tillgängliga för frågor och funderingar

Ostmästargränd 5, 120 40 Årsta