B. Bodins Bygg & Byggledning

Ostmästargränd 5, 120 40 Årsta — Visa karta

4.7 i betyg av av 15 omdömen
Sedan 1996 har vi på B. Bodins Bygg & Byggledning varit aktiva inom entreprenad i Storstockholmsområdet. Vi utför hela byggprojekt - från idé till färdigt utrymme.

Främst inriktar vi oss på om- och tillbyggnad av kontor och industribyggnader, men vi gör även restauranger, butiker, lager och bostäder. Våra kunder är ofta fastighetsägare, fastighetsbolag och hyresgäster. Vi är baserade i Stockholm, men vi gör även jobb för kunder med flera kontor runt om i landet.

Oavsett projektet storlek tycker vi det är lika viktigt att du som kund får en skräddarsydd entreprenadlösning som passar just dig och ditt projekt. Vi tar hand om all kontakt med hantverkare, leverantörer och byggnadsarbetare, så att du i lugn och ro kan se ditt projekt växa fram!

Läs vad 15 kunder tycker om B. Bodins Bygg & Byggledning

• 2016-11-28

Jan S skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Serviceminded och ser alltid slutkunden Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2016-11-25

Lars P skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bemötandet från företaget har varit utmärkt man har bistått med hjälp genom hela processen. Läs mer
  • 2016-11-23

Urban A skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Köpt entreprenader. Bra och kundvänliga inkl. mot kundens kund. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2016-11-23

Anders S skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Mycket bra bemötande från dag 1.
    Köpt bygg- och installationstjänster i kommersiella fastigheter
    Förväntningarna motsvarar eller överträffar förväntningarna .
    Mkt bra leverantör som jag starkt rekommenderar Läs mer
  • 2016-11-22

Thomas B skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Byggservicen fungerar utmärkt. Bra återkoppling och prisvärda tjänster. Läs mer
  • Sponsor
    XLrenovering
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    "Vi ville genomföra en helrenovering av vår lägenhet på Dalagatan i Stockholm. Vi tog in ett antal offerter och efter en noggrann utvärdering"

Ulf N skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Mkt bra och respektfullt samarbete där vi både kan och vill samarbeta igen. Läs mer

Ola C skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Tillmötesgående, Hjälsamma, Lätta att få tag på och att kommunicera med. Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 126 omdömen
    Badge2018
    "Första kontakten var ett personligt möte. Fick ett stort förtroende för företaget. Blev mycket bra informerad om företaget och dess uppbyggn"

Torbjörn Z skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Hej
    Nu är det ett par år sedan jag arbetade med Bodins B&B så mina erfarenheter har några år på nacken. Jag var nöjd med det som presterades då. Man höll rät nivå i lokalanpassningarna och hade ideer som jag upplevde kortade prod.tid och höll ner kostnaderna. Fick alltid ett bra bemötende som jag upplevde var ärligt. Löste alltid sina produktionsuppdrag trots att det ibland var väldigt ont om tid. Kan ibland tycka att det fanns mer att önska på administrativa sidan. Läs mer
  • 2016-11-17

Jon A skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra bemötande med bra återkoppling Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 104 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • 2016-11-17

Gunilla H skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra och snabb service till ett rimligt pris. Anlitat elektriker som uppfyllde alla förväntningar. Elektrikern var självgående, städade efter sig och utförde ett snyggt arbete. Läs mer
  • 2016-11-16

Alfredo B skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra bemötande , kunnigt, erfaren och hjälpsam personal som hjälper att hitta bra lösningar. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.1 / 5 i betyg — 31 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • Mattias L

2016-11-16

Mattias L skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Jobbar med BeBo i flertalet projekt. Ledord för företaget: Pålitliga, kompetenta, uppmärksamma och har alltid ett bra bemötande.
    Proffsiga helt enkelt! Läs mer
  • 2016-11-15

Håkan Z skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Bra och lättillgängliga. Trevligt bemötande. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 208 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi är supernöjda med vår badrumsrenovering. Palma Bygg blev klara i tid, som utlovat, trots att de inte hade många veckor på sig. Vi rekomme"
    Nicklas Roland T
  • 2016-11-14

Henrik G skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    Har alltid fått ett bra bemötande och ett bra utfört arbete av B. Bodins Bygg & Byggledning. Jag har fått hjälp med diverse ombyggnader och reparationer. Läs mer
  • Anna Ö

2016-11-14

Anna Ö skrev om B. Bodins Bygg & Byggledning
    B.Bodins Bygg & Byggledning skötte renoveringen av våra restaurang/butikslokaler i Stockholm sommaren 2015.
    Jag kan varmt rekommendera dem, de skötte sig exemplariskt från början till slut, löste problem som uppkom och fanns alltid tillgängliga för frågor och funderingar Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2016
    "Totalrenoverade huset och byggde till. Kai var totalentreprenör. Han är noggrann, månade om oss på alla sätt och agerade proffsigt. Vi kan s"

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Tobias S Tobias S tycker: