Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Beauty Kliniken

Beauty Kliniken

Dalagatan 60, 113 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Beauty Kliniken!

Vi är specialister på plastikkirurgi och estetiska behandlingar. Hos oss kan du få skönhetsbehandlingar som fillers, botox och Dermapen. Vi har lång erfarenhet och självklart använder vi oss alltid av produkter med hög kvalitet. Bland de märken vi arbetar med hittar du bland annat Allergan, Vistabel, Juvederm, Teosyal, Belotero, Stylage.

Kontakta någon av våra två kliniker så hjälper vi dig vidare med råd och tips eller med att boka en ledig tid.

Sollentuna
Turebergs Allé 2
19162 Sollentuna

Läs vad 5 kunder tycker om Beauty Kliniken

• Maria Ö
    Maria Ö skrev om Beauty Kliniken
    Har gått till Beauty Kliniken i flera år, och alltid varit mycket nöjd. Känns alltid som det är effektivt, men gott om tid, och resultat därefter. Kaveh ser alltid till att man blir nöjd med slutresultatet och är noggrann med att följa upp och dokumentera.
  • Catrin H
    Catrin H skrev om Beauty Kliniken
    Alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med resultaten av behandlingarna.
  • Annie F
    Annie F skrev om Beauty Kliniken
    Super nöjd med tjänsterna och resultatet. Har varit där flera gånger och ska absolut fortsätta med det. Personalen är den bästa. Utmärkt att finns mycket varierade tider som man kan boka på kvällar och helger.
    5stjärnig kliniken!
    2017-09-29 Beauty Kliniken svarar Annie F
    Tack Annie för dina fina ord, vi är väldigt glada att du är nöjd med dina behandlingar och ser fram emot att träffa dig på kliniken snart igen ;)
  • Maria S
    Maria S skrev om Beauty Kliniken
    En proffsig läkare som förklarar allt lugnt och tar tid på sig
    2017-09-29 Beauty Kliniken svarar Maria S
    Tack Maria för dina fina ord, ser fram emot att träffa dig på kliniken snart igen ;)
  • Andrea F
    Andrea F skrev om Beauty Kliniken
    Har gått här vid flertal tillfällen och blir alltid supernöjd! Kaveh är bäst och gör ett toppenjobb varje gång.
    2017-09-29 Beauty Kliniken svarar Andrea F
    Tack Andrea för dina fina ord, ser fram emot att träffa dig på Kliniken snart igen :)

Dalagatan 60, 113 24 Stockholm