Beauty Kliniken

Beauty Kliniken

Ring 073-672 96 08 www.beautykliniken.se

Välkommen till Beauty Kliniken! Vi är specialister på plastikkirurgi och estetiska behandlingar. Hos oss kan du få skönhetsbehandlingar som fillers, botox och Dermapen. Vi har lång erfarenhet och självklart använder vi oss alltid av produkter med hög kvalitet. Bland de märken vi arbetar med hittar du bland annat Allergan, Vistabel,...

6 omdömen om Beauty Kliniken

Ronja Christina C
Skrev om Beauty Kliniken

Finns bara gott att säga om Beautykliniken. Kaveh är fantastiskt duktig!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Maria Ö
Skrev om Beauty Kliniken

Har gått till Beauty Kliniken i flera år, och alltid varit mycket nöjd. Känns alltid som det är effektivt, men gott om tid, och resultat därefter. Kaveh ser alltid till att man blir nöjd med slutresultatet och är noggrann med att följa upp och dokumentera.

Catrin H
Skrev om Beauty Kliniken

Alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med resultaten av behandlingarna.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Annie F
Skrev om Beauty Kliniken

Super nöjd med tjänsterna och resultatet. Har varit där flera gånger och ska absolut fortsätta med det. Personalen är den bästa. Utmärkt att finns mycket varierade tider som man kan boka på kvällar och helger. 5stjärnig kliniken!

Svar från Beauty Kliniken

Tack Annie för dina fina ord, vi är väldigt glada att du är nöjd med dina behandlingar och ser fram emot att träffa dig på kliniken snart igen ;)

Maria S
Skrev om Beauty Kliniken

En proffsig läkare som förklarar allt lugnt och tar tid på sig

Svar från Beauty Kliniken

Tack Maria för dina fina ord, ser fram emot att träffa dig på kliniken snart igen ;)

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Andrea F
Skrev om Beauty Kliniken

Har gått här vid flertal tillfällen och blir alltid supernöjd! Kaveh är bäst och gör ett toppenjobb varje gång.

Svar från Beauty Kliniken

Tack Andrea för dina fina ord, ser fram emot att träffa dig på Kliniken snart igen :)