Bielkhammar Fastighetsförmedling

Bielkhammar Fastighetsförmedling

Ring 011-18 00 30 www.bielkhammar.se

Välkommen till oss på Bielkhammar Fastighetsförmedling! Vi förmedlar bostadsrätter, villor och sommarställen i Norrköping samt Östergötlands skärgård. Vi strävar alltid efter att du som kund ska bli så nöjd som möjligt och värdesätter kvalitet, service och kunskap. Vi utför en högklassig mäklartjänst och tror på nära kontakt...

12 omdömen om Bielkhammar Fastighetsförmedling

Konstantinos K

Andreas är underbar, påläst, punktlig och ordningsam med bra svar på mina frågor. Rekommenderas.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Christina H

Har redan lämnatbbetyg om petra!

Anna K

Mkt bra bemötande och service. Det kändes tryggt och strukturerat!

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Lars P

Jag är mycket nöjd med Petra som mäklare när jag sålde min mors bostadsrätt. Bra och professionellt bemötande. Inga problem med möten på udda tider och helger. Rekommenderar henne varmt.

Christina N

Fick ett fint bemötande av Petra som alltid var glad och alert. Upplevde Petra som proffsig och det var alltid lätt att få tag i henne.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2170 omdömen 4.8 av 2170 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Edvin N

Trevligt och smidigt gick över förväntan.

Keith O

Mycket proffsigt Trevlig och hjälpsam Höll alla sina löften

Susanne A

Har bara upplevt bra bemötande i kontakten med Petra. Hela husaffären har skötts på ett bra och proffesionelt sätt.

Katarina B

Trevliga. Lätta att få kontakt med. Svarar på alla frågor man har. Hjälpsamma. Rekommenderar dom varmt.

Arpad P

Snäll, hjälpsam, seriös i det hon lovar, professionell. Säljuppdraget fullföljdes utan problem, allt gick som förväntat. Rekommenderar gärna Petra i hennes framtida karriär.

Liselotte N

Jag är mycket nöjd med Petra som mäklare när jag köpte en bostadsrätt. Hon är noggrann och saklig och ingen stress att man måste bestämma sig direkt.

Roger F

Fantastiskt bra lovprisande trevligt bemötande