Bilcenter i Vårberg AB

Bilcenter i Vårberg AB

Ring 08-710 36 30 www.bilcentervarberg.com
3.8

Välkommen till oss på Bilcenter i Vårberg AB! Letar du efter begagnade bilar? Vi har ett stort billager där du hittar bilar i alla prisklasser och av alla bilmärken. Dessutom hjälper vid dig med finansieringen vid behov då vi är partners med både DNB och Wasa Kredit. Vi befinner oss i Vårberg, strax söder om Stockholm och...

66 omdömen om Bilcenter i Vårberg AB

First-Name L
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Akta er inte handla här , en bedrägeri firma försöker bara lura kunder på alla sätt , lurat mig att betala ränta på ränta fri lån , direkt betalat ränta till dem ,stoppad i fickan . Skadad höger fram vagn , sliten däck ,skiftat sliten däck till vänster föratt dölja och vilseleda kunder för att inte se höger fram vagn . Däcken var så dåligt kunde drabba mig mycket allvarligt traffikskada på vägn trots ny besiktning , 2 olika bilprovar icke godkände slitaget Saknad nyckel blad , sa att det kostar 300kr hos låssmed . Det är bara Toyota kan fixa och kostar 2000kr .

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
ELLIKA B
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jag har aldrig köpt en bil hos en bilhandlare förut mm Jag var misstänksam. Nu efteråt tycker jag att jag fick bra råd och den 20-åriga lågmilaren jag köpte har hittills fungerat klockre

PHILIP J
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Varning för dessa! Gör inte misstaget att köpa bil här. De här hör till den värsta sortens skojare som finns i branschen. Köpte en bil från dem som fick problem redan efter en dag. På Mekonomen rekommenderar de att köra bilen direkt till skroten.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Enrique Benjamin V
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

I bought an S500 in 2019, a mpnth later i had issues with the air suspension an, went there and nothing happened. I took the case with ARN as they said they would fix the car but no responsibility was taken during 2019. 2020 they sent me money to repair it however I still have to pay the loan, the insurance, the parts and the towing of the car to the place to get fixed. They paid me the offert of Mekonomen, but no more, and that's because I took them to ARN. Now I am requesting a copy of the contract, lets see how long...

Jarmo allan H
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Kan bli bättre i framtiden nytt Nam och adress

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Saif K
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Blev inget köp eftersom vi inte riktigt kom överens om priset men ger ett par plus för det varma mottagandet, hälsningar Saif Khan

Reza S
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Har Köpt en skåpbil från det här stället med brister när det gäller inredning och el och värme. De har lovat att fixa alla brister efter köpet så jag kunde komma förbi när jag hade tid,Har åkt två gånger dit utan resultat, Och sist när jag var där ,var det en ung kille som sitter i chefens stol och säger att du har inget papper i handen så visar att vi har lovat dig att fixa bilen och när jag frågade varför mättare på bilen sänktes alltså dragits ner när ni köpte bilen enligt serviceboken ,säger han att vi glömde lägga...

Svar från Bilcenter i Vårberg AB

Hej, Tack för ditt omdöme. Eftersom jag var personen som hjälpte dig så tar jag tillfället att bemöta din recension. När du kom in till firman så begärde du hjälp kostnadsfritt för en inredningsdetalj samt bristfällig värme till benen i en bil som du har köpt från oss för väldigt länge sedan. Eftersom du varken hade köpavtal, reg.nr eller någon dokumentation överhuvudtaget så kunde jag självklart inte hjälpa dig kostnadsfritt, eftersom jag hade ingenting alls att utgå ifrån, vilket du t. om sa att du förstod mycket väl....

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Burkan A
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jättetrevlig chef och bra priser!

Ahmed M
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Rekommenderar bilcenter, jättenöjd med bilen men det tog lite mkt tid o hitta ställte däröfr minus!!!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Louisa S
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Reserverade en bil två veckor i förväg och allt var enligt förväntningarna, transparent och klart.

Bengt H
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpte två transportbilar till mitt nystartade företag och är mer än nöjd. Stort plus till jättetrevliga äldre säljaren/chefen där, vi kommer tillbaka nästa år för ytterligare bilar.

Tyson A
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Inte ärliga om bilarna, vill inte stå för sina fel och accepterar aldrig nått. Sämsta bilfirman någonsin riktiga lurendrejare.

Svar från Bilcenter i Vårberg AB

Hej, Tack för ditt omdöme. Vi känner inte igen dig, kan du specificera närmare vilken bil du har köpt från oss samt vilket fel det dykt och varför vi inte hjälpt dig? Självfallet hjälper vi alla våra kunder utifrån det som är rättsligen rätt och avtalat. Vi säljer de flesta bilar med 1 års garanti men det finns självklart undantag beroende på kundens önskemål samt vissa äldre bilar som säljs med begränsad garanti. Vi är alltid ärliga om bilarna, har all dokumentation redo och kunden har alltid möjligheten att ta bilen på...

Jorge
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jag min fru väldigt nöjd med bil

Patrik L
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Nöjd! Trevlig och smidig säljare att komma överens med

Albert H
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

I bought two trucks and very pleased with the reception

Tommy H
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpte inte en Ferrari direkt men nöjd med köpet och mottagandet, riktig trevlig säljare och smidig komma överens med.

Mohammed A
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpte bil Bemötande var profosionellt. Mycket bra service. Mycket trevlig personal.

Olle B
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Beg. bil. Fungerande mycket bra utan ägarbytet som jag fick ringa och påminna om,

Tomas B
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Perfekt ställe att handla en bil i

Mongi M
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpte tre bilar till företaget och tycker att köpprocessen gick galant. Säljaren är enkel och bekväm att komma överens med.

Abdul
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Very trustful and helpful salesmen, and good prices, I recommend and will come back

Hasse R
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Uppskattar att de är lyhörda! Kommer definitivt återkomma för framtida köp

Jelea P
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jättebra affär,bra bil och trevlig personal :)

Mohammed A
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jätte trevligt bemötande när jag köpte en Volvo Xc90 här om dagen, gick jätte smidigt och snabbt, jätte snälla och arbetssamma chefer. Rekomnderas starkt!

Lars B
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Gick väldigt smidigt att köpa bil och installera extrautrustning för väldigt billig peng (dragkrok + motorvärmare). Stort plus för extra hjälpen till centralen.

Elvida V
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Gjorde mitt första bilköp och är i stort väldigt nöjd. Gick smidigare än vad jag trodde och bilen (Golf-2013) är min nya sötnos nu :)

Adrio B
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Väldigt nöjd med bemötandet och köpet, hjälpsamma ifall man vill ha några tillägg (installerade dragkrok + service) till väldigt bra pris i jämförelse med vad det kostar hos andra verkstäder.

Sima K
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpt bil två gånger här och alltid nöjd.

Jamal M
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jag har köpt bil från dem tre gånger dem är jätte roliga och super hjälpsam

Lona N
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Jag köpte en bil och det blev en jobbig historia. Bilen gick sönder direkt och hade ett motorfel. Dem tog in den på reparation flertalet gånger men felet kom alltid tillbaka. Bilen stod hos dem för service i flera månader. Dem ville inte ersätta mig. En mindre angenäm upplevelse att handla från dem.

Claesgörantomas O
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Trevliga o bra att ha att göra med

Tuula S
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpte Renault Kangoo. Nöjd med köpet. Prisvärd. Mycket trevligt bemötande. Mvh//Tuula Stenroos

Zasada G
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Allt bra snabbt affär och bytte bil

Abdulazim T
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

dålig erfarenhet! de lovade mig att bilen är besiktad och när jag åkte hela vägen från Malmö till Stockholm sa de att de inte hade tid att göra besiktningen. två dagar efter att jag köpte bilen stannade den mitt i vägen två gånger och det såg ut som ett elproblem. När jag ringde dem vägrade de att betala för reparationen. När jag gjorde besiktningen i Malmö hade det några problem och när jag ringde dem sa de att jag var tvungen att ta upp bilen till dem för att fixa den.

Nanw G
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Vänligt bemötande och jätte bra service och pris

Omar I
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Hej, Jag tycker att Bilcenter i Vårberg är ett ordnad företag som är underbart. Jag skulle rekommendera till andra människor att handla hos Bilcenter i Vårberg. Mvh Ismail Omar

Larstomas W
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Bra bemötande. Dålig ordning på papprens till bilen. Man hittade varken instruktionsbok, servicebok eller besiktningspappet som man sa att man hade.

Eleonora G
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Vänligt bemötande och jätte god service. Fick hjälp med min bil samma dag som jag ringde. Vill verkligen rekommendera dom till andra som har problem med sin bil. Trevliga o verkligen service inriktad personal. Tack ännu en gång för hjälp med min bil o kommer åter.

Susanne O
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpt en bil. Trevligt bemötande. Hjälpsamma vad gäller saker som jag ej var nöjd med. Ställde upp och arbetade över för stt laga ett fel på bilen.

Harald B
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Personalens smidiga och tillmötesgående bemötande fann jag imponerande. Det enda negativa var, att man informerade att kamremsbyte var gjord, men vid service nyss framkom att bytet skulle ha gjords redan 2011. Men i stora hela var jag nöjd med företagets erbjudande och kontakter.

Elpatv&bredbandab E
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

På gränsen till oseriösa. Lång tid att få tillbaka deposition.

Ali N
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

En av de mest seriösa bilförsäljningarna i Stockholm med bra priser.

Manka E
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Efter en vecka hittade fel i bilen och dom vill inte fixa den.

Nida C
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Bra tycker jag . Får se bilen är hos verkstan så inte koll än.

Berntarne P
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

När vi skulle hämta bilen var den ej klar ej besiktad trots att det var en vecka sedan beställningen gjordes och vi hade inbetald 10procent av köpesumman i förskott. Mottagandet vi fick vid ankomsten var mycket dålig ingen visste något En kurs i kundmottagning skulle ej skada

Agneta E
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Köpt bil, bra bemötande och bra bil. Priset var också bra! Men vinterdäcken som skulle följa med var kass.

Lars L
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Bra service och trevlig personal

Åke S
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Helt okej bemötande. Bilen var dock ingen höjdare, men köper man en 11 år gammal bil så är det lite av ett lotteri.

Selim A

Tomris M
Skrev om Bilcenter i Vårberg AB

Bil firman var väldigt service inriktat och de får högsta betyg av mig.