Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Bilcenter i Vårberg AB

Bilcenter i Vårberg AB

Fjärdholmsgränd 28, 127 44 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till oss på Bilcenter i Vårberg AB!

Letar du efter begagnade bilar? Vi har ett stort billager där du hittar bilar i alla prisklasser och av alla bilmärken. Dessutom hjälper vid dig med finansieringen vid behov då vi är partners med både DNB och Wasa Kredit.

Vi befinner oss i Vårberg, strax söder om Stockholm och i anslutning till både E4:an och Vårbergs tunnelbana. Kom förbi så hjälper vi dig att hitta rätt sorts bil för dina behov och önskemål. Här får du alltid ett extra erbjudande vid köp av bil!
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: 10:00-16:00

Läs vad 54 kunder tycker om Bilcenter i Vårberg AB

• Jorge skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Jag min fru väldigt nöjd med bil Läs mer
  • Patrik L skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Nöjd! Trevlig och smidig säljare att komma överens med Läs mer
  • Albert H skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    I bought two trucks and very pleased with the reception Läs mer
  • Tommy H skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpte inte en Ferrari direkt men nöjd med köpet och mottagandet, riktig trevlig säljare och smidig komma överens med. Läs mer
  • Mohammed A skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpte bil
    Bemötande var profosionellt.
    Mycket bra service.
    Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Olle B skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Beg. bil.
    Fungerande mycket bra utan ägarbytet som jag fick ringa och påminna om, Läs mer
  • Tomas B skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Perfekt ställe att handla en bil i Läs mer
  • Mongi M skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpte tre bilar till företaget och tycker att köpprocessen gick galant. Säljaren är enkel och bekväm att komma överens med. Läs mer
  • Abdul skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Very trustful and helpful salesmen, and good prices, I recommend and will come back Läs mer
  • Hasse R skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Uppskattar att de är lyhörda! Kommer definitivt återkomma för framtida köp Läs mer
  • Jelea P skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Jättebra affär,bra bil och trevlig personal :) Läs mer
  • Mohammed A skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Jätte trevligt bemötande när jag köpte en Volvo Xc90 här om dagen, gick jätte smidigt och snabbt, jätte snälla och arbetssamma chefer. Rekomnderas starkt! Läs mer
  • Lars B skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Gick väldigt smidigt att köpa bil och installera extrautrustning för väldigt billig peng (dragkrok + motorvärmare). Stort plus för extra hjälpen till centralen. Läs mer
  • Elvida V skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Gjorde mitt första bilköp och är i stort väldigt nöjd. Gick smidigare än vad jag trodde och bilen (Golf-2013) är min nya sötnos nu :) Läs mer
  • Adrio B
    Adrio B skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Väldigt nöjd med bemötandet och köpet, hjälpsamma ifall man vill ha några tillägg (installerade dragkrok + service) till väldigt bra pris i jämförelse med vad det kostar hos andra verkstäder. Läs mer
  • Sima K
    Sima K skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpt bil två gånger här och alltid nöjd. Läs mer
  • JAMAL M skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Jag har köpt bil från dem tre gånger dem är jätte roliga och super hjälpsam Läs mer
  • Lona N skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Jag köpte en bil och det blev en jobbig historia. Bilen gick sönder direkt och hade ett motorfel. Dem tog in den på reparation flertalet gånger men felet kom alltid tillbaka. Bilen stod hos dem för service i flera månader. Dem ville inte ersätta mig. En mindre angenäm upplevelse att handla från dem. Läs mer
  • Claesgörantomas O skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Trevliga o bra att ha att göra med Läs mer
  • Tuula S skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpte Renault Kangoo. Nöjd med köpet. Prisvärd. Mycket trevligt bemötande.

Mvh//Tuula Stenroos Läs mer
  • Zasada G skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Allt bra snabbt affär och bytte bil Läs mer
  • Abdulazim T skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    dålig erfarenhet! de lovade mig att bilen är besiktad och när jag åkte hela vägen från Malmö till Stockholm sa de att de inte hade tid att göra besiktningen. två dagar efter att jag köpte bilen stannade den mitt i vägen två gånger och det såg ut som ett elproblem. När jag ringde dem vägrade de att betala för reparationen. När jag gjorde besiktningen i Malmö hade det några problem och när jag ringde dem sa de att jag var tvungen att ta upp bilen till dem för att fixa den. Läs mer
  • Nanw G skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Vänligt bemötande och jätte bra service och pris Läs mer
  • Omar I skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Hej,

Jag tycker att Bilcenter i Vårberg är ett ordnad företag som är underbart.
    Jag skulle rekommendera till andra människor att handla hos Bilcenter i Vårberg.

Ismail Omar Läs mer
  • Larstomas W skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Bra bemötande. Dålig ordning på papprens till bilen. Man hittade varken instruktionsbok, servicebok eller besiktningspappet som man sa att man hade. Läs mer
  • Eleonora G
    Eleonora G skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Vänligt bemötande och jätte god service. Fick hjälp med min bil samma dag som jag ringde. Vill verkligen rekommendera dom till andra som har problem med sin bil. Trevliga o verkligen service inriktad personal. Tack ännu en gång för hjälp med min bil o kommer åter. Läs mer
  • Susanne O skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpt en bil. Trevligt bemötande. Hjälpsamma vad gäller saker som jag ej var nöjd med. Ställde upp och arbetade över för stt laga ett fel på bilen. Läs mer
  • Harald B
    Harald B skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Personalens smidiga och tillmötesgående bemötande fann jag imponerande.
    Det enda negativa var, att man informerade att kamremsbyte var gjord, men vid service nyss framkom att bytet skulle ha gjords redan 2011.
    Men i stora hela var jag nöjd med företagets erbjudande och kontakter. Läs mer
  • Elpatv&bredbandab E skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    På gränsen till oseriösa. Lång tid att få tillbaka deposition. Läs mer
  • Ali N skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    En av de mest seriösa bilförsäljningarna i Stockholm med bra priser. Läs mer
  • Manka E skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Efter en vecka hittade fel i bilen och dom vill inte fixa den. Läs mer
  • Nida C skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Bra tycker jag . Får se bilen är hos verkstan så inte koll än. Läs mer
  • Berntarne P skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    När vi skulle hämta bilen var den ej klar ej besiktad trots att det var en vecka sedan beställningen gjordes och vi hade inbetald 10procent av köpesumman i förskott. Mottagandet vi fick vid ankomsten var mycket dålig ingen visste något
    En kurs i kundmottagning skulle ej skada Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpt bil, bra bemötande och bra bil. Priset var också bra! Men vinterdäcken som skulle följa med var kass. Läs mer
  • Lars L skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Bra service och trevlig personal Läs mer
  • Åke S skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Helt okej bemötande. Bilen var dock ingen höjdare, men köper man en 11 år gammal bil så är det lite av ett lotteri. Läs mer
  • Selim A skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Inte ärliga om bilarna, vill inte stå för sina fel och accepterar aldrig nått. Sämsta bilfirman någonsin riktiga lurendrejare. Läs mer
  • Tomris M
    Tomris M skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Bil firman var väldigt service inriktat och de får högsta betyg av mig. Läs mer
  • Samuel A skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Säljaren var mycket bra. Jag fick kolla och testa bilen på vägarna i närheten.
    Dessutom fick bilens står i lokalen en tid, vad bra service! Läs mer
  • Zbigniew N skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Köpte en bil. Jag är nöjd jag rekommenderar till alla kunder Läs mer
  • Shabina C skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Fick bra hjälp när jag ville välja bilen. De Hjälpte i finansiering också. Ärliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Turhan A skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Lurade mig...inget ärlig,.enget servis .. Läs mer
  • Omar J skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Det var snabbt och enkelt att gör affärer med bilcenter jag rekommenderar starkt till dom som vill köpa bil. Läs mer
  • Roger L skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Garantiarbete kulled MB Vito
    3 timmars servicetid med förtur. Läs mer
  • Anwar J skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Biggest thives in stockholm area in the Fields of car selling Läs mer
  • Hanspeter B skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Bra bemötande och service. Bilaffären flöt på bra och de gjorde det vi kommit överens om. Läs mer
  • Stiglarsevert C skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Allt fungerade utmärkt, hjälpsam personal oxh vänligt bemötande! Överallt positivt! Läs mer
  • Ulfhåkan L skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Seriös, trevlig och bra bilförsäljare. Köpte en nybesiktigad (ua) Ford Focus -00. Läs mer
  • Bogunnar L skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Utmärkt bemötande, skicklig säljare Ali svårt att nå på telefon. Annars bra Priser och utbud . Rekomenderas! Med vänlig hälsning,
    Bosse Läs mer
  • Skärholmensapotek S skrev om Bilcenter i Vårberg AB
    Mycket bra upplevelse. Profficionellt service, bra bemötande och mycket bra priser. Läs mer

Fjärdholmsgränd 28, 127 44 Skärholmen