Bilcity Järfälla AB

3.1

14 omdömen om Bilcity Järfälla AB

MATTIAS G
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Köpte en passat som de visade sig på vägen hem att de bara kom värme på ena sidan. Ringde Stefan som han jag gjorde affär med heter, jätte trevlig säljare. De va inga problem, jag skulle lämna in bilen på verkstad där jag bor.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Kenny E
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Åkte ända från Nyköping till bilfirman och var noga att fråga vilka fel som fanns på bilen innan. Visade sig vara många fler fel än vad som står i beskrivningen! Ändå fast jag påpekade detta och att annonsen gjorts om så står det fortfarande inget om felen och det står att parkeringssensorer sam AC fungerar, vilket inte stämmer! Rekommenderar inte någon att köpa bil av denna firma då man är oärlig från start så brukar det inte vara ett gott tecken!

Katty Ruth L
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Vaya mierda de empresa!!!,🤬 son unos ladrones, tengan mucho cuidado!! No compre coches aquí, no te dicen las fallas escondidas. Y por poco me hacen firmar un prestamo que supuestamente era por 60 meses pero en el contrato decia por 114 meses. Llevo esperando más de un mes para que me entreguen un coche que ya pagué, llamo y no me responden, envío mensajes y no responden he ido ya más de tres veces a reclamar el coche y solo te dicen que esta en el taller aun , ni siquiera son capaces de llamar para no ir en vano. Que creen...

Svar från Bilcity Järfälla AB

Hej Katty. Vi skulle åtgärda några fel på din bil innan leverans. Tråkigt nog var det leveranstid på delarna verkstaden var tvungen att beställa. Eftersom det tog så lång tid och du hellre önskade häva köpet så har vi godtagit detta och köpt tillbaka bilen enligt ditt önskemål. Tråkigt med ett sådant omdöme då vi gjort ett återköp enligt dina önskemål.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1314 omdömen 4.6 av 1314 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
JORGE C
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Jag köpte bil av SSR Bilcity i Järfälla AB. Det hette att jag fick 6 månads garanti mot alla fel på bilen. det visade sig att jag precis en månad fick ett brev från transportstyrelsen att fordonet har en skuld på över 18 000 kronor, när jag kontaktade företaget och meddelade att de inte vill ta ansvar och de har stulit mina pengar, de är en företag som bedrägerier, de är araber tjuvar och fuskar ägarna. VAR FÖRSIKTIG KÖP INTE FRÅN DETTA FÖRETAG "SSR BILCITY I JÄRFÄLLA AB DE ÄR BEGRÄGERIER". Med tanke på hur dom behandlat...

Svar från Bilcity Järfälla AB

SSR Bilcity är inte vårat bolag utan en annan bilaktör som du nog har blandat ihop oss med. Vi är födda och uppväxta i sverige alla på denna firman och inga araber.

BJARKI A
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Fruktansvärt dålig service. Det var motorfel ljus i bilen när vi kom hem. De kollade det nästa dag och så fel på motoren men ljug att det var bara fel på sensorn, så kom fel på motorn efter 1 månad och vi behövde att fixa den för 20 tusen och de vilde inte betala det. De skulle fixa fönstern och lacket som de gjorde aldrig. Och vi fick vinterdäck med bilen som passar inte på bilen!!! Vi har anmält de. Inte komma nära de....

JORGE C gillar detta
Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Karl-Erik F
Skrev om Bilcity Järfälla AB

jag har köpt 7 bilar av Bilcity. Alla affärer har fungerat. har det varit något fel av något slag så har företaget ordnat det snabbt och utan knot. Jag är helnöjd.

Karl-Erik F gillar detta
Gustav Hjalmar M
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Köpte en bil för ~100.000:- . Det ingick en "garanti" från Solid/Garantidirekt. I det finstilta så var det många undantag och begränsningar, bla max 30.000:- (+ moms) i reparationskostnad. Det visade sig att bilen behövde en motorrenovering för ~53.000:-. Sebastian svarade, utan knussel, att de skulle täcka överskjutande kostnader. Det tackar vi för!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

MAGNUS L
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Köpte en VW Golf 2015 Oerhört Bra service Blev hämtad vid station. Köpt 2 bilar på tidigare och kan Givetvis rekommendera denna handlare. / Magnus

ANDREAS B
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Jag köpte bil av Bilcity i Järfälla AB. Det hette att jag fick 1 månads garanti mot alla fel på bilen. När jag var påväg hem från bilfirman varnade bilen att antisladdservice erfordras. Då hade bilfirman stängt för dagen. Jag ringde dom då dagen efter och berättade om detta, dom sa att det var inga problem och att jag skulle ta dit bilen. Dom hade sedan bilen i 3 veckor, ena veckan hade dom beställt givare till bilen, andra veckan hade dom beställt styrenhet och sen tredje veckan hade dom beställt styrdon. Detta utan att...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
James P
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Rekommenderar Bilcity i Veddesta, Järfälla. Behövde en bil snabbt i 100 000kr klassen och hittade en hos Bilcity. Togs väl hand om trotts att jag klev in strax innan 17 och stängning. Fick provköra i lugn o ro utan stress. Bilen hade visserligen ett mindre fel men detta åtgärdades utan diskussion av Bilcity under ett par dagar innan bilen hämtades ut samt besiktigades. Bilen har fungerat klanderfritt under 2 veckor nu och känner mig nöjd med affären.

Sebbe A
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Bra service fina bilar. Trevlig personal

Hans G
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Köpte en bil av Bilcity häromdagen, utmärkt service och en snabb och smidig affär! Inga konstigheter när det gäller service, min motorlampa lös och Bilcity åtgärdade problemet på en dag, under tiden jag hade bilen på lagning fick jag även låna en lånebil av dem! Kommer definetivt komma tillbaka för att köpa en annan bil. Rekommenderar Starkt!

Niklas L
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Jag köpte bilen Volvo v40 2,0t hos bil city i Järfälla o jag prov körde den då visade det sig inte ett ända fel på bilen men när jag var på väg hem från bil city i Järfälla så kom ett fel fram som skulle kosta mig 50 000 kr för byte av en motor och jag ringde till bil city i Järfälla och sa att jag har ett problem med bilen så säger Sebastian att det är bara att fixa för att vi på bil city lagar inga begagnade bilar men dom hade inte gått igenom bilen innan jag köpte den så inga bilar hos bil city i Järfälla för dom ger inga garantier på deras bilar

Mats O
Skrev om Bilcity Järfälla AB

Har köpt bil hos Bilcity Stockholm först till mig och nu nyligen till frugan. Köpte mina bilar av en av säljarna som hette Andreas. Otroligt bra service och mycket hjälpsamma även när min kupefläkt slutade fungera trots att garantitiden gått ut. Kan rekommendera detta företag.