Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Järfälla Bilcity Järfälla AB

• Sebbe A
    Sebbe A skrev om Bilcity Järfälla AB
    Bra service fina bilar. Trevlig personal Läs mer
  • Hans G skrev om Bilcity Järfälla AB
    Köpte en bil av Bilcity häromdagen, utmärkt service och en snabb och smidig affär! Inga konstigheter när det gäller service, min motorlampa lös och Bilcity åtgärdade problemet på en dag, under tiden jag hade bilen på lagning fick jag även låna en lånebil av dem! Kommer definetivt komma tillbaka för att köpa en annan bil. Rekommenderar Starkt! Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Bilcity Järfälla AB
    Jag köpte bilen Volvo v40 2,0t hos bil city i Järfälla o jag prov körde den då visade det sig inte ett ända fel på bilen men när jag var på väg hem från bil city i Järfälla så kom ett fel fram som skulle kosta mig 50 000 kr för byte av en motor och jag ringde till bil city i Järfälla och sa att jag har ett problem med bilen så säger Sebastian att det är bara att fixa för att vi på bil city lagar inga begagnade bilar men dom hade inte gått igenom bilen innan jag köpte den så inga bilar hos bil city i Järfälla för dom ger inga garantier på deras bilar Läs mer
  • Mats O skrev om Bilcity Järfälla AB
    Har köpt bil hos Bilcity Stockholm först till mig och nu nyligen till frugan. Köpte mina bilar av en av säljarna som hette Andreas. Otroligt bra service och mycket hjälpsamma även när min kupefläkt slutade fungera trots att garantitiden gått ut. Kan rekommendera detta företag. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Järfälla:

Västbergavägen 24, 12630, HÄGERSTEN