Bilcity Järfälla AB

3.5 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Bilcity Järfälla AB

• 2020-10-25

ANDREAS B skrev om Bilcity Järfälla AB
    Jag köpte bil av Bilcity i Järfälla AB. Det hette att jag fick 1 månads garanti mot alla fel på bilen. När jag var påväg hem från bilfirman varnade bilen att antisladdservice erfordras. Då hade bilfirman stängt för dagen. Jag ringde dom då dagen efter och berättade om detta, dom sa att det var inga problem och att jag skulle ta dit bilen. Dom hade sedan bilen i 3 veckor, ena veckan hade dom beställt givare till bilen, andra veckan hade dom beställt styrenhet och sen tredje veckan hade dom beställt styrdon. Detta utan att dom hade fått hem några delar. Jag åkte dit efter 3 veckor och då sa dom åter igen att det var inga problem och att dom skulle lösa detta. Dom skulle höra av sig så fort dom fått hem en ny styrenhet. Jag väntar fortfarande på deras samtal, det har nu gått över en månad sen jag köpte bilen. Jag gav som förslag att jag själv kunde fixa det om dom stod för kostnaden, men det gick dom ej med på. Sedan så sa jag att jag ville häva köpet då jag känner mig lurad, fick till svar att då fick jag ta det med ARN. Med tanke på hur dom behandlat mig som kund så rekommenderar jag inte att köpa någon bil från Bilcity i Järfälla. Och deras så kallade 1 månadsgaranti är en stor bluff. Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 618 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • James P

2019-09-09

James P skrev om Bilcity Järfälla AB
    Rekommenderar Bilcity i Veddesta, Järfälla.

Behövde en bil snabbt i 100 000kr klassen och hittade en hos Bilcity. Togs väl hand om trotts att jag klev in strax innan 17 och stängning. Fick provköra i lugn o ro utan stress.
    Bilen hade visserligen ett mindre fel men detta åtgärdades utan diskussion av Bilcity under ett par dagar innan bilen hämtades ut samt besiktigades.

Bilen har fungerat klanderfritt under 2 veckor nu och känner mig nöjd med affären. Läs mer
  • Sebbe A

2018-10-14

Sebbe A skrev om Bilcity Järfälla AB
    Bra service fina bilar. Trevlig personal Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Gick bra vid affär men vid fel så nekar dom att fixa ersätta felet. Rekommenderar ej dom speciellt om du bor en bit bort från Stockholm då"
    PETTERI P
  • 2018-07-16

Hans G skrev om Bilcity Järfälla AB
    Köpte en bil av Bilcity häromdagen, utmärkt service och en snabb och smidig affär! Inga konstigheter när det gäller service, min motorlampa lös och Bilcity åtgärdade problemet på en dag, under tiden jag hade bilen på lagning fick jag även låna en lånebil av dem! Kommer definetivt komma tillbaka för att köpa en annan bil. Rekommenderar Starkt! Läs mer
  • Niklas L

2018-07-14

Niklas L skrev om Bilcity Järfälla AB
    Jag köpte bilen Volvo v40 2,0t hos bil city i Järfälla o jag prov körde den då visade det sig inte ett ända fel på bilen men när jag var på väg hem från bil city i Järfälla så kom ett fel fram som skulle kosta mig 50 000 kr för byte av en motor och jag ringde till bil city i Järfälla och sa att jag har ett problem med bilen så säger Sebastian att det är bara att fixa för att vi på bil city lagar inga begagnade bilar men dom hade inte gått igenom bilen innan jag köpte den så inga bilar hos bil city i Järfälla för dom ger inga garantier på deras bilar Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 95 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • 2008-05-30

Mats O skrev om Bilcity Järfälla AB
    Har köpt bil hos Bilcity Stockholm först till mig och nu nyligen till frugan. Köpte mina bilar av en av säljarna som hette Andreas. Otroligt bra service och mycket hjälpsamma även när min kupefläkt slutade fungera trots att garantitiden gått ut. Kan rekommendera detta företag. Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Bilcity Järfälla AB:

2nd Motors AB (103m)
Joachim G Joachim G tycker:
“Kunniga, trevliga och tillmöte...” Läs mer
AutoSaldo AB (141m)
MTO Bilcenter (305m)
Melinas Bilar (624m)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte