Bilia Personbilar AB Södermalm

Bilia Personbilar AB Södermalm

Call 08-553 932 40 www.bilia.se
2.8

About company

I våra verkstäder kan du räkna med att din bil blir väl omhändertagen. Våra välutbildade mekaniker jobbar i fräscha miljöer och med den senaste utrustningen. Bilia Södermalm servar Volvo och Renault person-och taxibilar. Telefon för taxi: 08-55393267.

4 omdömen om Bilia Personbilar AB Södermalm

LARS B
Wrote about Bilia Personbilar AB Södermalm

Tyvärr måste jag klaga rejält på Bilia Södermalm. Gjorde en service på min gamla S80 den 22/6 2015, kostade på bilen flera tusen alltså. Man tror ju att Bilia är bäst för Volvo, men tyvärr var det inte så. Efter några veckor upptäckte jag att bilen förlorar olja, och jag åkte akut in till min lokala verkstad, inte Bilia, här i Tumba. Det visade sig att Bilia glömt sätta i oljefiltret på rätt sätt, en packning fattades. När jag i dag ringde Bilia Södermalm för att klaga, kunde dom inte göra mer än att beklaga, då jag inte...

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 766 omdömen 4.5 av 766 omdömen

Billy William E Billy William E
Dennis E
Wrote about Bilia Personbilar AB Södermalm

Har alltid fått gott bemötande och egen tekniker till min lite äldre bil. Servicen är grym och aldrig haft ett problem med bilen efter en service!

Johan S
Wrote about Bilia Personbilar AB Södermalm

Rekommenderas inte. En felsökning på varningslampa resulterade i att bilen knappt var körbar en timme senare vilket enl dem inte hade något samband....

Fredrick B gillar detta
Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1109 omdömen 4.8 av 1109 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Åke H
Wrote about Bilia Personbilar AB Södermalm

Fantastisk verkstad, genomför arbetet snabbt och säkert. Du kunde ordna min gasbil nästan direkt då jag vid en tankning fått luft i systemet. Det känns tryggt att veta att det finns en verkstad som förstår när man behöver snabb hjälp. TACK!

Dennis E gillar detta