Bilterminalen

Bilterminalen

Ring 08-400 568 60 bilterminalen.se

Drömmer du om att köpa ny bil? Eller är du bara sugen på att byta? Vi på Bilterminalen sätter dig som kund i fokus och har siktet inställt på att du ska bli 100% nöjd när du köper bil hos oss. Vi erbjuder: - Garanti från 6-24 månader, - Förmånlig finansiering via Wasa Kredit och Santander Consumer Bank. - Möjlighet till 0:-...

42 omdömen om Bilterminalen

Gustav L
Skrev om Bilterminalen

Mycket smidigt att handla hos bilterminalen, trevligt bemötande som överskred förväntningarna inom branschen. Bra och rakt på sak när de gäller bilarna, mycket kunnig personal. Skulle verkligen rekommendera andra att köpa bil hos bilterminalen!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Rikard W
Skrev om Bilterminalen

Bil Fick den levererad hem fast det var en ”billig” bil.

Ulf A
Skrev om Bilterminalen

Hade svarat tidigare mkt bra affär med terminalen jag tycks fint företaget gör mkt bra osv

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Magnus F
Skrev om Bilterminalen

Köpte en bil av företaget Bilterninalen. Lysande bemötande! Kunniga. Trevliga. Resonabla. Är väldigt väldigt nöjd! Får 5 av 5 möjliga!

Bayan Z
Skrev om Bilterminalen

Jag är väldigt nöjd med min Audi A3 och vill passa på att tacka personalen som har varit super trevliga. Jag rekomenderar verkligen Bilterminalen till alla! Bayan

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Alf G
Skrev om Bilterminalen

Personal mycket trevligt kunniga. Väldigt bra bemötande. Patrik.

Johan J
Skrev om Bilterminalen

Jag sålde min bil privat till Bilterminalen. Personalen är professionella och har en konstruktiv attityd vilket ledde till en ömsesidigt bra affärsuppgörelse. Mina förväntningar på aktörer inom bilhandlarebranschen är relativt låga men Bilterminalens personals goda bemötande överträffade mina förväntningar med magnituder. Det är uppmuntrande att det finns professionella och ambitiösa aktörer inom detta område och jag kan varmt rekommendera Bilterminalens tjänster.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Amir T
Skrev om Bilterminalen

Best service.Best deal .helpfully personal. 🤝. I am super happy with the deal I get.

Patric H
Skrev om Bilterminalen

Köp av en Range Rover, bra bemött i telefon och på plats när jag skulle hämta bilen. Inga problem, de skavanker bilen hade var exakt de hade sagt i telefonen. Rekommenderas.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Ann-Christin S
Skrev om Bilterminalen

Mycket trevligt bemötande Köpte en bil Volkswagen Golf är jätte nöjd med mitt köp Kan rekommenderas

Ghaith N
Skrev om Bilterminalen

Jag kan varmt rekommendera Bilterminalen. Ett otroligt härligt gäng som verkligen brinner för det de gör, snacka om att de sätter kunden i fokus. De sålde min bil på några dagar och jag är mer en nöjd. Dessutom var kaffet riktigt gott! Tack Bilterminalen för hjälp.

Simon L
Skrev om Bilterminalen

Väldigt trevlig personal och med en snabb och smidig affär så kan jag gott rekommendera den här bilfirman.

Lennart W
Skrev om Bilterminalen

Köpte en Jagguar XE Blev respektfullt och vänligt bemött under positiva former. Snabb och enkel affär utan krusiduller. Mina förväntningar överträffades utav det enkla öppna mottagandet och utav bilens utmärkta skick. Köpte gick som en dans jag kan rekommendera Billagret till andra köpare. Tack för det goda kaffet!

Karzan H
Skrev om Bilterminalen

Jag köpte en toyota.jag blev bemötta på bra sätt det varker att personalen kunniga. De kan svara på allt frågor när man behöver veta.

Jonatan A
Skrev om Bilterminalen

Lätta att ha och göra med! Rekommenderas

Nanette J
Skrev om Bilterminalen

Köpte en toyota yaris.mycket vänligt och proffsigt bemött. Så glad att jag valde Bilterminalen. Shan som är en av förläggarna är mycket trevlig.

Hersh L
Skrev om Bilterminalen

Hej Jag köpte en Volvo. De var trevliga och de var väldigt kunnvänliga. Jag förväntade mig att det skulle bli en bra affär p.g.a jag hade läst en information om bilen.De levde upp till mina förväntningar till slut vi kom överens Jag kan rekommendera firma

Robin R
Skrev om Bilterminalen

Sålde bilen till dessa killar. Inga problem, snabb,problemfri affär och väldigt trevligt bemött! Har bara positivt att säga om dessa! 5 av 5.

Jonas G
Skrev om Bilterminalen

Vilka killar! Min son köpte en bil som tyvärr inte var helt ok. Företaget har gjort precis allt och lite till. Kan varmt rekommendera detta företag och dom som driver det.

Tony L
Skrev om Bilterminalen

Mycket nöjd med mitt bilköp från Bilterminalen Trevlig och hjälpsam med hela köpproccessen och även hjälpsam när jag inte förstod mig på finesserna efter bilköpet. En seriös firma som ser till att man åker därifrån med ett leende på läpparna! Rekommenderas starkt!

Tobias H
Skrev om Bilterminalen

Ett trevligt och serviceinriktat bemötande

Maryam A
Skrev om Bilterminalen

Jag köpte en Volkswagen polo. Ett fantastiskt köp, väldigt trevliga bilhandlare som gav svar på allt! Känner mig väldigt trygg med mitt köp. Mina förväntningar överträffades, jag fick hjälp med allt jag behövde. Jag kommer starkt rekommendera Bilterminalen till mina kollegor.

Layth D
Skrev om Bilterminalen

Snabba, flexibla samt trevliga personal även väldigt kunniga å erfarna!

Magnus B
Skrev om Bilterminalen

Köpte en Mercedes. Blev mycket väl bemött av säljarna. Dessutom gott kaffe.

Felix G
Skrev om Bilterminalen

Superbra och trevligt bemötande. Väldigt tillmötesgående för att lösa eventuella problem som kan uppstå. Kan varmt rekommendera killarna på BilTerminalen!

Rune F
Skrev om Bilterminalen

Allt överenskommet stämde exakt och en verkligt smidig service på Bilterminalen. Rekommenderar !

Henrik N
Skrev om Bilterminalen

Mycket trevlig personal. Snabb och smidig affär. Tack Shan & alla andra på bilterminalen. Mvh. Henrik

Annika S
Skrev om Bilterminalen

Köpte en Hyundai . Servicen perfekt.

Roland A
Skrev om Bilterminalen

Bra och generöst bemötande träffade två killar som trodde och jobbade för sin verksamhet, kul att yngre försöker ta sig fram, hoppas verkligen att dom når sitt mål.

Josefine H
Skrev om Bilterminalen

Trevlig personal som hjälpte mig att få tag på en himla fin bil (:

Eva Å
Skrev om Bilterminalen

En bil! Blev väl mottagen och bemött! Tog reda på den informationen jag ville ha ang bilen och dess skick. Levererade bilen hem till mig. Stort tack!

Thobias L
Skrev om Bilterminalen

Fick inte det jag ville för min bil i inbyte, dom sa att dom inte skulle sälja den för mer än 50:000kr men sätter ut den för 70:000

Svar från Bilterminalen

Hej Thobias! Jag tror att det har skett ett missförstånd. Bilen vi fick i inbyte sålde vi direkt till en privatperson som valde att lägga upp den på blocket för ett dyrare pris. Jag hoppas du har förståelse för detta.

Lennart S
Skrev om Bilterminalen

Bilterminalen blev en riktigt trevlig överraskning, med seriösa och tillmötesgående försäljare. Jag önskar er all lycka med ert företag! Varma hälsningar Lennart

Hiwa K
Skrev om Bilterminalen

Jag köpte min första bil hos Bilterminalen och det är en av de bästa köpen jag har gjort, jättebra service både efter före och efter köpet!

Daniel K
Skrev om Bilterminalen

Mycket trevliga och seriösa säljare. Rekommenderas varmt.

Lars Erik F
Skrev om Bilterminalen

Köpte en BMW i Maj och var mycket nöjd med både bemötande och trevlig försäljare som tog sig tid med mig. Lasse

Janne O
Skrev om Bilterminalen

Hej! I mars i år såg jag en annons på blocket, ringde en av säljarna och han var jätte trevlig, skickade handpenning och blev upphämtad från centralstationen, ca 30 min med trafik till firman enkel resa, (Uppskattades otroligt mycket!) På plats märkte jag att 2 av däcken saknades lite dubbar på, villet jag förstår ifall dom inte behöver gå ner i pris för det då jag inte hade frågat om vinterdäcken, Jag blev erbjuden 2 helt nya vinterdäck hemskickade till mig i Norrland, vilket både jag och frugan blev otroligt glada...

Johan S
Skrev om Bilterminalen

Trevliga grabbar, smidig affär. Blir kanske till att sälja genom dem också i framtiden

Robin O
Skrev om Bilterminalen

Köpte en BMW e61, roliga grabbar och bra förklarat hur allt funkade för bilköpet så att inget gick fel til.

Jack Freddy P
Skrev om Bilterminalen

Dom uppfyllde det dom lovade! Väntar på det sista ett skäpdrag

Emil H
Skrev om Bilterminalen

Köpte en beg Bmw e61 smidig affär gjordes samma dag jag titta på den. Bra service & trevlig personal

Gustav O
Skrev om Bilterminalen

Köpte en 2012 Passat Alltrack hos dem i jan 2018. Trevliga killar. Bra bemötande. Bilen var rekondad och gick bra under provkörning. Komplett servicebok. En vecka efter köp läcker det in rejält med vatten genom panoramataket. De åtgärdar det men det tar ca 4 v och lånebilarna var inte i närheten av samma standard eller av samma typ/storlek som den jag köpt. På den ena lånebilen dog batteriet och på den andra lyste motorlampan konstant. De var inte tankade heller när jag fick dem. Panoramataket har dock fungerat bra sedan...

Svar från Bilterminalen

Hej Gustav. Jätte tråkigt att du känner dig missnöjd med ditt bilköp hos oss. Efter att du köpt din Passat påpekade du att det läcker in vatten genom panoramataket, detta är givetvis något som vi ser till att ordna så fort det bara går. Eftersom detta inte tillhör till vanligheten så var det ytterst svårt att hitta en mekaniker som är kunnig inom detta område. Vi var även i kontakt med Volkswagen men dem hade dessvärre ingen tillgänglig tid inom närmaste månaden. Efter crika 4 veckor får vi äntligen tag på en mekaniker...