Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge BilValet i Stockholm

BilValet i Stockholm

Lagervägen 36, 136 50 Jordbro — Visa karta

4.6 i betyg av av 16 omdömen

Välkommen till oss på Bil Valet i Stockholm! Vi har ett stort utbud av bilar i olika modeller och märken, till bra priser. Oavsett vilken bil du letar efter så har vi säkert något för dig! Små bilar, familjebilar, sportbilar och även lite lyxigare och exklusiva modeller.

Vi tycker det är väldigt viktigt att du känner dig trygg i ditt köp av en begagnad bil och vi gör vårt bästa för att du ska kunna göra en säker, trygg och smidig bilaffär. Att dessutom erbjuda bra priser och riktigt bra service gör vi med glädje!

Genom Wasa Kredit och Svea Ekonomi kan vi erbjuda förmånliga finansieringslösningar. Vill du komma förbi på en tid då vi inte normalt har öppet? Ring oss och boka en tid som passar dig!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 16 kunder tycker om BilValet i Stockholm

Johan S skrev om BilValet i Stockholm
    Volvo V50.
    Jag är väldigt nöjd generellt med personalen i Haninge bilvalet. Jag blev bemött på professionellt sätt och fick svar och hjälp med alt jag behövde. Läs mer

Hussein S skrev om BilValet i Stockholm
    Supertrevliga och långt ifrån "klassiska bilkrängare". Fick intrycket att de var raka och ärliga med allt, lätta att ha att göra med och de fixade ett småstrul som uppstod med bilen några dagar efter hämtning med ett leende. Och då var det ändå en riktigt billig bil jag köpte. Bra öppettider också.

Köper gärna min nästa bil här också. Läs mer

Louma Alaokite skrev om BilValet i Stockholm
    Trevlig personal med bra bemötande och lägger all fokus på kunden.
    Med deras långa erfarenheter hjälpte de mig att hitta en bil med otroligt bra pris.
    De hjälpte även med bra avbetalningsplan vilket gjorde att jag fick låg ränta samt bra månads kostnad.
    Bra service på bilen.
    Nöjd kund utan klagomål, med våran andra bil som vi köper hos dem. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Jörgen Svensson

2019-02-16

Jörgen Svensson skrev om BilValet i Stockholm
    Om man kunde ge noll i poäng eller minus i poäng skulle jag ha gett det direkt. Otroligt att det är så många som gett typ 4 eller 5 i omdöme! Antingen har ni ingen kunskap eller så är det vänner till ägaren som skrivit omdömen . Var o kollade på en Peugeot 5008 idag och för det första när man tittar på en bil så ska bilen vara städad. Jag hittade 1 tandborste , 1 plastkniv, gamla scandline båtbiljetter, företaget hade satt en stämpel i serviceboken och kan inte ens fylla i km på rätt plats i boken. Bilen luktade hund och var dränkt med Coca Cola mellan säterna där man ställer burkar. Det satt en gammal rattmuff på ratten. Jag fick inte ens ett Hej när jag hejade på 5 lirare på kontoret. Ja listan är lång och skulle inte ens tipsa denna firma till min värsta fiende. Gör om och gör rätt om du ska ha bilfirma. Läs mer
  • Sami S

2019-01-08

Sami S skrev om BilValet i Stockholm
    Jätte bra bemötande det känns tryggt att köpa från bilvalet då fick vi nya däck när däcken va lite slitna! Läs mer
    Louma Alaokite gillar detta
  • 2018-01-12

Abdollahnezhad M skrev om BilValet i Stockholm
    Trevlig personal dem luras aldrig har köpt bil 2 gånger av dem och jag ska försätta med det 😊 Läs mer
  • 2017-12-20

Hasse skrev om BilValet i Stockholm
    Otroligt trevligt bemötande , bra service och säljaren hade gott förtroende för mig som kund , jämförde försäkringar åt mig så jag fick mest och bäst för pengarna rekommenderar verkligen denna firma ! Läs mer
  • 2017-12-20

Elin Z skrev om BilValet i Stockholm
    Utmärkt . Väldigt bra bemötande av glada personalen en mycket bra bilhandlare . Läs mer
  • 2017-07-17

Ameer S skrev om BilValet i Stockholm
    Väldigt trevlig personal Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp👍 Läs mer
  • 2017-07-14

Fatima I skrev om BilValet i Stockholm
    Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Volvo och är väldigt nöjda med bilen, vi fick bra kundbemötande, service, kunniga och viliga att lösa problem som dyker på vägen! jag kan varmt rekommendera Bilvalet

Hälsningar
    Fatma och Åke Läs mer
  • 2017-07-14

Emelie A skrev om BilValet i Stockholm
    Det var väldigt trevlig och kunnig personal. Jag köpte bil där och personalen lyssnade till mina önskemål och vad jag hade för krav.

Jag rekommenderar BilValet! Läs mer
  • 2017-07-03

Erik N skrev om BilValet i Stockholm
    Jag fick mycket bra hjälp med min bilaffär. Både bil och service motsvarar mer än väl mina förväntningar. Jag kan starkt rekommendera Bilvalet i Haninge Läs mer
  • 2017-06-30

Mohamed H skrev om BilValet i Stockholm
    Dem är myck hjälpsam jag köpt en toyoto tack Läs mer
  • 2017-06-17

Haddad S skrev om BilValet i Stockholm
    Hej, jag har köpt en bil. Det var en duktig försäljare och jag hoppas allt blir bra med hela bilköpet. Läs mer
  • Karina N

2017-06-05

Karina N skrev om BilValet i Stockholm
    Helt ok 😀 Har inget att klaga på. Trevlig försäljare Läs mer
  • 2017-06-02

Jessika L skrev om BilValet i Stockholm
    Jag fick bra service! Bilen funkar bra! Läs mer
    Karar S, Mostafa A gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Haninge:

DAVID L DAVID L tycker:
“Köpte en billig bil där bilen ...” Läs mer