Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge BilValet i Stockholm

BilValet i Stockholm

Lagervägen 36, 136 50 Jordbro — Visa karta

Välkommen till oss på Bil Valet i Stockholm! Vi har ett stort utbud av bilar i olika modeller och märken, till bra priser. Oavsett vilken bil du letar efter så har vi säkert något för dig! Små bilar, familjebilar, sportbilar och även lite lyxigare och exklusiva modeller.

Vi tycker det är väldigt viktigt att du känner dig trygg i ditt köp av en begagnad bil och vi gör vårt bästa för att du ska kunna göra en säker, trygg och smidig bilaffär. Att dessutom erbjuda bra priser och riktigt bra service gör vi med glädje!

Genom Wasa Kredit och Svea Ekonomi kan vi erbjuda förmånliga finansieringslösningar. Vill du komma förbi på en tid då vi inte normalt har öppet? Ring oss och boka en tid som passar dig!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 12 kunder tycker om BilValet i Stockholm

• Sami S

2019-01-08

Sami S skrev om BilValet i Stockholm
    Jätte bra bemötande det känns tryggt att köpa från bilvalet då fick vi nya däck när däcken va lite slitna! Läs mer
  • 2018-01-12

Abdollahnezhad M skrev om BilValet i Stockholm
    Trevlig personal dem luras aldrig har köpt bil 2 gånger av dem och jag ska försätta med det 😊 Läs mer
  • 2017-12-20

Hasse skrev om BilValet i Stockholm
    Otroligt trevligt bemötande , bra service och säljaren hade gott förtroende för mig som kund , jämförde försäkringar åt mig så jag fick mest och bäst för pengarna rekommenderar verkligen denna firma ! Läs mer
  • 2017-12-20

Elin Z skrev om BilValet i Stockholm
    Utmärkt . Väldigt bra bemötande av glada personalen en mycket bra bilhandlare . Läs mer
  • 2017-07-17

Ameer S skrev om BilValet i Stockholm
    Väldigt trevlig personal Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp👍 Läs mer
  • 2017-07-14

Fatima I skrev om BilValet i Stockholm
    Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Volvo och är väldigt nöjda med bilen, vi fick bra kundbemötande, service, kunniga och viliga att lösa problem som dyker på vägen! jag kan varmt rekommendera Bilvalet

Hälsningar
    Fatma och Åke Läs mer
  • 2017-07-14

Emelie A skrev om BilValet i Stockholm
    Det var väldigt trevlig och kunnig personal. Jag köpte bil där och personalen lyssnade till mina önskemål och vad jag hade för krav.

Jag rekommenderar BilValet! Läs mer
  • 2017-07-03

Erik N skrev om BilValet i Stockholm
    Jag fick mycket bra hjälp med min bilaffär. Både bil och service motsvarar mer än väl mina förväntningar. Jag kan starkt rekommendera Bilvalet i Haninge Läs mer
  • 2017-06-30

Mohamed H skrev om BilValet i Stockholm
    Dem är myck hjälpsam jag köpt en toyoto tack Läs mer
  • 2017-06-17

Haddad S skrev om BilValet i Stockholm
    Hej, jag har köpt en bil. Det var en duktig försäljare och jag hoppas allt blir bra med hela bilköpet. Läs mer
  • Karina N

2017-06-05

Karina N skrev om BilValet i Stockholm
    Helt ok 😀 Har inget att klaga på. Trevlig försäljare Läs mer
  • 2017-06-02

Jessika L skrev om BilValet i Stockholm
    Jag fick bra service! Bilen funkar bra! Läs mer
    Karar S, Mostafa A gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Haninge:

Mikael B Mikael B tycker:
“Jättefina säljare med personli...” Läs mer

Vendelsövägen 53, 13644, HANDEN