Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge BilValet i Stockholm

BilValet i Stockholm

Lagervägen 36, 136 50 Jordbro — Visa karta

Välkommen till oss på Bil Valet i Stockholm! Vi har ett stort utbud av bilar i olika modeller och märken, till bra priser. Oavsett vilken bil du letar efter så har vi säkert något för dig! Små bilar, familjebilar, sportbilar och även lite lyxigare och exklusiva modeller.

Vi tycker det är väldigt viktigt att du känner dig trygg i ditt köp av en begagnad bil och vi gör vårt bästa för att du ska kunna göra en säker, trygg och smidig bilaffär. Att dessutom erbjuda bra priser och riktigt bra service gör vi med glädje!

Genom Wasa Kredit och Svea Ekonomi kan vi erbjuda förmånliga finansieringslösningar. Vill du komma förbi på en tid då vi inte normalt har öppet? Ring oss och boka en tid som passar dig!
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-14:00

Läs vad 8 kunder tycker om BilValet i Stockholm

• Ameer S
    Ameer S skrev om BilValet i Stockholm
    Väldigt trevlig personal Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp👍
  • Fatima I
    Fatima I skrev om BilValet i Stockholm
    Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Volvo och är väldigt nöjda med bilen, vi fick bra kundbemötande, service, kunniga och viliga att lösa problem som dyker på vägen! jag kan varmt rekommendera Bilvalet

Hälsningar
    Fatma och Åke
  • Emelie A
    Emelie A skrev om BilValet i Stockholm
    Det var väldigt trevlig och kunnig personal. Jag köpte bil där och personalen lyssnade till mina önskemål och vad jag hade för krav.

Jag rekommenderar BilValet!
  • Erik N
    Erik N skrev om BilValet i Stockholm
    Jag fick mycket bra hjälp med min bilaffär. Både bil och service motsvarar mer än väl mina förväntningar. Jag kan starkt rekommendera Bilvalet i Haninge
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om BilValet i Stockholm
    Dem är myck hjälpsam jag köpt en toyoto tack
  • Haddad S
    Haddad S skrev om BilValet i Stockholm
    Hej, jag har köpt en bil. Det var en duktig försäljare och jag hoppas allt blir bra med hela bilköpet.
  • Karina N
    Karina N skrev om BilValet i Stockholm
    Helt ok 😀 Har inget att klaga på. Trevlig försäljare
  • Jessika L
    Jessika L skrev om BilValet i Stockholm
    Jag fick bra service! Bilen funkar bra!
    Karar S, Mostafa A gillar detta

Lagervägen 36, 136 50 Jordbro