Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

Tessins väg 9, 217 58 Malmö — Visa karta

Att köpa eller sälja bostad är en av livets viktigaste affärer. Vi på Bülow & Lind vet vad som är viktigast för dig och vi strävar alltid efter hög kvalitet i våra tjänster. Vi känner den lokala marknaden och vilka förutsättningar som finns i just ditt område.

Tack vare vår goda kännedom om de områden där vi jobbar kan vi inte bara guida dig i bostadsaffären, vi vet också de snabbaste genvägarna och var de bästa smultronställena finns! Hos oss är du i trygga händer och vi är din personliga mäklare i Skåne.

Kontakta oss för en kostnadsfri värdering idag!

Läs vad 255 kunder tycker om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

• Susanne L
    Susanne L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Christoffer är superproffsig, full av energi och visioner, rekommenderas verkligen! Läs mer
  • John C
    John C skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jeg synes at Marianne er dygtig og omhyggelig vi havde en dejlig oplevelse med hende om salget af vores hus. Läs mer
    2015-12-30 Marianne B svarar John C
    Tack för gott samarbete!
    Gott Nytt År och hälsa familjen!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Christoffer var snabb på att höra av sig efter att man sökt honom. Han tog sig an bud på ett bra sätt, inget förskönande av lägenheten utan raka svar. Möjligen kunde haft nycklar tillgängligt så att man kunde få se tillhörande förråd vid visningen (dock inget som hade avgjort saken). Nöjd med att mäklarföretaget tog på sig byte av sjutillhållarlås (vilket inte ens efterfrågats). Vid köpet hade jag önskat en få en pärm med tillhörande flikar där man kan sätta in viktiga handlingar rörande lägenheten. Köpte en annan lägenhet hos Bjurfors där jag fick just en pärm och några andra grejer (bricka och ljusstakar) så klart inget som avgör köpet men ändå en trevlig gest. Hur som helst är jag som helhet väldigt nöjd med Christoffers som mäklare.
    mvh/Birgitta Byström Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Rigtig fin behandling af vores salg. Både køber og sælger var glade og salget helt utroligt hurtigt. 1 måned og 3 dage fra annoncen var på nettet til vi overdrog nøglerne til den nye ejer. Läs mer
  • Stina A
    Stina A skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag är nöjd med christoffer carlström. Bra samarbete, påläst och engagerad. Läs mer
  • Theresa M
    Theresa M skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Mkt nöjd med vår mäklare! Enkelt att få kontakt,lättsamt och trevligt ! Läs mer
  • Monica D
    Monica D skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Hej Marianne
    Jag har enbart positiv upplevelse
    av alla möten vi har haft tillsammans.
    God jul Och Gott Nytt År Läs mer
    2015-12-15 Marianne B svarar Monica D
    God Jul och Gott Nytt år fina du och tack för den fina rekommendationen.
    Vänligen Marianne
  • Anders G
    Anders G skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Supernöjd, bra service och smidigt gjort! Läs mer
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    En bra och kunnig mäklare. Kanske aningen stressad. Men överlag en bra mäklare Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag kände mlg väl omhändertagen och Håkan ger ett kompetent och kunnigt intryck som gjorde mig som kund trygg och tillfreds . Jag känner att jag kan lita på honom och kan varmt rekommendera honom tlll andra som ska köpa och sälja hus Läs mer
  • Marcel Ø
    Marcel Ø skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Fantastisk god service under hele forløbet. Meget tilfreds! Läs mer
  • Patricia D
    Patricia D skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Min upplevelse av Cristoffers insats som vår mäklare är mycket positiv och upplevde honom både professionell, smidig i sitt agerande och hjälpsam. Kommer gladeligen rekommendera honom till familj och vänner i framtiden. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Tackar för trevligt bemötande Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag fick ett bra och professionellt bemötande av Christoffer och även dem andra på bulow och lind som jag hade kontakt med.

Känner att affären gått mycket smidigt utan konstigheter eller oklarheter. Läs mer
  • Olof B
    Olof B skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Upplevs som trevlig, ärlig och rak. Läs mer
  • Maila L
    Maila L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag upplevde Ing-Marie Bengtsson som kompetent flexibel och hjälpsam,under hela försäljningsarbetet Läs mer
  • Joachim S
    Joachim S skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Mkt trevligt och sakligt bemötande samt korrekt handlande av mäklare samt övrig personal runt affären. Bra service helt enkelt :-)

Men det skall det vara för de pengarna man betalar :-)

// joachim Läs mer
  • Yrr J
    Yrr J skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Hon vann i längden. Hade inget vidare första intryck, tyckte hon var nonchalant på visningen men efter det var hon mycket tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    bra, jag är nöjd och känner ingen önskan att sammanfatta min upplevelse som kund med minst 30 tecken... Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Mycket proffsigt utfört uppdrag, mkt nöjd. Läs mer
    2015-12-17 Ulf B svarar Jan L
    Tack Jan! Det var ett rent nöje att hitta en köpare till din fina bostad.
  • Bent S
    Bent S skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Hr. Christoffer Carlstrøm hos Bulow & Lind var det perfekte valg. Cristoffer har håndteret vores hussalg til største tilfredshed. Vi kan varmt anbefale Christoffer. Top proffessionel og god vejledning. Läs mer
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Cecilia är poffisionell och väldigt kunnig! Ger ett bra intryck. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Mycket bra. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Erik D
    Erik D skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Uppriktig, trevlig, trovärdig, hög service, även efter köpet. Kunnig och om saknar info söker då upp och kommertillbaka, känslan att kunna lita på att det sker det som är sagt skall ske är värd massor som kund Läs mer
  • Annette S
    Zbigniew B skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Utmärkt . trevligt , hjälpsamt, tillgängligt Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Vi träffade 5 olika mäklare och vi valde Christoffer före att han var trevlig,påläst och lyhörd för vad vi tyckte.Vi tycker att han levde upp till dom förväntningarna som vi hade. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Kompetent, drivande och med en tydlig idé om försäljningsprocessen. Både säljare och köpare var nöjda efter affären. Läs mer
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Hon var en mycket bra och trevlig mäklare som gav en svar på sina frågor, allt gick smidigt och lätt med hjälp av anna. Läs mer
  • Ibrahim L
    Ibrahim L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag har inget ont att säga om mäklarfirman Bulow&Lind utan bara gott! Blev vissa hinder för mig under köpet, då jag bad Christoffer om hjälp så ställde han upp och allt gick som planerat igen, med andra ord en mäklarfirma jag kommer att rekommendera till andra!:) Läs mer
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Peter är påläst och flitig! Han är positiv och verkar älska sitt arbete. Hur han tacklar försäljning tillsammans med sin kollega Anna tycker jag är ett ytterst bra exempel på hur man kan jobba för att vara sina kunder tillmötesgående. Vi både köpte och sålde genom Peter och då det är mycket att tänka på var det perfekt att ha två pålästa mäklare att ha kontakt med. Vissa tycker att mäklare bara ska ha en massa pengar bara för att vara en enkel mellanhand, och visst det kostar, men med den service jag fick så var det värt varenda krona, så jag ser inte det som en enkel mellanhand, tvärtom, jag fick två kontakter som gav mig alla svar. Jag fick en uppslagsbok, en handledare, en jurist och mäklare på en och samma gång, gånger två. Läs mer
  • Rebin R
    Rebin R skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Bra bemötande : tydlig och snabb. Trevlig personal Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Marianne er en meget tillidsfuld og dygtig mægler, som arbejder seriøst for at sælge dit hus og løse evt. Problemer. Vi har været meget glade for Marianne Berg. Läs mer
    2015-12-15 Marianne B svarar Susanne K
    Tack, fina du och ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
  • Martin L
    Martin L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Christoffer Carlström. Vid försäljning av lägenheten tog jag in 4 olika mäklare för samtal och värdering. Christoffer gav ett seriöst, men avslappnat intryck. Väldigt tillgänglig och servicemedveten! Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Det fungerade jättebra med Andreas. Vi kom överens om hur vi skulle gå till väga. Andreas informerade under tiden hur det gick. Allt gick snabbt och bra. Jag blev mycket nöjd. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Väldigt lyhörd och engagerad mäklare! Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Mycket engagerad i våra 2 dödsbo.
    Trevligt folk. Andreas har jag känt sen barnsben. Läs mer
  • Hülya S
    Hülya S skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Bra och engagerad mäklare! Hjälpsam med ett trevligt bemötande. Andreas Bülow rekommenderas! Läs mer
  • Issam E
    Issam E skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    väl och trevligt bemötande, punktligt upplevs som pålitligt och seriös. Läs mer
  • Ibrahim F
    Ibrahim F skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Helt nöjd och bra bemötande.
    Jag rekommenderar starkt Bülow och Lind mäklare. Läs mer
  • Ingrid C
    Ingrid C skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    En alldeles förträfflig mäklare som ordnade bättre pris än jag vågat drömma om! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Super duktigt fastighetsmäklare

Andreas är väldigt trevlig, professionell och seriös Fastighetsmäklare. Andreas är alltid tillgänglig och har otroligt engagemang. Jätte trevligt bemötande under hela försäljningen från visning till pappersskrivning. Kändes tryggt att genomföra affären.

Har anlitat Andreas några gånger och rekommenderar starkt.
    (Tveka inte att anlita Andreas och Bülow och lind ) Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Super duktigt fastighetsmäklare

Har anlitat Andreas några gånger och rekommenderar starkt.
    (Tveka inte att anlita Andreas och Bülow och lind ) Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Andreas på Bulow och Lind är förutom en duktig mäklare även väldigt vänlig och mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Saied H
    Saied H skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Andreas är ingen vanligt mäklare, han är mkt mer än mäklare, diplomat, kunngt, proffesionell, seriös, ärligt och rättvis.
    Han lyckades att sälja vår hus som ingen annan mäklare(4 mäklare innan) inte lyckades med, pga skillsmässo problem, tvist med hyresgäst etc. Han är grym, skarp, och målmedveten. Hoppas han kommer att förbli min mäklare livet ut. Jag tackar honom hjärtligt.
    Mvh Said Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Bra, trevlig och lätt att ha att göra med.
    Korrekt genomförd affärer dock långt från det värde som han satte på fastigheten Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Andreas har sköt vår försäljning mycket bra. Han är jordnära och realistisk. Även efter köpet har han ställt upp med hjälp. Stort plus! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Vi köpte vår bostad och Andreas Bulow var mäklare. Tillmötesgående, flexibel, tillgänglig och korrekt. Rekommenderar! Läs mer
  • Sam A
    Sam A skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Väldigt god och trevligt bemötande .
    vi fick bra information om hela affären
    Varm rekommenderar en bra och hyggligt fastighetsförmedling. Läs mer

Bästa mäklarna i Malmö:

Rune E Rune E tycker: