Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

Ring 040-30 03 05 www.bulowlind.se

Att köpa eller sälja bostad är en av livets viktigaste affärer. Vi på Bülow & Lind vet vad som är viktigast för dig och vi strävar alltid efter hög kvalitet i våra tjänster. Vi känner den lokala marknaden och vilka förutsättningar som finns i just ditt område. Tack vare vår goda kännedom om de områden där vi jobbar kan vi...

258 omdömen om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

MÄRTA L
Skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

Usel mäklare, oprofessionell och märklig.

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2267 omdömen 4.8 av 2267 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Mi O
Skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö

Mycket nöjd med Peter Starck! Kunnig, rätt utropspris, snabb återkoppling och väldigt bra råd inför visningen. Kan inte bli en bättre försäljningsprocess än så här.

Susanne L

Christoffer är superproffsig, full av energi och visioner, rekommenderas verkligen!

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
John C

Jeg synes at Marianne er dygtig og omhyggelig vi havde en dejlig oplevelse med hende om salget af vores hus.

Svar från Marianne Berg

Tack för gott samarbete! Gott Nytt År och hälsa familjen!

Birgitta B

Christoffer var snabb på att höra av sig efter att man sökt honom. Han tog sig an bud på ett bra sätt, inget förskönande av lägenheten utan raka svar. Möjligen kunde haft nycklar tillgängligt så att man kunde få se tillhörande förråd vid visningen (dock inget som hade avgjort saken). Nöjd med att mäklarföretaget tog på sig byte av sjutillhållarlås (vilket inte ens efterfrågats). Vid köpet hade jag önskat en få en pärm med tillhörande flikar där man kan sätta in viktiga handlingar rörande lägenheten. Köpte en annan lägenhet...

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Eva L

Rigtig fin behandling af vores salg. Både køber og sælger var glade og salget helt utroligt hurtigt. 1 måned og 3 dage fra annoncen var på nettet til vi overdrog nøglerne til den nye ejer.

Stina A

Jag är nöjd med christoffer carlström. Bra samarbete, påläst och engagerad.

Theresa M

Mkt nöjd med vår mäklare! Enkelt att få kontakt,lättsamt och trevligt !

Monica D

Hej Marianne Jag har enbart positiv upplevelse av alla möten vi har haft tillsammans. God jul Och Gott Nytt År

Svar från Marianne Berg

God Jul och Gott Nytt år fina du och tack för den fina rekommendationen. Vänligen Marianne

Anders G

Supernöjd, bra service och smidigt gjort!

Ronny N

En bra och kunnig mäklare. Kanske aningen stressad. Men överlag en bra mäklare

Gunilla P

Jag kände mlg väl omhändertagen och Håkan ger ett kompetent och kunnigt intryck som gjorde mig som kund trygg och tillfreds . Jag känner att jag kan lita på honom och kan varmt rekommendera honom tlll andra som ska köpa och sälja hus

Marcel Ø

Fantastisk god service under hele forløbet. Meget tilfreds!

Patricia D

Min upplevelse av Cristoffers insats som vår mäklare är mycket positiv och upplevde honom både professionell, smidig i sitt agerande och hjälpsam. Kommer gladeligen rekommendera honom till familj och vänner i framtiden.

Anna W

Tackar för trevligt bemötande

Per J

Jag fick ett bra och professionellt bemötande av Christoffer och även dem andra på bulow och lind som jag hade kontakt med. Känner att affären gått mycket smidigt utan konstigheter eller oklarheter.

Olof B

Upplevs som trevlig, ärlig och rak.

Maila L

Jag upplevde Ing-Marie Bengtsson som kompetent flexibel och hjälpsam,under hela försäljningsarbetet

Joachim S

Mkt trevligt och sakligt bemötande samt korrekt handlande av mäklare samt övrig personal runt affären. Bra service helt enkelt :-) Men det skall det vara för de pengarna man betalar :-) // joachim

Yrr J

Hon vann i längden. Hade inget vidare första intryck, tyckte hon var nonchalant på visningen men efter det var hon mycket tillmötesgående och professionell.

Björn C

bra, jag är nöjd och känner ingen önskan att sammanfatta min upplevelse som kund med minst 30 tecken...

Jan L

Mycket proffsigt utfört uppdrag, mkt nöjd.

Svar från Ulf Björk

Tack Jan! Det var ett rent nöje att hitta en köpare till din fina bostad.

Bent S

Hr. Christoffer Carlstrøm hos Bulow & Lind var det perfekte valg. Cristoffer har håndteret vores hussalg til største tilfredshed. Vi kan varmt anbefale Christoffer. Top proffessionel og god vejledning.

Emelie G

Cecilia är poffisionell och väldigt kunnig! Ger ett bra intryck.

Susanne H

Mycket bra. Förtroendeingivande.

Erik D

Uppriktig, trevlig, trovärdig, hög service, även efter köpet. Kunnig och om saknar info söker då upp och kommertillbaka, känslan att kunna lita på att det sker det som är sagt skall ske är värd massor som kund

Annette S

Jag kan MYCKET varmt rekommendera Christoffer som val av mäklare 😊😊

Levdije S

Jag är jättenöjd med Andreas samarbete genom åren!

Zbigniew B

Utmärkt . trevligt , hjälpsamt, tillgängligt

Lars R

Vi träffade 5 olika mäklare och vi valde Christoffer före att han var trevlig,påläst och lyhörd för vad vi tyckte.Vi tycker att han levde upp till dom förväntningarna som vi hade.

David L

Kompetent, drivande och med en tydlig idé om försäljningsprocessen. Både säljare och köpare var nöjda efter affären.

Jonathan T

Hon var en mycket bra och trevlig mäklare som gav en svar på sina frågor, allt gick smidigt och lätt med hjälp av anna.

Ibrahim L

Jag har inget ont att säga om mäklarfirman Bulow&Lind utan bara gott! Blev vissa hinder för mig under köpet, då jag bad Christoffer om hjälp så ställde han upp och allt gick som planerat igen, med andra ord en mäklarfirma jag kommer att rekommendera till andra!:)

Henrik D

Peter är påläst och flitig! Han är positiv och verkar älska sitt arbete. Hur han tacklar försäljning tillsammans med sin kollega Anna tycker jag är ett ytterst bra exempel på hur man kan jobba för att vara sina kunder tillmötesgående. Vi både köpte och sålde genom Peter och då det är mycket att tänka på var det perfekt att ha två pålästa mäklare att ha kontakt med. Vissa tycker att mäklare bara ska ha en massa pengar bara för att vara en enkel mellanhand, och visst det kostar, men med den service jag fick så var det värt...

Rebin R

Bra bemötande : tydlig och snabb. Trevlig personal

Susanne K

Marianne er en meget tillidsfuld og dygtig mægler, som arbejder seriøst for at sælge dit hus og løse evt. Problemer. Vi har været meget glade for Marianne Berg.

Svar från Marianne Berg

Tack, fina du och ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Martin L

Jag kan varmt rekommendera Christoffer Carlström. Vid försäljning av lägenheten tog jag in 4 olika mäklare för samtal och värdering. Christoffer gav ett seriöst, men avslappnat intryck. Väldigt tillgänglig och servicemedveten!

Kerstin M

Det fungerade jättebra med Andreas. Vi kom överens om hur vi skulle gå till väga. Andreas informerade under tiden hur det gick. Allt gick snabbt och bra. Jag blev mycket nöjd.

Martin J

Väldigt lyhörd och engagerad mäklare!

Mathias W

Mycket engagerad i våra 2 dödsbo. Trevligt folk. Andreas har jag känt sen barnsben.

Hülya S

Bra och engagerad mäklare! Hjälpsam med ett trevligt bemötande. Andreas Bülow rekommenderas!

Issam E

väl och trevligt bemötande, punktligt upplevs som pålitligt och seriös.

Ibrahim F

Helt nöjd och bra bemötande. Jag rekommenderar starkt Bülow och Lind mäklare.

Ingrid C

En alldeles förträfflig mäklare som ordnade bättre pris än jag vågat drömma om!

Sara S

Super duktigt fastighetsmäklare Andreas är väldigt trevlig, professionell och seriös Fastighetsmäklare. Andreas är alltid tillgänglig och har otroligt engagemang. Jätte trevligt bemötande under hela försäljningen från visning till pappersskrivning. Kändes tryggt att genomföra affären. Har anlitat Andreas några gånger och rekommenderar starkt. (Tveka inte att anlita Andreas och Bülow och lind )

Sara A

Lena E

Andreas på Bulow och Lind är förutom en duktig mäklare även väldigt vänlig och mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt!

Saied H

Andreas är ingen vanligt mäklare, han är mkt mer än mäklare, diplomat, kunngt, proffesionell, seriös, ärligt och rättvis. Han lyckades att sälja vår hus som ingen annan mäklare(4 mäklare innan) inte lyckades med, pga skillsmässo problem, tvist med hyresgäst etc. Han är grym, skarp, och målmedveten. Hoppas han kommer att förbli min mäklare livet ut. Jag tackar honom hjärtligt. Mvh Said

Leif S

Bra, trevlig och lätt att ha att göra med. Korrekt genomförd affärer dock långt från det värde som han satte på fastigheten

Annika P

Andreas har sköt vår försäljning mycket bra. Han är jordnära och realistisk. Även efter köpet har han ställt upp med hjälp. Stort plus!