Bygglo Sverige

Bygglo Sverige

Välkommen till Bygglo Sverige!

Vi hjälper dig med allt inom bygg. Vi samarbetar med en rad experter inom bygg, måleri, kök, badrum, elektriker, rörmokare och många fler. Detta gör att vi kan hålla ned priserna och erbjuda dig som kund ett kvalitetssäkrat arbete till ett förmånligt pris.

Vi har rätt kunskap, utbildning, behörigheter och certifikat. I samråd med dig tar vi emot dina tankar och idéer för att sedan låta dessa bli verklighet. För i slutändan är det ändå du som ska vara nöjd med det arbete vi har genomfört.

Läs vad 10 kunder tycker om Bygglo Sverige 2

2021-07-12
    Mycket bra erfarenhet av att arbeta med Bygglo - de hjälpte oss att bygga ett arbetsrum i garaget. Lite oväntade problem uppstod under arbetet, men detta löste Janus och teamet med ett leende, det är verkligen här de bra byggarna skiljs från de mindre bra. Jag är gärna referens, be Janus om mitt nummer.
    2021-07-06
    Renovering fritidshus och byggnation av nytt trädäck
    Bygglo Sverige AB har renoverat vårt fritidshus, målning inne och ute, slipning golv, byte av några fönster och ny ytterdörr. Utbyte av golv och tak på altan samt byte av delar av stommen pga. ruttna balkar. Byggnation av nytt trädäck. Allt genomfördes mycket proffsigt från offert till slutbesiktning. Vi hade under hela tiden en öppen dialog och ändringar och tillägg genomfördes på ett mycket bra sätt. Trots tillägg så hölls tidsplanen. Vi vill varmt rekommendera Bygglo då vi är mycket nöjda med både priset och slutresultatet.
    Stor tack för din feedback Gunnel ! Det var väldigt intressant och trevligt att arbeta för er. Vi kommer att vara mycket nöjda med att göra annat arbete om ni behöver vår hjälp. Ser fram emot ytterligare samarbete. ☀️ Bygglo Sverige
    2021-05-25
    Målning av fasad på radhus. Mycket bra bemötande, punktliga och frågade om alla detaljer. Snabbt och smidigt jobbade de och gjorde ordning och städade bra efter.
    2021-05-21
    Helrenovering av badrum. Otroligt duktiga hantverkare, perfekt kakelsättning. Trevliga och väldigt bra kommunikation i projektet. Rekommenderas!
    2021-02-07
    Vi har anlitat Bygglo för en badrumsrenovering, valde ett lämpligt datum för renoveringens början, fått hjälp att välja certifierad material som passar våra behov och budget även fick bra rabatt på det.
    Killarna var nogga och gjorde jobbet effektivt och i god tid.
    Resultatet överträffade förväntningarna, jag rekommenderar varmt Bygglo till alla som vill ha en kvalitetsrenovering.
  • Anna A
    skrev om Bygglo Sverige
    2021-02-06
    De har varit noga med allt och gjorde klar arbetet i tid. De gjorde noggrant arbete och allt de lovade. Jag är nöjd med kontraktet och utfört arbete.
    2021-01-06
    Vi byggde om köket och hade ett Ikea kök som skulle monteras med allt vad det innebär. Som vanligt stöter man på en massa oförutsedda hinder under jobbets gång, Bygglo var tillmötesgående och flexibla och löste problemen på ett föredömligt sätt. Köket blev bra och vi är nöjda med resultatet.
    Tack så mycket för din feedback. Vi försöker göra allt möjligt för våra kunder ska vara nöjda och vi är så glada att den här gången vi lyckades. Bygglo Sverige
  • André I
    skrev om Bygglo Sverige
    2020-12-20
    Jag har anlitat Bygglo för att måla hall, trapp och hela ovanvåningen. De har även slipat ekparketten så den blev mer vitlaserad, vilket blev jättesnyggt. De har också lagt klinker i hallen samt byggt en walk-in-closet. Allt blev snyggt och inget slarv utan de var noggranna med allt.

Jag la till lite jobb under tiden vilket de löste superbra.

De är kunniga och proffesionellt. De har varit oroligt serviceminded och tillmötesgående. De ville att jag ska vara 100% nöjd, vilket jag är. Jag kan bara säga att de har gjort ett superbra jobb och jag kan verkligen gå i god för att dem.
    Stor tack för din feedback! Vår motto är att alltid lämna en kund 100 % nöjd med vårt insats. Att tillgodose kundernas önskemål är det vi strävar efter eftersom våra kunder är vi väldigt måna om. Varje åsikt gällande vårt jobb är värdefull för oss. Bygglo Sverige
  • 2020-11-27
    Köksrenovering 15 kvm. Flexibla och håller vad de lovar. Fick detaljerad offert. Är nöjd med resultatet.
    Stor tack för omdömen Rickard . Bygglo Sverige
  • 2020-11-10
    Jag är mycket nöjd med utfört arbete. Trevliga, noggranna killar som dessutom hjälpte mig att välja rätt kulör på färgen. Tidsplanen hölls, och de städade och gjorde snyggt efter sig. Bra pris också, rekommenderas varmt!
    Kan inte vara bättre för oss än när en kund är nöjd och lämnar en bra recension. Tack Kristina. Bygglo Sverige