Bygglo Sverige

Bygglo Sverige

Ring 08-22 24 23 www.bygglosverige.se

Välkommen till Bygglo Sverige! Vi hjälper dig med allt inom bygg. Vi samarbetar med en rad experter inom bygg, måleri, kök, badrum, elektriker, rörmokare och många fler. Detta gör att vi kan hålla ned priserna och erbjuda dig som kund ett kvalitetssäkrat arbete till ett förmånligt pris. Vi har rätt kunskap, utbildning, behörigheter...

15 omdömen om Bygglo Sverige

Isa T
Skrev om Bygglo Sverige

Mycket nöjd med renoveringen av mitt kök. Kvaliteten på arbetet var utmärkt och projektet avslutades i tid.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Anna W
Skrev om Bygglo Sverige

Renoverade två badrum med perfekt resultat. Byggt upp en vägg i badrummet och installerat en dörr till altan. Oerhört noggranna i alla detaljer. Snabba att svara på frågor under hela processen och kontinuerlig kommunikation med arbetsledare. Förutom att arbetet är proffsigt gjort har alla också varit väldigt trevliga. Våtrumsintyg har lämnats. Rekommenderar varmt Bygglo och deras samarbetspartners.

Johanna W
Skrev om Bygglo Sverige

Vi har totalrenoverat vårt badrum och vår bastu. Vi är väldigt kunniga om regler för fackmannamässigt utförda badrum, säker vatten och BKR efter tidigare badrumsrenoveringar i vårt förra hus. De gjorde vårt badrum helt enligt regelboken. Rördragningen var snyggt gjord, tätskikt var satt väldigt bra och noggrant där de först satte tätskikt på väggarna och kaklade innan de satte tätskikt på golvet. Plattsättningen var väldigt snyggt gjort. Perfekta skarvar och satt efter vad som är estetiskt snyggast. De kom med förbättringsförslag...

Svar från Bygglo Sverige

Tack så mycket för din detaljerade feedback Johanna och för att ni är mycket hjälpsamma och trevliga människor. Det var ett stort nöje för oss att arbeta med er och vi kommer gärna att arbeta med er många fler gånger om ni anlitar oss ;) Ni kan alltid räkna med vår hjälp i alla frågor där vi kan hjälpa er.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Josefine B Josefine B
Anna A
Skrev om Bygglo Sverige

Vi har anlitat Bygglo Sverige AB igen och som förra gången är mycket nöjda med det utförda arbetet, priset och tidsplanen spenderats för detta arbete. Även det var ej så stort projekt men vi upplevde att killarna behandlar små projekt med samma ansvar som större. Varmt rekommenderar.

Svar från Bygglo Sverige

Tack så mycket Anna! Det är så trevligt när våra kunder litar på oss och anlitar igen. Stor tack för omdömen ni lämnar, det gör oss så glada. Ser fram emot nästa projekt hos er :)

Markus J
Skrev om Bygglo Sverige

Vi fick hjälp med köket tidigare och nu anlitade vi dom igen för att fräscha upp vår lägenhet (Målning, lister samt dörrar). Bra bemötande och snyggt byggt!

Svar från Bygglo Sverige

Stor tack Markus Janis! Det är så kul när våra kunder anlitar oss andra/tredje gången, vi kommer att försöka göra våra kunder ännu mer nöjda med vårt arbete. Tack för din feedback.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anders E
Skrev om Bygglo Sverige

Mycket bra erfarenhet av att arbeta med Bygglo - de hjälpte oss att bygga ett arbetsrum i garaget. Lite oväntade problem uppstod under arbetet, men detta löste Janus och teamet med ett leende, det är verkligen här de bra byggarna skiljs från de mindre bra. Jag är gärna referens, be Janus om mitt nummer.

Gunnel A
Skrev om Bygglo Sverige

Renovering fritidshus och byggnation av nytt trädäck Bygglo Sverige AB har renoverat vårt fritidshus, målning inne och ute, slipning golv, byte av några fönster och ny ytterdörr. Utbyte av golv och tak på altan samt byte av delar av stommen pga. ruttna balkar. Byggnation av nytt trädäck. Allt genomfördes mycket proffsigt från offert till slutbesiktning. Vi hade under hela tiden en öppen dialog och ändringar och tillägg genomfördes på ett mycket bra sätt. Trots tillägg så hölls tidsplanen. Vi vill varmt rekommendera Bygglo då vi är mycket nöjda med både priset och slutresultatet.

Svar från Bygglo Sverige

Stor tack för din feedback Gunnel ! Det var väldigt intressant och trevligt att arbeta för er. Vi kommer att vara mycket nöjda med att göra annat arbete om ni behöver vår hjälp. Ser fram emot ytterligare samarbete. ☀️

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Malin G
Skrev om Bygglo Sverige

Målning av fasad på radhus. Mycket bra bemötande, punktliga och frågade om alla detaljer. Snabbt och smidigt jobbade de och gjorde ordning och städade bra efter.

Ulrika E
Skrev om Bygglo Sverige

Helrenovering av badrum. Otroligt duktiga hantverkare, perfekt kakelsättning. Trevliga och väldigt bra kommunikation i projektet. Rekommenderas!

DM TAK
4.6/5 i betyg av 196 omdömen 4.6 av 196 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Semen K
Skrev om Bygglo Sverige

Vi har anlitat Bygglo för en badrumsrenovering, valde ett lämpligt datum för renoveringens början, fått hjälp att välja certifierad material som passar våra behov och budget även fick bra rabatt på det. Killarna var nogga och gjorde jobbet effektivt och i god tid. Resultatet överträffade förväntningarna, jag rekommenderar varmt Bygglo till alla som vill ha en kvalitetsrenovering.

Anna A
Skrev om Bygglo Sverige

De har varit noga med allt och gjorde klar arbetet i tid. De gjorde noggrant arbete och allt de lovade. Jag är nöjd med kontraktet och utfört arbete.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Markus J
Skrev om Bygglo Sverige

Vi byggde om köket och hade ett Ikea kök som skulle monteras med allt vad det innebär. Som vanligt stöter man på en massa oförutsedda hinder under jobbets gång, Bygglo var tillmötesgående och flexibla och löste problemen på ett föredömligt sätt. Köket blev bra och vi är nöjda med resultatet.

Svar från Bygglo Sverige

Tack så mycket för din feedback. Vi försöker göra allt möjligt för våra kunder ska vara nöjda och vi är så glada att den här gången vi lyckades.

André I
Skrev om Bygglo Sverige

Jag har anlitat Bygglo för att måla hall, trapp och hela ovanvåningen. De har även slipat ekparketten så den blev mer vitlaserad, vilket blev jättesnyggt. De har också lagt klinker i hallen samt byggt en walk-in-closet. Allt blev snyggt och inget slarv utan de var noggranna med allt. Jag la till lite jobb under tiden vilket de löste superbra. De är kunniga och proffesionellt. De har varit oroligt serviceminded och tillmötesgående. De ville att jag ska vara 100% nöjd, vilket jag är. Jag kan bara säga att de har gjort ett superbra jobb och jag kan verkligen gå i god för att dem.

Svar från Bygglo Sverige

Stor tack för din feedback! Vår motto är att alltid lämna en kund 100 % nöjd med vårt insats. Att tillgodose kundernas önskemål är det vi strävar efter eftersom våra kunder är vi väldigt måna om. Varje åsikt gällande vårt jobb är värdefull för oss.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Jan Rickard Rune T
Skrev om Bygglo Sverige

Köksrenovering 15 kvm. Flexibla och håller vad de lovar. Fick detaljerad offert. Är nöjd med resultatet.

Yunus T gillar detta
Svar från Bygglo Sverige

Stor tack för omdömen Rickard .

Kristina G
Skrev om Bygglo Sverige

Jag är mycket nöjd med utfört arbete. Trevliga, noggranna killar som dessutom hjälpte mig att välja rätt kulör på färgen. Tidsplanen hölls, och de städade och gjorde snyggt efter sig. Bra pris också, rekommenderas varmt!

Svar från Bygglo Sverige

Kan inte vara bättre för oss än när en kund är nöjd och lämnar en bra recension. Tack Kristina.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen