BygrenBygg

BygrenBygg

Llama 070-488 88 60 www.bygrenbygg.se
4.1

About company

Varmt välkommen till Bygren Bygg! Oavsett om det handlar om en mindre renovering eller ett större projekt som kräver mer planering, vill vi att du ska känna dig trygg och säker i ditt val av företag. Dina önskemål kommer alltid i första rummet, och tillsammans med dig hittar vi de bästa och smartaste lösningarna för ditt projekt....

14 omdömen om BygrenBygg

Kathrin Elisabeth F
Escribió sobre BygrenBygg

Rekommenderas inte! Höll inte den överenskomna tiden. Svår att få kontakt med. Slutförde inte jobbet. Slarvade med rot-avdraget hos Skatteverket. Jag som kund fick ordna upp det med Skatteverket.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Pontus L
Escribió sobre BygrenBygg

Seriös och trevligt företag med mycket duktiga snickare.

Fredrik A
Escribió sobre BygrenBygg

Proffsiga, kunniga med ett bra bemötande.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Caroline L
Escribió sobre BygrenBygg

Fick rekommendation om detta företag av firman som utförde vårt takbyte. Skulle hjälpa oss att fixa till invändigt runt takfönster efter takbyte, isolera och sätta nytt foder och lister. Tog ett ruskigt överpris på närmare 1400kr i timmen för utfört arbete. Vägrade svara på frågor angående fakturan trots påpekande från annat byggföretag att det var ett rejält överpris för utfört arbete. Jag har full förståelse för att det är svårt att veta hur komplicerat ett utförande på arbete kan vara och att ett företag kan räkna mer...

Annelie G
Escribió sobre BygrenBygg

Byggt om sovrum med en annan planlösning, ommålat o tapetserat. Bygren Bygg är mkt noggran i sitt arbete. Plockar undan efter sig. Kommer med förslag och idéer o är otroligt lätt att samarbeta. Håller det man kommit överens om o resultatet blir mycket bättre än förväntat!!!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Thomas F
Escribió sobre BygrenBygg

Efter takbyte va vi tvungna att bytta takfönstersmyg. Han tillverkade egna som va väldigt robusta och bra gjorda, till ett bra pris. Allt gick smidigt och bra.

Johan S
Escribió sobre BygrenBygg

Har använt Rickard på BygrenBygg vid 2-3 tillfällen. Dels för att bygga trädäck och dels för installation av garderobsvägg samt installation av Vinkyl i kök inkl ombyggnad. Vi är jättenöjda. Snabbt och bra samt att han höll alla tider också. Rekommenderas varmt!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Marcus E
Escribió sobre BygrenBygg

Snabba, duktiga och pålitliga, till ett bra pris.

Christer L
Escribió sobre BygrenBygg

Bygren Bygg byggde in vår inomhus trappa, monterade en dörr och gjorde ett förråd i det utrymme som uppstod. Arbetet flöt på bra, Bygren kom på utsatt tid och höll det han lovade, snabbt och problemfritt. Resultat är vi mycket nöjda med och ger våra bästa rekommendationer.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Angelica E
Escribió sobre BygrenBygg

Fantastiskt jobb och snabbt utfört 👍 riktigt nöjd!

Jonas F
Escribió sobre BygrenBygg

Vi gav Bygren Bygg ett brett uppdrag omfattande totalrenovering av ett badrum, uppförande av trappförrråd, fönsterbyte, golvläggning, byggnation av en balkong/terass samt byte av ytterpanel. Förutom alla snickeriarbeten har Bygren Bygg tagit projektledaransvar för badrumsrenoveringen och därmed ansvarat för kontakter med elektriker, VVS-montörer och golvläggare. Så här långt är merparten av inomhusarbetena klara och vi är mycket nöjda. Både utförande och bemötande är förstklassigt. Rickard Bygren är en problemlösare...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Magnus D
Escribió sobre BygrenBygg

Snabb och noggrann, kommer i tid och avslutar enligt överenskommelse

Beatrice  L
Escribió sobre BygrenBygg

Jätte nöjd med BygrenBygg Byggde om hemma och det vart jätte bra! Hjälpsamma och hade en bra dialog

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Jenny P
Escribió sobre BygrenBygg

Trevlig, snabb och punktlig! Rekommenderas!