Cafe Blå Lotus AB

4.3

7 omdömen om Cafe Blå Lotus AB

Torbjörn J
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

Jag hängde där en del då det hette Kapten Haddock och en massa vänsterfolk gick där. Jag och min vän brukade klä oss i kavaj och slips och alla bara tittade. Tala om att bryta mot klädkoden. *asg* Efterträdaren är bra också. Speciellt om man vill ha goda teer.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Johanna L
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

Kanonmysigt cafe. Var dock länge sedan jag var där, men jag minns det som ett sånt där ställe som man kunde sitta hur länge som helst på och bara trivas :)

anina l
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

En gång i tiden var detta mitt favoritkafé. Men den en gång så trevliga personalen är numer ett minne blott. Priserna har skjutit i höjden och personalen ler aldrig. Visst är mackorna fortfarande goda, men det är inte värt det sura bemötandet. Så jag går hellre nånanannstans.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Martina T
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

Jättemysigt fik med väldigt mysig inredning. Personalen är alltid trevlig. Utbudet av bakverk är lite dåligt, men de har jättegoda smörgåsar. Känns nyttiga och fräscha. Yoghurt med nötkross och lönnsirap är också en favorit. Perfekta fiket för kalla och grå höstdagar.

Annika T
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

Kommer ihåg Blå Lotus under tiden man gick på gymnasiet och man fortfarande fick röka inomhus. Var ett gäng som alltid hängde här om vi tex hade håltimme. Blir alltid lika glad att komma hit med dom murriga färgerna och tavlor med indiska tavlor och väldigt god mat tror den varma mackan som jag gillar heter Hugin som man kan få sallad.

Ronny M gillar detta
Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
sofia k
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

jag återkommer alltid till Café blå lotus när jag kommer till stan. God mat, gott kaffe och mysigt café.

Leif K gillar detta
Darfur R
Skrev om Cafe Blå Lotus AB

Mysigt Café med härlig personal ! en klockren femma!

May Sonja Anneli K och 2 andra gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang