Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Carl Hanssons Rör & Värme AB

Carl Hanssons Rör & Värme AB

Lövholmsvägen 9, 117 43 Stockholm — Visa karta

Ett kvalitetsinriktat företag för installation och service av vvs-anläggningar inom Stor-Stockholm. Tillsammans med våra systerföretag erbjuder vi våra kunder att skapa rätt inomhusklimat och ett optimerat energisystem efter varje enskild kunds spe

Läs vad 1 kund tycker om Carl Hanssons Rör & Värme AB

• Maria
    Maria skrev om Carl Hanssons Rör & Värme AB
    Vi anlitade dem för installation av hushållsmaskin. De visste inte vilka delar som behövdes för installationen, sedan fakturerades vi för tre timmars extra tid då de åkte och handlade olika delar. Totalt hamnade priset på det dubbla mot vad bekanta till oss betalat för samma sorts installation. Vi har bett om inköpskvitton för inhandlade produkter då priset på vissa av dem var mer än dubbelt så dyrt mot vad vi själva hittat, men har fått information om att det inte är möjligt att få sådant kvitto, så vi har heller inte haft någon möjlighet att faktiskt få veta om priserna stämmer. Sammantaget är vi tyvärr därför inte nöjda alls, även om själva installationen verkar ha gjorts på ett korrekt sätt. Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Linnegatan 87F, 11523, Stockholm