Chili Masala

Chili Masala

Ring 08-27 70 00 chilimasala.se
3.2

CHILIMASALA är den första punjabi-resturangen i Sverige. Vi tillagar våra maträtter i DEGH (stora handgjorda grytor tillverkade i brons) precis som man gjort sedan urminnes tider i Punjab.

11 omdömen om Chili Masala

Anna K
Skrev om Chili Masala

Fantastiskt god lahori korma och bhindi gosht, mina favoriter! Ofta tar hämt-mat, stora portioner tycker jag, där en räcker för två personer. Trevlig bemötande och utsökt mat! Fick rekommendation från en väninna och nu äter jag aldrig indisk/pakistansk mat någon annanstans.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Obed S
Skrev om Chili Masala

Jag har besökt restaurangen några gånger. Nyligen har jag märkt att matens kvalitet har försämrats. Senast fick jag en kall nehari. Med tanke på de höga priserna anser jag inte att det är värt att återvända.

HASEEB IQBAL B
Skrev om Chili Masala

Arrogant owner misbehaved with me. He maintained unfriendly attitude till the very end. Would never visit the place again

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Adde
Skrev om Chili Masala

Bra mat men dåligt service och glömmer alltid något och olika priser varenda gång :(

Ami E
Skrev om Chili Masala

Ok mat, snåla och dålig service.

Adde gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Amir D
Skrev om Chili Masala

Har tappat rejält på sistone, snålar som satan också

Adde gillar detta
Patrik R
Skrev om Chili Masala

Absolut bästa och mest vällagade punjab-maten i Stockholm. Man blir aldrig besviken och skillnaden i smaker är enorm jämfört med "vanliga indiska restauranger". Finns väl egentligen bara två saker som är negativt att säga om restaurangen och det är att köttet är Halal-slaktat samt att man inte kan få sig en öl till maten då de inte har några rättigheter.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Mikael V
Skrev om Chili Masala

God, välkryddad och prisvärd mat. Att besöka, igen, igen och igen!

Pavas M
Skrev om Chili Masala

Bästa Indiska maten i Stockholm by far! Dessutom till ett skämtpris. Kostar ingentin pga läget. Mindre mysigt ställe men med lyxsmak! Man kan dessutom se dem laga maten i köket. tips: ta alltid vitlöks naan till maten!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Mattias D
Skrev om Chili Masala

Ligger i toppskiktet när det gäller indisk mat, alltid gott och mycket trevlig personal. Jag äter alltid deras Palak Paneer, men även Daal och Aloo Gobi är fantastiska!

Gabriela L
Skrev om Chili Masala

Grym mat! Fin och fräsch lokal samt hur trevlig personal som helst. Rekommendera starkt långkoken!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen