Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg City Trafikskola i Sundbyberg AB

City Trafikskola i Sundbyberg AB

Fredsgatan 8, 172 33 Sundbyberg — Visa karta

Valhallavägen 82, 11427, STOCKHOLM
Jarla Trafikskola
Jacob B:
Jag är grymt nöjd med Jarla Trafikskola av 3 anledningar: 1. De kan köra bil vilket jag är glad över 2. Alla är sjukt trevliga även när ma...

Trafikskolor nära City Trafikskola i Sundbyberg AB:

Vegagatan 11C, SUNDBYBERG
Tule Trafikskola i Sundbyberg erbjuder körkort för personbil, MC-kort, moped sam... Läs mer ›
Emma B:
Superduktiga och väldigt pedagogiska. Alltid bra bemötande!

Lysgränd 2, Sundbyberg
Sundbybergs Trafikskola visar vägen till B-körkortet på elevens egna förutsättni... Läs mer ›
Emelie T:
Klampade in på trafikskolan i Juni och sa att jag ville ta mitt efterlängtade körkort under Augusti månad. Lotta hjälpte mig att hitta en lö...

Sturegatan 6, SUNDBYBERG
JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, mo... Läs mer ›
Josefine A:
Jag rekommenderar varmt JP's Trafikskola för alla som går i körkortstankar (något jag själv gjorde för dryga 2,5 månad sedan)! Med körkortet...

Centralvägen 17, SOLNA
Remjer Trafikskola i Solna har över 50 års erfarenhet av förarutbildning. Profes... Läs mer ›
Daniela O:
Mycket bra lärare men väldigt överprisat

Läs vad 20 kunder tycker om City Trafikskola i Sundbyberg AB

• Frans F
    Frans F skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Bra och dynamiskt bemötande. Bra lektioner. De bidrog starkt till att jag klarade uppkörningen på första försöket!
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Underbart bemötande och engagemang om att lyckas med körkortet. Supertack till både trafikskollärare och övriga, tack för peppning och pushande!
  • Abigail J
    Abigail J skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Kunniga lärare och mycket trevligt bemötande. Stor eloge till alla på City trafikskola Sundbyberg
    Abby
  • Sam S
    Sam S skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    City trafikskolan har hjälpt mig på flera sätt gällande körning och ännu mer jag mognade som en förare så gjorde jag även det som människa.
  • Erik E
    Erik E skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Jag kände mig väl omhändertagen av personalen, duktiga och engagerade lärare - jag kunde koncentrera mig på dagens kör -övning.

/ Fd elev (2016)
  • Mathias M
    Mathias M skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Bra service från Eva och Olivia i reception, alltid roliga och trevliga. Lärarna på körskolan är väldigt duktiga, kunniga och pedagogiska. Rekommenderas starkt!
  • Rachida R
    Rachida R skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    City Trafikskolan har kompetens till att utbilda elever att kommunicera med andra i trafiken. Inte bara lära sig köra. Jag kan varmt rekommendera till unga och äldre också.
  • Nazdar N
    Nazdar N skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Jätte bra trafikskola ! Med grymt pedagogiska
    Lärare som peppar och stöttar en hela vägen till körkortet!
  • Anna A
    Anna A skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Jag är jätte njud av skolan, reception service, duktig ledare, jag har lärt mig på mycket bra sätt.
  • Razmus R
    Razmus R skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Jag tycker att det är bra kundservice de svarar alltid och det försöker alltid at se till så att man har en bra och lärorik upplevelse. Härarna är aaltid sjysta och är bra på att se till så att man blir bättre och att man kan komma ut på vägen snabbt men säkert.
  • Klara K
    Klara K skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Väldigt gullig personal i receptionen och väldigt härlig och bra lärare (Lasse). Fick mig att känna mig trygg i min bilkörning.
    Enda minuset är att de blev fullbokade snabbt samt att man ej kan boka själv på nätet, annars topp!
  • Magnus M
    Magnus M skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Kvalitet kombinerat med flexibilitet. Kompetent personal med högt kundfokus i en bra kombination. Mycket nöjd!
  • Felipe F
    Felipe F skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Mycket bra trafikskola. Fick mitt körkort på första försöket tack vare dem!
  • Alexander T
    Alexander T skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Mycket bra skola med många duktiga lärare rekommenderas starkt!
  • Anna L
    Anna L skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Fantastisk personal som får en att känna sig trygg och säker som förare. Man möts alltid av glada människor och handledarna är mycket professionella! Rekommenderar varmt City trafikskola!
  • Amina F
    Amina F skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Superbra! Trevlig personal och duktig lärare
  • Pär L
    Pär L skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Underbara människor som jobbar där. Trevliga och otroligt hjälpsamma.
    Mycket kunniga på det de håller på med.
  • charlotte W
    charlotte W skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Jag kan absolut rekommendera City trafikskola, jättebra personal som gör de lilla extra, ställer alltid upp för en. Jag är otroligt tacksam för er hjälp med allt!
    Lycklig tjej som fick sitt körkort idag :)
  • Carlos R
    Carlos R skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Den här skolan borde få ett pris i uselt kundbemötande.
    Receptionisten, som enligt deras hemsida även är chef för skolan borde absolut inte få jobba med människor.

Det är uselt kundbemötande och totalt kaos när vi kommer till bokningar. Dom har inte koll på någonting varken uppkörningar eller bokningar av lektioner.

Jag valde den skolan eftersom dom hade ett jul erbjudande då man fick risk1&2 + 3 lektioner på körgården till ett förmånligt pris.
    Det första som händer när jag skulle ta ut mina lektioner och boka in riskettan var att receptionisten inte hittade min bokning.
    Hon ville att jag skulle betala trotts att jag redan hade betalat för paketet.
    Jag hade betalat via nätet så jag hade inget kvitto men efter många om och men så kunde jag till slut visa att jag hade betalat.
    Redan där började vi dåligt.

Väl på körgården så gick det bra, mc lärarna är kompetenta och många av dom gör ett bra jobb.

Den andra överraskningen kom då jag hade turen att köpa ett paket via groupon , även där till ett bra pris.
    I paketet ingick 3 lektioner men när jag hade förbrukad 2 av dom 3 som ingick så ville receptionisten ha pengar för den tredje lektionen eftersom hon hävdade att jag redan hade förbrukat mitt paket.
    Även då fick jag anstränga mig för att bevisa mitt köp.

Nu var jag ganska trött och irriterad men det tog inte slut där.
    Jag hade bokat in en lektion som jag inte kunde komma till så jag ringde och avbokade.
    Jag lämnade meddelande på telefonsvararen eftersom dom hade ej svarade på telefonen.
    Avbokningar ska ske dagen innan vilket jag gjorde.
    Jag fick inte något samtal tillbaka eller bekräftelse på mailen att avbokningen var genomförd så jag ringde dagen efter när dom hade öppnat för att bekräfta att jag inte kunde komma in den dagen. Då fick jag höra att jag skulle diberas full avgift eftersom jag inte hade avbokat dagen innan vilket jag hade gjort.
    Jag förklarade att jag hade pratat in i telefon svararen men det hade hon inte hört så enligt henne ljög jag .

Nu hade jag bara uppkörningen kvar så jag valde att bita ihop trotts allt som hade hänt men det som fick bägaren att rinna över var när jag fick hem en räkning från trafikverket på en uppkörning som dom hade bokat bakom min rygg och utan min godkännande.

Här är det email som jag skickade till city trafikskola
    ------------------------------------------------------
    Subject: Förbannad & ledsen elev
    Date: Tue, 27 May 2014 10:19:42 +0200

Idag fick jag hem följande räkning från Trafikverket för den uppkörningen som ni bokade utan att informera mig.
    Jag kommer självklart inte betala den och kräver att ni gör det för det är erat fel alltihop
    Jag förstår verkligen inte hur ni, utan varken min tillåtelse eller godkännande går in och bokar något på mitt namn. jag har inte använd min personliga kod för denna bokning och jag antar att trafikverket kan se att det är ni som har gjort bokningen.
    Var god och betala in den snarast, sista inbetalningsdagen är 2/6-2014. Gör rätt för era misstag !!!!
    ------------------------------------------------------

Det här var sista kontakten jag hade med city trafikskola.
    Jag valde att aldrig mer gå tillbaka och jag skulle avråda alla som funderar på att gå där att inte göra det.
    Det är dåligt service, dåligt bemötande, pengar hungrig skola som struntar fullständigt i sina elever och när dom väl gör bort sig så ber dom inte om ursäkt utan lägger skulden på kunden.

Efter att ha spenderat tusentals kronor och med bara uppkörningen kvar så valde jag att hellre börja om på en ny skola än att spendera en krona till på en sån usel verksamhet!!
  • Jamal B
    Jamal B skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB
    Jag har tänkt ta mc körkort på men jag lämnade den.Man kör med olika (3st om man har tur) trafiklärare.En dag du kör på banan bakom Bromma flygplats med en av lärarna som tycker att det har gått bra. Andra gången du kör med nån annan som tycker att man måste rätta till ock du måste göra så och så.Samma sak upprepas hela tiden. De dra på tiden för att hålla dig hur länge som helst ock mjölka dig på pengar.Man få ingen bestämt tid för uppkörning heller. Det är dem som bestämmer när du ska göra uppkörning. Dem har skytit upp min tid två gånger. Jag har pratat med dem men det är enda svaret jag fick om jag är inte nöjd du kan köra privat. Tänk efter alla bengar som jag har betalat till dem. Till sist jag har fått någ och slutat där ock jag ska ta mitt mc körkort med en annan trafikskola. Jag har inte blivit förvånad när jag såg att dem saknar recommendation .

Fredsgatan 8, 172 33 Sundbyberg