City Trafikskola i Sundbyberg AB

Ring 08-29 90 90 trafikcity.se

25 omdömen om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Hanin J
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Otroliga lärare! Jag hade Jolene och hon var fantastisk! Otroligt pedagogisk och fantastiskt fint bemötande från alla på trafikskolan varje lektion.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Birgitta Carina R
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Fantastiskt bra körskola Alla mina tre barn har tagits AM körkort här de senaste 2 åren. Toppen bemötande och bra hjälp och support! Har även gått handledarekurs - toppenbetyg på den också!

Johan v
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Idag tog jag körkortet! Här kommer en helt ärlig recension. Jag tog många lektioner, för att jag själv inte insåg tidigt nog att jag själv behöver vara drivkraften i min utbildning. Men stort tack City Trafikskola Sundbyberg för bra service! Speciellt tack till den skickliga läraren Jolene som jag åkte med från början till slut. Även tack till Rodi som höll i några lektioner. Nu har jag körkortet och City Trafikskola kan jag varmt rekommendera!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Malcolm Erik Baldersbrå B
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Grymma lärare! Även väldigt flexibla med körtider mm.

Pierre P
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Grym körskola! Tack Ali och Christer för ert tålamod. Ni är fantastiska pedagoger och Jolene för att du fick mig att tänka efter ett steg till. Ali, tack för att du trodde på att jag var redo för uppkörning även om jag hade mina tvivel. Klarade uppkörningen på första försöket. Tack till tjejerna i receptionen som gjorde sitt yttersta för att fixa körtider och för ett trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Frans F
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Bra och dynamiskt bemötande. Bra lektioner. De bidrog starkt till att jag klarade uppkörningen på första försöket!

Linnéa T
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Underbart bemötande och engagemang om att lyckas med körkortet. Supertack till både trafikskollärare och övriga, tack för peppning och pushande!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Abigail J
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Kunniga lärare och mycket trevligt bemötande. Stor eloge till alla på City trafikskola Sundbyberg Abby

Sam S
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

City trafikskolan har hjälpt mig på flera sätt gällande körning och ännu mer jag mognade som en förare så gjorde jag även det som människa.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Erik E
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Jag kände mig väl omhändertagen av personalen, duktiga och engagerade lärare - jag kunde koncentrera mig på dagens kör -övning. / Fd elev (2016)

Mathias M
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Bra service från Eva och Olivia i reception, alltid roliga och trevliga. Lärarna på körskolan är väldigt duktiga, kunniga och pedagogiska. Rekommenderas starkt!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Rachida R
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

City Trafikskolan har kompetens till att utbilda elever att kommunicera med andra i trafiken. Inte bara lära sig köra. Jag kan varmt rekommendera till unga och äldre också.

Nazdar N
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Jätte bra trafikskola ! Med grymt pedagogiska Lärare som peppar och stöttar en hela vägen till körkortet!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Anna A
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Jag är jätte njud av skolan, reception service, duktig ledare, jag har lärt mig på mycket bra sätt.

Razmus R
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Jag tycker att det är bra kundservice de svarar alltid och det försöker alltid at se till så att man har en bra och lärorik upplevelse. Härarna är aaltid sjysta och är bra på att se till så att man blir bättre och att man kan komma ut på vägen snabbt men säkert.

Klara K
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Väldigt gullig personal i receptionen och väldigt härlig och bra lärare (Lasse). Fick mig att känna mig trygg i min bilkörning. Enda minuset är att de blev fullbokade snabbt samt att man ej kan boka själv på nätet, annars topp!

Magnus M
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Kvalitet kombinerat med flexibilitet. Kompetent personal med högt kundfokus i en bra kombination. Mycket nöjd!

Felipe F
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Mycket bra trafikskola. Fick mitt körkort på första försöket tack vare dem!

Alexander T
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Mycket bra skola med många duktiga lärare rekommenderas starkt!

Anna L
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Fantastisk personal som får en att känna sig trygg och säker som förare. Man möts alltid av glada människor och handledarna är mycket professionella! Rekommenderar varmt City trafikskola!

Amina F
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Superbra! Trevlig personal och duktig lärare

Pär L
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Underbara människor som jobbar där. Trevliga och otroligt hjälpsamma. Mycket kunniga på det de håller på med.

charlotte W
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Jag kan absolut rekommendera City trafikskola, jättebra personal som gör de lilla extra, ställer alltid upp för en. Jag är otroligt tacksam för er hjälp med allt! Lycklig tjej som fick sitt körkort idag :)

Carlos R
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Den här skolan borde få ett pris i uselt kundbemötande. Receptionisten, som enligt deras hemsida även är chef för skolan borde absolut inte få jobba med människor. Det är uselt kundbemötande och totalt kaos när vi kommer till bokningar. Dom har inte koll på någonting varken uppkörningar eller bokningar av lektioner. Jag valde den skolan eftersom dom hade ett jul erbjudande då man fick risk1&2 + 3 lektioner på körgården till ett förmånligt pris. Det första som händer när jag skulle ta ut mina lektioner och boka...

Jamal B
Skrev om City Trafikskola i Sundbyberg AB

Jag har tänkt ta mc körkort på men jag lämnade den.Man kör med olika (3st om man har tur) trafiklärare.En dag du kör på banan bakom Bromma flygplats med en av lärarna som tycker att det har gått bra. Andra gången du kör med nån annan som tycker att man måste rätta till ock du måste göra så och så.Samma sak upprepas hela tiden. De dra på tiden för att hålla dig hur länge som helst ock mjölka dig på pengar.Man få ingen bestämt tid för uppkörning heller. Det är dem som bestämmer när du ska göra uppkörning. Dem har skytit upp...