Clean Living Services Mölndal AB

Clean Living Services Mölndal AB

7 omdömen om Clean Living Services Mölndal AB

Maleekanya T
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Just tried the cleaning service yesterday and it was amazing! I'm very happy about it. They did more what was asked for. Very nice/trevliga staffs, Nick and Pond. Will definitely use their service more regularly :)

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Kristina V
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Smidigt, hjälpsamt och trevligt bemötande vid kontakten och upplägget av flyttstädningen. Städningen utfördes utan något att klaga på. Rekommenderar varmt. Christina

Narupanat T
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Jag beställde flyttstädning. Bokningen och kommunikationen före städningen var väldigt smidigt. När städningen var klar var jag mycket nöjd. Inget särskilt att anmärka på. Såg mycket fint ut. Kan varmt rekommenderas

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Henric N
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Beställde städning av pappas lägenhet. Fick snabbt en offert, allt blev rent och snyggt till ett bra pris.

Sylvi S
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Så nöjd med flyttstädningen av pappas lägenhet! På kort varsel från min sida, ni löste det ändå! Tusen tack! Kommer definitivt anlita er igen!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Rose-Marie G
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Beställde flyttstäd, så otroligt nöjd med dessa. Trevliga, noggranna och duktiga.Dessutom till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Clean living services Mölndal.

Raimo Magnus Christer B
Skrev om Clean Living Services Mölndal AB

Fick tipset av en bekant att testa detta företag. Är supernöjd, bra resultat på hemstäd. Dom är flexibla noggranna och har ett bra pris. Rekommenderar varmt Clean living services

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!