Alla kategorier Städhjälp Örebro Örebro Cleaning Services Örebro

Cleaning Services Örebro

Stortorget 7-9, 702 11 Örebro — Visa karta

Cleaning Services hjälper dig som företagare eller privatperson till en vardag med mindre stress och renare rum. Genom att hjälpa dig med tidsbesparande och hygienvänliga tjänster inom städning ser vi till att rengöra och städa kontoret, bohaget, fastigheten eller andra områden innanför din fastighets väggar. Genom ett flexibelt arbetssätt och en god tillgänglighet får du en aktör värd att lita på och vi strävar alltid efter att bemöta dig med den högsta servicegraden och med glädje som ledord. Med många tusentals kvadratmeter rutin står vi nu redo att hjälpa dig med ditt städuppdrag! Glöm inte att vi alltid har fasta priser på flyttstädning!

Läs vad 6 kunder tycker om Cleaning Services Örebro

• Sandra A
    Sandra A skrev om Cleaning Services Örebro
    Kan bra städningar! Vi betalade för en flyttarädning, hyresvärden sa att han inte sett bättre flyttatädning!
  • Jessica O
    Jessica O skrev om Cleaning Services Örebro
    Vi var inte nöjda. Städaren gjorde inte det han skulle. Vi fick ett papper från hyresgästföreningen på vad vi skulle göra bättre och gav det till er. Trots det var vi tvugna att åka dit ett par timmar för att göra det sista.
  • Mirjam C
    Mirjam C skrev om Cleaning Services Örebro
    Topp! Bra kundservice och städning
  • Marie E
    Marie E skrev om Cleaning Services Örebro
    Skulle ALDRIG rekommendera detta städ företag till nån jag känner . Fick ringa flera gånger att dom skullle städa om ( ÖBO och jag) godkände inte städningen av lägenheten dom fick i uppdrag att städa . Det sluta med att jag och min syster fick åka upp själva och städa . Fick avdrag på räkningen med 500 kr tror jag det var . SÅ USELT
  • J
    J skrev om Cleaning Services Örebro
    Dålig service och krångel. Oseriöst intryck.
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Cleaning Services Örebro
    Tycker att jobbet är välgjort, riktigt rent och snyggt.

Stortorget 7-9, 702 11 Örebro