Cliniquette

Cliniquette

Ring 0102-06 91 11 www.cliniquette.com

Unna dig en stunds lyx och avslappning hos oss på Cliniquette! Här i vår moderna och inbjudande klinik erbjuder vi effektiva behandlingar från topp till tå. Förbättra dina ansiktsdrag med en injektionsbehandling med Botox och Fillers, få ett slätt och föryngrat ansikte med en specialanpassad medicinsk hudvårdsbehandling, ta...

90 omdömen om Cliniquette

Britta K

Vänligt bemötande Kunnig personal

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Gerd S
Skrev om Cliniquette

Mycket bra fotvård och trevlig personal.

Inger B
Skrev om Cliniquette

Mitt första besök hos Cliniquette: Bra bemötande från det jag personligen var där och beställde tid tills min behandling i medicinsk fotvård var klar. Trevliga personal och mina fötter blev mycket fina. Jag köpte en fot kräm som jag använder och smörjer in på kvällen. De levde upp till mina förväntningar.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Karla Liliana R
Skrev om Cliniquette

I love it, the place is clean, new and I feel so confortable. They know what are they doing and they can clear all your questions.

Anna Z
Skrev om Cliniquette

Professionella och trevliga, jättenöjd!!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Yvonne P
Skrev om Cliniquette

Professionellt, ödmjukt och trevligt bemötande.

Barbro M
Skrev om Cliniquette

Jag upplevde att jag blev mycket väl omhändertagen och resultatet, ”skin booster” blev väldigt lyckat. Jag är mycket nöjd och vill gärna rekommendera Climiquette.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Maria B
Skrev om Cliniquette

Bra bemötande i reception. Underbar medicinsk fotvård.

Eva B

Bra och noggranna. Helt okej. Vänliga hälsningar

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Marie S
Skrev om Cliniquette

Bra bemötande trevlig personal, kände en stor trygghet

Gun-britt R
Skrev om Cliniquette

Jag är mycket nöjd för fotvården jag fick och kommer gärna på fler behandlingar av fötterna framöver. Köpte en kräm att behandla stortånagel som troligen fortfarande har nagelsvamp. Krämen heter nåva.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Margareta T
Skrev om Cliniquette

Fotvård som var hel till velåtenhet.

Blanka H
Skrev om Cliniquette

Jag var nöjd med ansiktsbehandlingen

Christina B
Skrev om Cliniquette

Gjorde nyss en fotbehandling och allt var mycket bra.

Gunilla S
Skrev om Cliniquette

Väl bemötte och väl infomerad på ett vänligt sätt Jag fick medicinsk fotvård ,vilket jag brukar ha på Axelssons. Min behandling på Cliniquette var utomordentligt väl genomförd med omtänksam ,informativ pedicurist. Det innebär att såväl personalen vid entreen som behandlande fotvårdare gjorde ett utmärkt arbete.Bästa betyg är att jag kommer att fortsätta behandling på Cliniquette Med vänlig hälsning Gunilla Svanberg

Camilla B
Skrev om Cliniquette

Första gången jag var inne i ”butiken” så var det en ung kvinna som inte var så service inriktad, jag bad att få komma tillbaka när läkaren var där. Hon sa att det skulle kosta 500kr för en konsultation. Jag ville bara få reda på om det överguvudtaget gick att åtgärda mina önskemål. Nästa gång var det mycket bra service och information av en annan kvinna som sa att konsultationen var fri. Jag träffade läkaren som gav fin service med belåtet resultat av fillers under ögonen. Dock blev det tid för återbud av ännu mer fillers eftersom dosen inte räckte. Detta var första gången för mig.

Svar från Cliniquette

Tack för din rekommendation! Vi uppskattar allt input så att vi kan förbättra vår service. Mvh/Cliniquette

Stavros L

Toppen Välbemöt och mycket hjälpsamma

Ingrid S
Skrev om Cliniquette

Jag fick en mycket skön och trevlig timma hos er och är mycket nöjd. Kommer gärna tillbaka.

Niclas K
Skrev om Cliniquette

Professionellt, serviceinriktad och medicinsk kompetent behandling

Michael N
Skrev om Cliniquette

Avslappnat och proffsigt bemötande. Blev väl omhändertagen och fick den behandling jag förväntade mig

Fanny S
Skrev om Cliniquette

Bra upplevelse och supertrevlig och kompetent personal!

Wenche S
Skrev om Cliniquette

Medicinsk fotvård som var mycket bra 👍

Anna B
Skrev om Cliniquette

Fantastiskt är det enda ordet.

Caroline T
Skrev om Cliniquette

Personalen på Cliniquette är mycket kompetenta, trevliga och bryr sig verkligen om kundens bästa. Över förväntan!

Stina E
Skrev om Cliniquette

Trevlig personal och professionellt bemötande. Jag fick hjälp med sklerosering av skickliga Carmen. Enda negativa är läget då jag inte bor i Stockholm.

Kristina S
Skrev om Cliniquette

Trevlig kunnig personal. Vänligt bemötande och lätt att få tid .

Knut A
Skrev om Cliniquette

Jag var på Cliniquette for medicinsk fotvård. Personalen var mycket trevlige och jag fick en god och professionell behandling. Det var en lugn och avkopplande atmosfär. Jag kommer att gå till Cliniquette med jamna mellanrum.

Eva H
Skrev om Cliniquette

Trevlig personal som var lätt att kommunicera med. Fötterna fick en skön behandling där förhårdnader runt foten slipades bort. Liktornar slipades ner men de kom snart igen då de inte tagits bort på djupet. Jag har nu klippt bort lite av dem och kommer få göra det snart igen.,

Ulla F
Skrev om Cliniquette

Har bara varit på fotvård en gång och blev mycket väl omhändertagen. Jag vill inte vara med i ert register eller få fler förfrågningar, tack på förhand. Ulla Fahlin

Isabelle A
Skrev om Cliniquette

Alla är snälla och trevliga. Man får ingen dålig upplevelse.

Anja L
Skrev om Cliniquette

Trevlig, hjäpsam och duktig personal har gett mig sköna fötter och även en skön ansiktsbehandling.

Eva W
Skrev om Cliniquette

Mitt ärende där var medicinsk fotvård. Fick professionell hjälp. Tog sig god tid med mig. Jag var förstås helnöjd

Stefan T gillar detta
Svar från Cliniquette

Tack Eva för din rekommendation!

Denise G
Skrev om Cliniquette

Cliniquette, jag kände mig väldigt omhändertagen av proffsig personal, fräscha lokaler och stort utbud av behandlingar. Ligger bra i pris och jag ville genast boka en ny tid när jag var där förra månaden. 5 stjärnor av 5.

Svar från Cliniquette

Tack för din RECOmmendation Denise. Du är välkommen.

Catharina K
Skrev om Cliniquette

Professionellt, trevligt, prododukter ger förväntat resultat

Gunnar A
Skrev om Cliniquette

Jag fick medicinsk fotvård och fick bra bemötande och väldigt fina fötter.

Carin L
Skrev om Cliniquette

Dr Carmen är väldigt kompetent och kan verkligen rekommenderas för botoxbehandlingar då hon verkligen förstår effekterna och man inte riskerar hängande ögonbryn eller liknande. Mycket duktig på fillers också och arbetar med Restylane som jag tycker håller bäst. Bra priser gör dessutom att jag kommer att gå till henne igen.

Stefan T gillar detta

Tack Carin för din reco-mendation! Mvh Cliniquette

Agnes T
Skrev om Cliniquette

Väldigt trevligt bemötande och väldigt kompetent personal. Känns väldigt tryggt att det finns en riktig läkare som även utför behandlingar och ansvarar för kliniken. Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar och jag lämnar högsta möjliga rekommendationer.

Marianne L
Skrev om Cliniquette

Trevligt, vänligt och professionellt bemötande. Har besvärliga tånaglar och har fått mycket bra hjälp

Johan S
Skrev om Cliniquette

Jovisst, jag har blivit väldigt fint bemött. Behandlad med stor omsorg och kompetens av Benithe först i Vaxholm, där jag bor, och sedan i Näsby Park och Cliniquette, dit följde jag med Benithe När det börja bli alltför mörkt tidigt på dagen att köra bi fick jag tacka för mig och försöka hitta en annan god fotvård på nämre bekvämare håll i Vaxholm. Det har jag nu kunnat göra. Än så länge uppskattar jag nu i synnerhet detta nära bekväma promenadavstånd. Men jag saknar Benithes stora omsorg.

Svar från Cliniquette

Hej Johan. Tack för ditt fina omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka hit.

Rose M
Skrev om Cliniquette

Väldigt bra o tryggt bemötande jag känner mig jättenöjd med min behandling samt uppföljning

Annette A
Skrev om Cliniquette

Medicinsk fotvård o pedikyr samt lackning vid 3-4 tillfällen- Mycket nöjd. Lyhörda, proffsiga och trevliga medarbetare. Lätt att boka online. Snabb telefonservice v.b,

Svar från Cliniquette

Hej Annette, stort tack för ditt fina betyg. Kul att du känner att vårt system är enkelt att använda och att vi är snabba och ge service.

Jessica U
Skrev om Cliniquette

Trevligt bemötande men dåligt resultat.

Christer E
Skrev om Cliniquette

Trevligt bemötande. Bra omhändertagande. Bara positiv känsla.

Svar från Cliniquette

Hej Christer, tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter.

Annette B
Skrev om Cliniquette

Tycker Cliniquette är en professionell och fin klinik. Känner mig alltid välkommen där. Personalen är väldigt rara och jobbar proffesionellt. Kan varmt rekommendera Cliniquette🌟❤️🌟

Martin D
Skrev om Cliniquette

Härlig fotbehandling, i mycket avkopplande och välkomnande atmosfär.

Svar från Cliniquette

Tack Martin för din fina reco-mendation

Birgitta L
Skrev om Cliniquette

fotvård. Stolens nackstöd ej bekvämt . Lyhört mellan rummen. Lugn bakgrundsmusik önskas. Trevligt bemötande. jäktigt på slutet. massagen blev slarvig. Man kände bevakning av läkaren som öppnade dörren och påminde terapeuten om tiden: Fel för kunden. Väntrummet är för öppet mot centrum. Avskildhet kan skapas ex med en stor grön växt.

Svar från Cliniquette

Hej Birgitta, tack för dina synpunkter. Det är troligen så enkelt att behandlingsstolen inte var inställd just för dig, vi fixar det vid nästa besök. Vi har precis installerat ett nytt ljudsystem i hela kliniken och alla behandlingsrum för att göra det ännu bekvämare för alla, det kan ha varit så att det arbetades precis med det, nu fungerar bra. Vi hoppas att det blir bättre till ditt nästa besök, och att du får en bra och avslappnande upplevelse. Välkommen åter.

Mats Ö

Vänligt bemötande. Medicinsk fotvård Mycket positivt

Svar från Cliniquette

Tack Mats, välkommen åter när det passar dig.

Ann T
Skrev om Cliniquette

Trevligt vänligt bemötande. fick fotvård och det var väldigt behagligt.

Svar från Cliniquette

Hej Ann, kul att höra att du mår bra när du är hos oss. Du är alltid varmt välkommen.

Sofie O
Skrev om Cliniquette

Trevliga och fräscha lokaler och väldigt trevligt och professionellt bemötande och behandlingar

Svar från Cliniquette

Stort tack för ditt betyg, det uppskattas.

Daniel N
Skrev om Cliniquette

Bra bemötande från steg ett, trevlig personal och lokal. Tanken är att ta bort hår på rygg och axlar. Vi gick igenom och dokumenterade områdena. De varnade för att jag har mycket rött i hårstråna vilket kan göra det svårt för ljuset att tas upp och ner i hårsäcken. Vi får se hur det går =) Så här långt allt väl.