Creative Zone

Creative Zone

Ring 018-14 10 00 creativezone.se

Vi lever för vad vi gör. Glädjen att se en kund gå ut genom dörren med ett stort leende på läpparna, är det som gör att vi vill fortsätta jobba hela kvällen. Att få göra någon nöjd med sitt hår är helt enkelt en kick.

14 omdömen om Creative Zone

Carin H
Skrev om Creative Zone

Klipper mig jämt här och blir alltid lika nöjd! Med studentrabatt blir priset inte alls farligt, och jag gillar att jag kan boka tid på internet.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Elias H
Skrev om Creative Zone

Här klippte jag mig och det var jätte bra. De var jätte duktiga och framförallt trevliga. Jag kunde nämna en kändis och sedan klippte de mig som honom. Bästa frisören i stan och billig.

Nils T
Skrev om Creative Zone

Jättetrevliga, roliga och engagerade frisörer som befinner sig i väldigt fräscha lokaler på kungsgatan. Dem vet vad de håller på med och att Gunilla som driver stället vunnit VM i färgning säger det mesta.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Jenny R
Skrev om Creative Zone

Ett toppenställe som engagerar sig i sin kund. Ett besök med klipp och färg tar tid och det ska det göra! Kostar en slant, men väl värt varenda krona!

Sandra L
Skrev om Creative Zone

Jag skulle verkligen rekommendera den här salongen om du ska klippa dig, men inte om du ska färga håret. Det tar tid och timpriset är dyr. Det är en mysig salong med trevlig personal, men som sagt ganska dyr.

WAU Avesta
4.8/5 i betyg av 529 omdömen 4.8 av 529 omdömen
BadgeThreeYears

Bästa Linda, man går alltid därifrån med en fin frissa och ett glatt humör.

Andreas N Andreas N
Birgitta H
Skrev om Creative Zone

En otroligt bra salong med kreativa och duktiga frisörer. Jag har klippt mig där flera gånger och varje gång tipsar de om något nytt. Ligger mitt i stan och är snyggt inredd. Väl värt att besöka!

Natalie C
Skrev om Creative Zone

Detta är min favorit frisor! Jag klipper mig ständigt här så servicen är helt underbart! De är personlig, duktig som få och det är prisvärt. Bra lokation i stan och fint inredningen. Jag bli alltid klippt snyggt och frisören är trevlig så det är i toppenklass! alltid lika positiv och vänlig! Absolut en 10 poängare, det bästa i Uppsala!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Josef K
Skrev om Creative Zone

Enormt trevlig och behaglig salong. Det kan vara väldigt mycket folk där samtidigt utan att det känns trångt eller stökigt. Personalen är helt underbar och tar verkligen hand om en precis som massagestolarna till sköljhandfaten gör! Proffsiga frisörer varav en som faktiskt vunnit VM i färgning vilket verkligen märktes när de färgade mitt hår.

Cecilia B
Skrev om Creative Zone

Väldigt bra frisörsalong mitt i city. Man får otroligt häftiga frisyrer när man varit där och är mycket nöjd. Härlig atmosfär och mycket trevlig, glad och serviceinriktad personal. Jag går gärna tillbaka dit flera gånger.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Sofie J
Skrev om Creative Zone

Helt fantastiskt duktiga och erfarna frisörer. De tar sig tid med håret och ser till att du blir helt nöjd. Priset är mer än vad jag är van vid men det är värt det när man trivs mer med sig själv efteråt.

Johanna
Skrev om Creative Zone

Duktiga frisörer som kan göra det mesta! Snygg salong med sköna massagestolar där man tvättar håret. De ligger på Kungsgatan, väldigt centralt. Kunnig personal och god service. Jag blev mycket nöjd med besöket.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Jenny W
Skrev om Creative Zone

Väldigt duktiga på att välja rätt hårfärg till just dig. Har mycket god service och man får sitta i supersköna massagestolar under tiden som man får håret tvättat. Något dyra, men man kan vara säker på att komma därifrån mycket nöjd.

Kristina M
Skrev om Creative Zone

Här kan man verkligen får bra hjälp med att får rätt färg till sitt hår! Jag blev så nöjd och lycklig efter mitt besök, det blev mycket bättre än jag hade kunna föreställa mig. Väldigt trevlig salong!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Stephanie N
Skrev om Creative Zone

Här jobbar proffsiga frisörer som gärna kommer med bra tips och råd när man vill förändra sin frisyr. Mycket cntralt beläget på kungsgatan, nära tågstationen. De gör de mesta inom hår, t.ex extensions. Bra ställe!