Din Bilmäklare AB

Välkommen till Din Bilmäklare AB!

När du köper en ny bil vill du vara försäkrad om att den har bra historik, är i fint skick och fullt tekniskt fungerande. Hos oss på Din Bilmäklare får du ett professionellt kundbemötande och god service oavsett om det gäller att köpa, sälja, byta eller förmedla din bil.

Vi på Din Bilmäklare AB har låga priser på våra bilar som vi säljer, detta genom att vi vet vad de bilar vi köper och säljer faktiskt är värda. Behöver du dessutom hjälp med att finansiera ditt nästa bilköp så kan vi hjälpa dig med detta då vi samarbetar med Wasa Kredit. Vårt mål är att du som kund ska känna sig trygg och vara nöjd när du lämnar vår bilhall. Välkommen att besöka oss på Lillsjövägen 9 i Haninge.

Läs vad 71 kunder tycker om Din Bilmäklare AB 2

2021-09-03
    Nöjd med service
    2021-09-01
    Bra personalen, de är väldig lättsamma men samtidigt seriösa. Man kan känna sig där bekväm.

Rekomenderar!
    2021-08-31
    Superbra bemötande och ett smidigt köp!
    2021-08-29
    Bra bemötande och bra service!
  • ELLEN N
    2021-08-28
    Trevligt bemötande och känslan av att vilja kunden väl.
    2021-08-26
    Sålde min bil till företaget. 4 timmar efter att annonsen lagts ut för försäljning på blocket så hade vi smidigt och med rimliga kompromisser från båda parter kommit överens om pris. Pengarna kom in på kontot morgonen efter och ägarbeviset skrevs då över på företaget. Trevliga killar som det var enkelt att ha att göra med.
    2021-03-13
    Dessa unga trevliga killar gör allt rätt, bra priser och rent och fint.
    Klart rekommenderat.
  • CAROLINE A C O
    2021-02-25
    Fantastiskt professionella. Sätter kunden i fokus, eller som i det här fallet säljaren.
    2021-02-04
    Köpte min bil här, otroligt bra bemötande och service av Gabriel! Ställde upp direkt när jag behövde hjälp trots att affären redan var genomförd. Rekommenderar denna bilfirma starkt.
  • 2021-01-07
    Trevligt och seriöst bemötande.
  • URBAN A
    2020-12-29
    Snabb och smidig affär, betalningen på kontot innan jag lämnade bilen😀👍
    Bra servicekänsla
    2020-12-21
    Mycket fin hjälp och service lugna och bra bemötande
    bra säljare som kan sina bilar .
    rekommenderar stark !!
    2020-12-21
    Fint ställe med stort och bra utbud! Fick även jättebra service av en av deras trevliga säljare som hette Robin!
  • Carl Daniel H
    2020-10-12
    Grymt bemötande från Robin och Gabriel genom hela affären. Bra bil till ett bra pris. Skönt att köpa bil från några man känner att man kan lita på. Rekommenderar starkt!
    2020-09-02
    Jag köpte idag en begagnad Fiat 500 i mycket bra skick. Jag blev både professionellt och omtänksamt bemött och är synnerligen nöjd över hur jag behandlades och över resultatet av mitt besök. Det kunde Inte ha varit mera lyckosamt!
    2020-08-25
    Snabb och supersmidig bilaffär. Jättetrevligt bemötande utan bilförsäljarattityd. Jag trodde faktiskt att alla sådana här betyg skrevs av bilförsäljaren själv. 😄

Men jag är jättenöjd med allt faktiskt.
    Stort tack!!!
    2020-08-15
    Bra bemötande trevlig och kunnig personal, väldigt nöjd med våran nya Hyundai i40, rekommenderas!
    2020-08-13
    Verifierad kundrelation
    I bought Mazda 2 (BNH671) on 10 August 2020. Mr.Gabriel hid all the faults in the car. When i discovered few faults the day after and contacted him, he said ''its your car now and I will not repair anything''. I requested him many times but he declined and now I have contacted Hallå konsument. I am not expert at cars that's why i chose to buy car from a showroom because i heard that they do not deceive but its wrong unfortunately. If he will not repair all the faults then i will leave the car at Din Bilmäklare and he can have both the Car and the Money (46295 sek). I am very sad and depressed now because of his behaviour and his car. He is an absolut Fruad Person and should be avoided.
    Hej Muhammad!
    Tråkigt att du känner dig så missnöjd med affären. Bilen som vi sålde till dig hade följande fel, speglarna som inte gick att styra inifrån bilen samt knapparna på nyckeln som slutade fungera då batteriet eventuellt behövde bytas. Angående speglarna så informerades du innan affären gjordes och nyckeln har vi försökt att komma överens om en lösning sedan dag ett. Istället för att vara samarbetsvillig så nöjde du dig inte med ersättningen som du själv hade begärt utan försökte pressa oss med hot mer och mer.
    Men du har nu fått full ersättning för besväret och vi hoppas att du trivs med nya bilen.

Varma hälsningar
    Din Bilmäklare AB / Gabriel VD
    2020-07-30
    Köpte en bil och blev väldigt väl bemött, hoppas nu att bilen går bra också.
    2020-06-22
    Jättenöjd med min Polo! Enkel affär, trevligt bemötande. Extra plus till Gabriel som var en lugn och sansad bilförsäljare, och inte en ”bilförsäljare”. Rekommenderar!
    2020-06-22
    Är mycket nöjd med bilköpet av min Kia Venga. Smidig och snabb affär av trevlig säljare och jag fick bilen levererad nybesiktigad hem. Några frågor dök upp och jag fick snabbt svar på dessa. Kan varmt rekommendera Din Bilmäklare AB.
  • OLIVER S
    2020-05-29
    Bra bemötande, Mycket kunnig Och en mycket smidig affär!
    Kan starkt rekommendera!
    2020-05-18
    Det var ett trevligt stund med kaffe och bilaffär 👍🏻🤗🤩
    2020-04-30
    Köpte en Peugeot 206, av supertrevliga o glada Gabriel!
    Mkt nöjd med bilen och servicen, Gabriel återkopplade direkt på samtalet och bokade enkelt in en tid för att se bilen.

Är supernöjd!
    2020-04-29
    I samband med bilaffär fick vi ett mycket bra och professionellt bemötande. Skulle lätt gå tillbaka dit samt rekommendera Din Bilmäklare AB till andra.
    2020-04-24
    Jag köpte en liten stadsbil i Coronatider för att slippa åka kommunalt.
    Vi hittade den på nätet, ringde direkt och stämde träff.
    Vi möttes av en ung kille som var väldigt trevlig. Lugn, trygg och trovärdig. Inte för påstridig och ”säljsugen”. Alldeles perfekt.
    Bilen är precis vad jag ville ha.
    Jag är super nöjd. Högsta betyg. 👍
    2020-03-10
    Trevlig.
    Ansvarsfull när ett fel upptäcktes efter köpet.
  • GRZEGORZ G
    2020-03-06
    Trevligt bemötande. Bra kommunikation, kundinriktad service. Stort tack!
    2020-02-19
    Köpte min polo hos Din Bilmäklare AB. Fick ett mycket trevligt bemötande och att köpa bilen kändes tryggt och proffsigt. Kan verkligen rekommendera denna firma.
    2020-02-08
    Bra bemötande. Precis vad man förväntade sig. Rekommenderar denna bilhandlare
    2020-01-30
    Köpt en bil hos Din Bilmäklare, väldigt bra och proffsigt bemött. Hade egentligen inga förväntningar innan förutom att få kolla på bilen vi va intresserade av. Fick hjälp med finansiering och försäkring på ett mycket proffsigt sätt och lämnade sedan med min första egna bil! Mycket nöjd!
    2020-01-25
    Bytte in min bil och allt gick så smidigt och bra! Trevligt bemötande och professionell service! Väldigt nöjd.
    2020-01-25
    Pålitlig och seriös firma. Trevligt bemötande och utmärkt service!
    2020-01-22
    Väldigt bra upplevelse att köpa bilen hos Din Bilmäklare 👍👍
    2020-01-17
    toppen! snabb smidig affär. rekommenderas varmt.
    2020-01-16
    Professionellt bemötande och bra service. Tack för en snabb och enkel affär.
    2019-12-03
    Ett enkelt bilköp, ärlig säljare
    2019-11-21
    Jätte nöjd med bilen jag köpte! Trevligt bemötande, smidigt köp, bra service och gott kaffe! Toppen helt enkelt
    2019-11-12
    Hej! Jag är väldig nöjd med min bil. Jag köpte WV polo i söndags. Jag ringde på en söndag och våran säljare svarade och bokade tid med oss. Han kom i tid , visade bilen , hjälpte med transaktioner . Han gjorde det på ett proffsigt sätt. Bilen hade liten problem som de skulle åtgärda och då fick vi samtal från firman dagen efter och de ville beställa delen. Till slut visade det sig att det behövdes inte men det var snällt att de brydde sig .
    Jag rekommenderar de varmt ! 👍🏻
    2019-11-12
    Trevligt bemötande. Smidig affär.
    2019-10-25
    Smidig affär, hjälpsam säljare. Rekommenderas
    Hej Joni!
    Tack för omdömet det glädjer, hoppas att det funkar bra med bilen :)

2019-10-07
    Kändes proffsigt, säljaren var snabb på bollen och bemötte oss med engagemang och hjälp. Vi hade inte hört av oss innan men det var inga problem, vi fick provköra och ta vår tid. Kontraktsskrivning, betalning och ägarbyte gick snabbt, det var ett informativt möte och jag fick en känsla av att jag var i trygga händer.
    Hej Josefine!
    Vad roligt att du kände så, hoppas att du är nöjd med bilen och att allt går bra :)

2019-09-26
    Som symbolerna visar, 5/5 helt klart!
    Hej Emma!
    Vad roligt att du känner så, tack för förtroendet :)
    2019-09-26
    Tack Gabriel för den fantastiskt fina hjälpen med vår nya bil! Rekommenderar starkt!
    Hej Magda,
    Tack för förtroendet och hoppas att bilen rullar på fint för er!

2019-09-26
    Kändes tryggt då Gabriel hade svar på alla mina frågor och blir det ny bil i framtiden vet jag vart jag vänder mig! Tack!
    Hej Johanna,
    Vad roligt att höra, du är varmt välkommen när det är dags för en ny bil igen!

2019-09-25
    Jag tycker att det här företaget har doliga personal, för att vi fick komma en och en halve timme sen personalen som heter Gabriel som säger att bilen är sold när vi fick ett ord att bilen är kvar. Skit doligt människa.
    Hej Youssef!
    Vad tråkigt att du känner så men du var fullt medveten om att det var högt tryck på bilen du var intresserad av och att flera skulle komma och det var först till kvarn som gällde, och du sa att du skulle komma inom 10 minuter men när 2,5 timme hade gått och du dyker upp får du räkna med att bilen är såld när det var flera intresserade..

Gabriel
    Din Bilmäklare AB
    Det här är skit snack, jag sa inte att jag kommer om 10 min utan 1,5 timmar, sen du sa att jag kan komma för att de andra ville inte ha bilen, annars skulle jag inte komma om det var flera som kollar på den, jag körde nästan 2 timmar. Youssef K
    Det här är skit snack, jag sa inte att jag kommer om 10 min utan 1,5 timmar, sen du sa att jag kan komma för att de andra ville inte ha bilen, annars skulle jag inte komma om det var flera som kollar på den, jag körde nästan 2 timmar. Din Bilmäklare AB
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-09-18
    Professionellt och hjälpsam, Jag fick en bra förklaring när det gäller bil lån, försäkring, och hur bilen fungerar. så jag är mycket nöjd
    Hej Carlos!
    Vad roligt att höra, tack för förtroendet :)

2019-08-15
    Bra bilfirma med trevligt bemötande. Bilen funkar bra.
    Hej Ramadan!
    Tack och hoppas att bilen fortfarande går bra :)

2019-08-15
    Riktigt nöjd med servicen och med Gabriels hjälp. Allt gick smidigt och en superfin bil. Han ordnade även så att jag kunde göra inbyte med min gamla bil utan problem.
    Hej Emma,
    Vad kul att höra och hoppas att allt går bra för dig!