Rörvägen 57, 136 50 Haninge — Visa karta

Välkommen till Din Bilmäklare AB!

När du köper en ny bil vill du vara försäkrad om att den har bra historik, är i fint skick och fullt tekniskt fungerande. Hos oss på Din Bilmäklare får du ett professionellt kundbemötande och god service oavsett om det gäller att köpa, sälja, byta eller förmedla din bil.

Vi på Din Bilmäklare AB har låga priser på våra bilar som vi säljer, detta genom att vi vet vad de bilar vi köper och säljer faktiskt är värda. Behöver du dessutom hjälp med att finansiera ditt nästa bilköp så kan vi hjälpa dig med detta då vi samarbetar med Wasa Kredit. Vårt mål är att du som kund ska känna sig trygg och vara nöjd när du lämnar vår bilhall. Välkommen att besöka oss på Rörvägen 57 i Haninge.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Din Bilmäklare AB

• 2020-08-15

Joakim E skrev om Din Bilmäklare AB
    Bra bemötande trevlig och kunnig personal, väldigt nöjd med våran nya Hyundai i40, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-13

MUHAMMAD S skrev om Din Bilmäklare AB
    I bought Mazda 2 (BNH671) on 10 August 2020. Mr.Gabriel hid all the faults in the car. When i discovered few faults the day after and contacted him, he said ''its your car now and I will not repair anything''. I requested him many times but he declined and now I have contacted Hallå konsument. I am not expert at cars that's why i chose to buy car from a showroom because i heard that they do not deceive but its wrong unfortunately. If he will not repair all the faults then i will leave the car at Din Bilmäklare and he can have both the Car and the Money (46295 sek). I am very sad and depressed now because of his behaviour and his car. Läs mer
  • 2020-07-30

Kerstin B skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpte en bil och blev väldigt väl bemött, hoppas nu att bilen går bra också. Läs mer
  • 2020-06-22

Sarah S skrev om Din Bilmäklare AB
    Jättenöjd med min Polo! Enkel affär, trevligt bemötande. Extra plus till Gabriel som var en lugn och sansad bilförsäljare, och inte en ”bilförsäljare”. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-06-22

Carina A skrev om Din Bilmäklare AB
    Är mycket nöjd med bilköpet av min Kia Venga. Smidig och snabb affär av trevlig säljare och jag fick bilen levererad nybesiktigad hem. Några frågor dök upp och jag fick snabbt svar på dessa. Kan varmt rekommendera Din Bilmäklare AB. Läs mer
  • OLIVER S

2020-05-29

OLIVER S skrev om Din Bilmäklare AB
    Bra bemötande, Mycket kunnig Och en mycket smidig affär!
    Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • 2020-05-18

Berndt-arne O skrev om Din Bilmäklare AB
    Det var ett trevligt stund med kaffe och bilaffär 👍🏻🤗🤩 Läs mer
  • 2020-04-30

Ginny T skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpte en Peugeot 206, av supertrevliga o glada Gabriel!
    Mkt nöjd med bilen och servicen, Gabriel återkopplade direkt på samtalet och bokade enkelt in en tid för att se bilen.

Är supernöjd! Läs mer
  • 2020-04-29

Camilla J skrev om Din Bilmäklare AB
    I samband med bilaffär fick vi ett mycket bra och professionellt bemötande. Skulle lätt gå tillbaka dit samt rekommendera Din Bilmäklare AB till andra. Läs mer
  • 2020-04-24

Cajsa H skrev om Din Bilmäklare AB
    Jag köpte en liten stadsbil i Coronatider för att slippa åka kommunalt.
    Vi hittade den på nätet, ringde direkt och stämde träff.
    Vi möttes av en ung kille som var väldigt trevlig. Lugn, trygg och trovärdig. Inte för påstridig och ”säljsugen”. Alldeles perfekt.
    Bilen är precis vad jag ville ha.
    Jag är super nöjd. Högsta betyg. 👍 Läs mer
  • 2020-03-10

Michael H skrev om Din Bilmäklare AB
    Trevlig.
    Ansvarsfull när ett fel upptäcktes efter köpet. Läs mer
  • GRZEGORZ G

2020-03-06

GRZEGORZ G skrev om Din Bilmäklare AB
    Trevligt bemötande. Bra kommunikation, kundinriktad service. Stort tack! Läs mer
  • 2020-02-19

Emma L skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpte min polo hos Din Bilmäklare AB. Fick ett mycket trevligt bemötande och att köpa bilen kändes tryggt och proffsigt. Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer

Sofia L skrev om Din Bilmäklare AB
    Bra firma, så nöjd med bilen! Läs mer

Marie G skrev om Din Bilmäklare AB
    Fina bilar bra service Läs mer

Johan S skrev om Din Bilmäklare AB
    Bra personal och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-02-08

Jonas H skrev om Din Bilmäklare AB
    Bra bemötande. Precis vad man förväntade sig. Rekommenderar denna bilhandlare Läs mer
  • 2020-01-30

Matilda K skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpt en bil hos Din Bilmäklare, väldigt bra och proffsigt bemött. Hade egentligen inga förväntningar innan förutom att få kolla på bilen vi va intresserade av. Fick hjälp med finansiering och försäkring på ett mycket proffsigt sätt och lämnade sedan med min första egna bil! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-01-25

Marwan F skrev om Din Bilmäklare AB
    Bytte in min bil och allt gick så smidigt och bra! Trevligt bemötande och professionell service! Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-01-25

Klara F skrev om Din Bilmäklare AB
    Pålitlig och seriös firma. Trevligt bemötande och utmärkt service! Läs mer
  • 2020-01-22

Henri P skrev om Din Bilmäklare AB
    Väldigt bra upplevelse att köpa bilen hos Din Bilmäklare 👍👍 Läs mer
  • 2020-01-17

Natasa K skrev om Din Bilmäklare AB
    toppen! snabb smidig affär. rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-01-16

Fredrik W skrev om Din Bilmäklare AB
    Professionellt bemötande och bra service. Tack för en snabb och enkel affär. Läs mer
  • 2019-12-03

Anders P skrev om Din Bilmäklare AB
    Ett enkelt bilköp, ärlig säljare Läs mer
  • 2019-11-21

Linda L skrev om Din Bilmäklare AB
    Jätte nöjd med bilen jag köpte! Trevligt bemötande, smidigt köp, bra service och gott kaffe! Toppen helt enkelt Läs mer
  • 2019-11-12

Izabela M skrev om Din Bilmäklare AB
    Hej! Jag är väldig nöjd med min bil. Jag köpte WV polo i söndags. Jag ringde på en söndag och våran säljare svarade och bokade tid med oss. Han kom i tid , visade bilen , hjälpte med transaktioner . Han gjorde det på ett proffsigt sätt. Bilen hade liten problem som de skulle åtgärda och då fick vi samtal från firman dagen efter och de ville beställa delen. Till slut visade det sig att det behövdes inte men det var snällt att de brydde sig .
    Jag rekommenderar de varmt ! 👍🏻 Läs mer

Joni S skrev om Din Bilmäklare AB
    Smidig affär, hjälpsam säljare. Rekommenderas Läs mer
    2019-11-22 Gabriel Z svarar Joni S
    Hej Joni!
    Tack för omdömet det glädjer, hoppas att det funkar bra med bilen :)

• 2019-10-07

Josefine T skrev om Din Bilmäklare AB
    Kändes proffsigt, säljaren var snabb på bollen och bemötte oss med engagemang och hjälp. Vi hade inte hört av oss innan men det var inga problem, vi fick provköra och ta vår tid. Kontraktsskrivning, betalning och ägarbyte gick snabbt, det var ett informativt möte och jag fick en känsla av att jag var i trygga händer. Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Josefine T
    Hej Josefine!
    Vad roligt att du kände så, hoppas att du är nöjd med bilen och att allt går bra :)

Emma A skrev om Din Bilmäklare AB
    Som symbolerna visar, 5/5 helt klart! Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Emma A
    Hej Emma!
    Vad roligt att du känner så, tack för förtroendet :)

Magda J skrev om Din Bilmäklare AB
    Tack Gabriel för den fantastiskt fina hjälpen med vår nya bil! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Magda J
    Hej Magda,
    Tack för förtroendet och hoppas att bilen rullar på fint för er!

Johanna O skrev om Din Bilmäklare AB
    Kändes tryggt då Gabriel hade svar på alla mina frågor och blir det ny bil i framtiden vet jag vart jag vänder mig! Tack! Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Johanna O
    Hej Johanna,
    Vad roligt att höra, du är varmt välkommen när det är dags för en ny bil igen!

• 2019-09-25

Youssef K skrev om Din Bilmäklare AB
    Jag tycker att det här företaget har doliga personal, för att vi fick komma en och en halve timme sen personalen som heter Gabriel som säger att bilen är sold när vi fick ett ord att bilen är kvar. Skit doligt människa. Läs mer
    2019-09-30 Gabriel Z svarar Youssef K
    Hej Youssef!
    Vad tråkigt att du känner så men du var fullt medveten om att det var högt tryck på bilen du var intresserad av och att flera skulle komma och det var först till kvarn som gällde, och du sa att du skulle komma inom 10 minuter men när 2,5 timme hade gått och du dyker upp får du räkna med att bilen är såld när det var flera intresserade..

Gabriel
    2019-10-01 Youssef K svarar Gabriel Z
    Det här är skit snack, jag sa inte att jag kommer om 10 min utan 1,5 timmar, sen du sa att jag kan komma för att de andra ville inte ha bilen, annars skulle jag inte komma om det var flera som kollar på den, jag körde nästan 2 timmar.
    2019-10-01 Youssef K svarar Youssef K
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-09-18

Carlos R skrev om Din Bilmäklare AB
    Professionellt och hjälpsam, Jag fick en bra förklaring när det gäller bil lån, försäkring, och hur bilen fungerar. så jag är mycket nöjd Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Carlos R
    Hej Carlos!
    Vad roligt att höra, tack för förtroendet :)

• 2019-08-15

Ramadan K skrev om Din Bilmäklare AB
    Bra bilfirma med trevligt bemötande. Bilen funkar bra. Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Ramadan K
    Hej Ramadan!
    Tack och hoppas att bilen fortfarande går bra :)

• 2019-08-15

Emma Carolina E skrev om Din Bilmäklare AB
    Riktigt nöjd med servicen och med Gabriels hjälp. Allt gick smidigt och en superfin bil. Han ordnade även så att jag kunde göra inbyte med min gamla bil utan problem. Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Emma Carolina E
    Hej Emma,
    Vad kul att höra och hoppas att allt går bra för dig!

• 2019-08-06

Peter K skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpte bil. Blev bra bemött av trevlig och kunnig säljare. Hade inga förväntningar på ett för mig okänt företag, men lämnade med en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Peter K
    Hej Peter!
    Hoppas att allt går bra med bilen och tack för förtroendet :)

• 2019-07-18

Kjell Ove C skrev om Din Bilmäklare AB
    Alltid roligt att bli trevligt bemött av personal som bryr sig om sina kunder, det blev vi verkligen denna gång 😀 Läs mer
    2019-10-18 Gabriel Z svarar Kjell Ove C
    Hej Kjell!
    Vad roligt att höra och hoppas att allt går bra med bilen!

• 2019-06-25

Sanas Z skrev om Din Bilmäklare AB
    Grymt proffsig bilsäljare med mycket kunskap! Tack för en smidig affär =) Läs mer
    2019-07-01 Gabriel Z svarar Sanas Z
    Hej Sanas!
    Hoppas bilen går bra och att du är nöjd, tack för förtroendet!

• 2019-06-19

Ylva A skrev om Din Bilmäklare AB
    Jag är jättenöjd med min VW Polo. Bemötandet vad toppen och hela processen var smidig utan konstigheter. Läs mer
    2019-07-01 Gabriel Z svarar Ylva A
    Hej Ylva!
    Vad roligt att höra, lycka till!

• 2019-06-12

Katarina P skrev om Din Bilmäklare AB
    De va bra, man fick kolla o köra i lugn o ro utan att dom va på. Läs mer
    2019-06-14 Gabriel Z svarar Katarina P
    Hej Katarina!
    Vad skönt att ni kände så och hoppas att ni är nöjda med bilen :)

• 2019-06-11

Mårten S skrev om Din Bilmäklare AB
    Gabriel skötte sig prickfritt!
    Jag köpte bilen, en Golf på basen av fotona som fanns på blocket och detaljerna skötte vi per telefon. Allt var i skick då bilen kom till Vasa.
    Hälsningar Mårten Läs mer
    2019-06-14 Gabriel Z svarar Mårten S
    Hej Mårten!
    Tack för förtroendet, lycka till med nya bilen!

• 2019-06-01

Carina P skrev om Din Bilmäklare AB
    Bilköp. Proffsigt bemötande kunnigt. Hade inga förväntningar direkt ville hitta en bra bil till bra pris å det gjorde jag. Kan varmt rekommendera Din Bilmäklare AB . 👍 Läs mer
    2019-06-04 Gabriel Z svarar Carina P
    Hej Carina!
    Vad roligt att vi hade det du letade efter, hoppas att allt går bra och hoppas vi ses när det är dags igen :)

• Amahl M

2019-05-29

Amahl M skrev om Din Bilmäklare AB
    Jag köpte en opel insygnia. Jag blev bemött på ett väldigt positivt och trevligt sätt. Hela transaktionen gick snabbt och smidigt. Jag var skeptisk i början då jag inte ofta handlar hos en bilmäklare men jag blev positivt överraskad och nöjd. Läs mer
    2019-06-04 Gabriel Z svarar Amahl M
    Hej Amahl!
    Vad kul att höra, hoppas att du är nöjd med bilen och att allt går bra.

• Morteza K

2019-05-28

Morteza K skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpte en bil för en vecka sedan från företaget, Riktigt trevligt och kunnigt säljare träffade jag där.Fick hjälp och all information om bilen och allt gick snabbt, på mindre än 15 min då va allt klar och blev jag bilens nya ägare. Och skulle lätt köpa flera bilar från samma företag i framtiden. Riktigt schysst och trevlig kille. Läs mer
    2019-05-31 Gabriel Z svarar Morteza K
    Hej Morteza!
    Vad roligt att höra, hoppas att vi ses i framtiden!

• 2019-05-27

Marie O skrev om Din Bilmäklare AB
    Köpte en jättefin bil och är supernöjd👍Bättre bemötande får man leta efter och en supertrevlig försäljare. Kan verkligen rekommendera Din bilmäklare när det är dax för bilköp. Läs mer
    2019-05-27 Gabriel Z svarar Marie O
    Hej Marie!
    Vad roligt att du är nöjd, vi är glada över att vi fick hjälpa dig med ditt bilköp.

• 2019-05-27

Falco D skrev om Din Bilmäklare AB
    Jag köpte min bil här och fick ett bra bemötande av säljaren Gabriel, Här var jag som kund i fokus och mitt behov av vilken bil som passade min budjet. Jag fick även hjälp att sälja min bil via förmedlingen, då jag själv inte hade tid. Jag är mycket nöjd med Gabriels service mind och rekommenderar er att vända er hit. Läs mer
    2019-05-27 Gabriel Z svarar Falco D
    Hej Falco D!
    Vad roligt att du känner så positivt om oss, vi tackar för förtroendet.

• 2019-05-24

Rahmoun M skrev om Din Bilmäklare AB
    Jag köpte en bil och jag bemöttes med stor respekt.
    Jag ska få bra service.
    När jag skulle köpa bil hos de jag fick svar på alla mina frågor och fick hjälp med allt.Det känns mycket bra. Läs mer
    2019-05-27 Gabriel Z svarar Rahmoun M
    Hej Rahmoun!
    Tack så mycket, vad roligt att höra, tack själv för en bra affär och lycka till med bilen.

Med vänliga hälsningar Din Bilmäklare AB
  • Rishi K

2019-05-24

Rishi K skrev om Din Bilmäklare AB
    Hej:) En riktig proffsig bilhandlare:)) Höll allt dom lova o lite därtill. Mitt bilköp kändes tryggt & säkert hela vägen. Vill bara tacka Gabriel för otrolig fin service:) Läs mer
    2019-05-27 Gabriel Z svarar Rishi K
    Hej Rishi!
    Tack för förtroendet och en bra affär och hoppas att vi ses nästa gång.

• 2019-05-24

Anders R skrev om Din Bilmäklare AB
    Bilen jag har köpt är jag super nöjd över, tack för en bra och trygg affär! Läs mer
    2019-05-24 Gabriel Z svarar Anders R
    Hej Anders!
    Vad kul att höra, tack själv!

Rörvägen 57, 136 50 Haninge