Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Din Expressflytt & Magasinering

Din Expressflytt & Magasinering

Hisingsgatan 28, 417 03 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Din Expressflytt & Magasinering!

Vi är din pålitliga flyttfirma i Göteborg. Med över 75 000 flyttar i bagaget ser vi till att dina ägodelar byter plats på ett tryggt och säkert vis. Vi utför våra flyttjänster för dig oavsett privatperson eller företag. Ska du flytta till ditt nya drömboende? Eller är det dags för företaget att byta lokaler. Låt oss ta hand om din flytt. Förutom flytthjälp så erbjuder vi på Din Expressflytt & Magasinering även flyttstädning och magasinering, helt anpassade efter dina behov.

Välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert!

Läs vad 6 kunder tycker om Din Expressflytt & Magasinering

• 2018-12-09

Marie L skrev om Din Expressflytt & Magasinering
    Dom va mycket bra och trevliga Läs mer
  • 2018-12-06

Nina A skrev om Din Expressflytt & Magasinering
    Trevliga killar. Tydlig offert som höll pris som lämnats. Vi rekommenderar gärna dessa flyttfirma Läs mer
  • Jean Paul N

2018-12-05

Jean Paul N skrev om Din Expressflytt & Magasinering
    I highly recommend the service of this company as the best I ever received. People are very professional and handle stuff with care. Thumb up!!! Läs mer
  • 2018-12-04

Tor P skrev om Din Expressflytt & Magasinering
    Flyttfirma som jag kan verkligen rekommendera. Bästa skulle det var mer stjärnor skulle ge mer . Tack för en sån service Läs mer
  • 2018-11-27

Emil l skrev om Din Expressflytt & Magasinering
    Vi flyttade ut, magasinerade och flyttade in med Din Expressflytt och är helnöjda. De kom i tid, ringde när de var på väg och alla våra tillhörigheter var hela och fina. Vi fick också bra tips på hur vi bäst packar, samt gott om emballage för våra tillhörigheter, stort som smått.
    Vi var på kontoret flera gånger och hämtade lådor och vi fick god hjälp genom hela processen, både på plats och i telefon. Även efter flytten har de varit mycket lyhörda och hjälpsamma. Läs mer
  • Martina R

2018-11-20

Martina R skrev om Din Expressflytt & Magasinering
    Grymt nöjd. Två trevliga och otroligt snabba men varsamma killar. Tack Fredrik och Marko för hjälpen! Rekommenderas mycket varmt av en mycket nöjd kund! ☺️ Läs mer

Hisingsgatan 28, 417 03 Göteborg