Dolcinium Bygg & Konsult AB

Dolcinium Bygg & Konsult AB

Ring 070-108 52 50 www.dolcinium.se

Välkommen till Dolcinium Bygg & Konsult AB! Vi får människor att trivas, på arbetsplatsen såväl som i hemmet. Hos oss kan du alltid känna dig trygg. Vi hjälper dig både som privatperson, företag, kommun eller bostadsrättsförening med bygg-, förvaltnings- och fastighetsservice. Våra tjänster: El och belysning, VVS, Badrumsrenovering,...

6 omdömen om Dolcinium Bygg & Konsult AB

Irene L
Skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB

Jag kan rekommendera Dolcinium Dom byggde om hela min lägenhet på 2 månader. Helt nytt kök helt nytt badrum. Flyttat väggar dragit om all el, nytt golv i hela lägenhete. Varit lyhörda och överträffat mina förväntningar.

Storstadens Lås
4.6/5 i betyg av 27 omdömen 4.6 av 27 omdömen

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt.

Liridon G
Skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB

Snabb kontakt, trevlig personal och ett riktigt bra utfört arbete. Det skedde ett missförstånd mellan oss, Dolcinium agerade direkt och var oerhört tillmötesgående. Som kund är jag väldigt nöjd och kommer att anlita dem igen framöver.

Irini M
Skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB

Vi renoverar hela vår lägenhet. Flytt av kök, nytt badrum etc. Seriöst företag som gör ett riktigt bra jobb. Inget är ett problem för dem, de löser allt! Dem gör det också skitsnyggt! Perfektion!

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Per F
Skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB

Målningsarbeten, hyresgästanpassningar, akuta mindre servicejobb inom vvs samt elarbeten. Extremt servicemindade från start till mål. Väldigt tryggt intryck rakt igenom leveransen.

Malin D
Skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB

Vi håller just nu på att totalrenovera vår bostadsrätt. Edmond mfl. på Dolcinium gör alltid sitt bästa för att tillgodose kundens behov och finns alltid tillgängliga. De anlitades på rekommendation från två olika bekanta som var väldigt nöjda med sina renoveringar som Dolcinium gjort. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Dolcinium om ni ska renovera.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen