Dolcinium Bygg & Konsult AB

Slakthusgatan 15, 121 62 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till Dolcinium Bygg & Konsult AB!

Vi får människor att trivas, på arbetsplatsen såväl som i hemmet. Hos oss kan du alltid känna dig trygg. Vi hjälper dig både som privatperson, företag, kommun eller bostadsrättsförening med bygg-, förvaltnings- och fastighetsservice.

Våra tjänster: El och belysning, VVS, Badrumsrenovering, Köksrenovering, fastighetsservice och förvaltning samt mycket mer.

Vår personal har den erfarenhet som krävs för att både utföra arbetet enligt dina förväntningar men även bemöta dig med den omtanke och entusiasm som du som kund förtjänar. Vi är din flexibla partner som hittar kostnadseffektiva lösningar. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 6 kunder tycker om Dolcinium Bygg & Konsult AB

• 2020-07-01

Irene L skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB
    Jag kan rekommendera Dolcinium
    Dom byggde om hela min lägenhet på 2 månader. Helt nytt kök helt nytt badrum. Flyttat väggar dragit om all el, nytt golv i hela lägenhete.
    Varit lyhörda och överträffat mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-05-21

Liridon G skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB
    Snabb kontakt, trevlig personal och ett riktigt bra utfört arbete. Det skedde ett missförstånd mellan oss, Dolcinium agerade direkt och var oerhört tillmötesgående. Som kund är jag väldigt nöjd och kommer att anlita dem igen framöver. Läs mer
  • Irini M

2020-03-03

Irini M skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB
    Vi renoverar hela vår lägenhet. Flytt av kök, nytt badrum etc.

Seriöst företag som gör ett riktigt bra jobb. Inget är ett problem för dem, de löser allt!

Dem gör det också skitsnyggt! Perfektion! Läs mer
  • 2020-02-20

Per F skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB
    Målningsarbeten, hyresgästanpassningar, akuta mindre servicejobb inom vvs samt elarbeten.
    Extremt servicemindade från start till mål. Väldigt tryggt intryck rakt igenom leveransen. Läs mer
  • Malin D

2020-02-19

Malin D skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB
    Vi håller just nu på att totalrenovera vår bostadsrätt. Edmond mfl. på Dolcinium gör alltid sitt bästa för att tillgodose kundens behov och finns alltid tillgängliga. De anlitades på rekommendation från två olika bekanta som var väldigt nöjda med sina renoveringar som Dolcinium gjort.
    Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Dolcinium om ni ska renovera. Läs mer
  • 2020-02-19

Dinko D skrev om Dolcinium Bygg & Konsult AB
    Professionella
    Ansvariga
    Håller tid och pris Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte