Läs vad 64 kunder tycker om Drott24 AB 2

• 2021-01-13
    Flyttstäd hade jag beställt. Jag upplever att bemötandet var väldigt professionet. Uppskadede att de kom ett sms med en påminnelse dagarna innan att de skulle komma den dagen och flyttstäda. Jag upplever att företaget har uppnått minna förväntningar då jag tycker att flyttstäda var väldigt bra.
  • 2021-01-04
    Hemstäd.
    Personlig kontakt och flexibilitet.
    Trevlig och kompetent personal
  • 2020-12-25
    Fantastisk service från första kontakt till städning, uppföljning och löpande kommunikation. Solklart den bästa städhjälpen vi haft genom åren, rekommenderas varmt!
  • 2020-12-14
    Jag har blivit trevligt bemött från Drott & Co dom gånger jag haft kontakt med dom. Problemet i början var väl att dom som kom hit för att städa inte kunde varken svenska eller engelska, så vi hade svårt att förstå varandra, så det blev en del missförstånd. Nu tror jag att dom förstår bättre vad jag vill och vilka förväntningar jag har, men jag tror att dom saknar städbeskrivningar.
    Det hade varit bra om städledaren tog reda på vad jag förväntade mig och sedan skrev en städbeskrivning till dom som kommer hit och städar.
    Har haft hemstäd , inte samma personal men punktliga ,
    Bra val av städkem ,
    Något högre debitering jämfört med andra.
    Fungerade bra.
  • 2020-12-12
    Alltid skönt att komma hem till ett skinnande rent hem, och därtill doftande rent.
  • 2020-12-12
    Min lägenhet har varit jätteren efter varje städning. De gånger städerskan har kommit för tidigt brukar jag säga att jag är inte riktigt klar och be henne vänta i de gemensamma utrymmena tills jag är klar och gå till jobbet.
  • 2020-12-12
    Hemstädning. Alltid perfekt städat och väldigt trevligt bemötande och snabba svar när jag mejlat.
  • 2020-12-11
    Jag beställde en engångsstädning via Drott24.
    De överträffade mina förväntningar och därav anlitade jag dem kontinuerligt varannan vecka och det är det bästa valet jag gjort!!!

Personalen är alltid i tid, har ett skratt på läpparna och briljerar skinande rent varje gång!
    Stor eloge till er Drott24! De lever verkligen upp till dess motto ”kunnig personal, kunglig service”!!

Rekommenderar starkt speciellt barnfamiljer!
    /Nian
  • 2020-12-11
    Vi har köpt städtjänsten 2 gånger per månad.
    vi har fått bra bemötande från företaget. De lyssna på vår kritik samt vår problem med städen samt städerskor
    Totalt vi är nöjda med företaget.
    MVH/ Hossein.
  • 2020-12-10
    Bra bemötande och en jättetrevlig kille som putsade våra fönster.
  • 2020-12-10
    Trevlig personal och stabil leverans. Bra städat men ibland lite slarvigt om man tittar noga
  • 2020-12-10
    Bra personal som städar och trevlig personal på kontoret. Flexibla att ha att göra med. Att städaren inte pratar perfekt svenska gör inget, huvudsaken är att man har en regelbunden städare och att det inte kommer nya hela tiden. Bra att de har kollektivavtal för sina anställda - ett måste för schyssta villkor enligt min uppfattning.
  • 2020-12-10
    Vi är mycket nöjda med arbetet som utförs och vår kontakt med personen som utför arbetet
  • 2020-12-10
    Vi har städning genom Drott24 AB och är väldigt nöjda. Av naturliga skäl har det bytts personal ett antal gånger men vi har varit nöjda med alla som städat hos oss. Den kontaktperson vi har hos Drott nu är helt fantastisk, om vi mejlar och vill byta tid eller bara har funderingar så får vi svar otroligt fort.
  • 2020-12-10
    Bra städning, trevlig personal!
  • 2020-12-10
    Det är lite blandad kvalitet på de som städar, men servicen från kontoret är alldeles utmärkt. Nu har vi en alldeles fantastisk städerska! Vi är så super nöjda!!
    Mycket Nöjd
    Kunnig personal och Kunglig service !
  • 2020-12-10
    Städning + fönsterputs. Super nöjd!
  • 2020-12-10
    Har hemstädning via Drott sedan många år och är jättenöjd! Jättebra kvalitet på tjänsterna och trevlig personal. Enkelt att få kontakt om man har frågor eller vill ändra något etc.
  • 2020-12-09
    Abbas på Gärdets puts och städ hjälper mig med städning och fönsterputs, han är trevlig, noggrann och alltid glad !
  • 2020-12-08
    Hej, jag köpte en städning.både kontorspersonal och städerska bemötte mej vänligt o svarade på frågor. Städerskan arbetade perfekt o över min förväntningar, så jag ser fram emot att anlita dem igen
  • 2020-12-08
    Städning av lägenheten var 4-e vecka.
    Städningen brukar vara OK, men det kommer lite olika personer som man får visa och ha tillsyn till, dessutom kan dom inte svenska, så det är svårt att göra sig förstådd och ännu värre att förstå vad Dom vill säga! Drott måste se till att de som är ute och jobbar bland kunderna kan bra Svenska både i tal och skrift, men absolut förstå och göra sig förstådd i Svenska tal språket!
    Sätt alla på utbildning i Svenska språket!
  • 2020-12-08
    Bra snabb återkoppling. Trevlig personal.
  • 2020-12-08
    Städningen är pålitlig men bara ok kvalitet och det är oxå ett problem att personalen varken pratar svenska eller engelska.
  • 2020-12-08
    Lösningsorienterad personal som löser det mesta under svåra omständigheter.
  • 2020-12-08
    Städning av vårt hem i flera år. Jag uppskattar att de är flexibla, samma medarbetare kommer till oss varje gång och det känns tryggt.
  • 2020-12-08
    Städning varannan vecka Beror mycket vem det är som kommer Vi har haft tur som alla utom en har varit helt
    underbara som städat jättebra Vi är så nöjda
  • 2020-12-08
    Har hemstädning varannan vecka. Städerskan Deepika är suverän och vi kommer alltid hem till skinande rent.
  • 2020-12-08
    Vi på Comsa Sverige är mycket nöjda med städningen som Drott24 utför, alltid bra kvalite.
    Städning 1 gång /mån. Bra utfört
    städning 1/mån. Bemötande OK. Fortsätter gärna med företaget
  • 2020-12-08
    Städning - villa. Super vänlig och hjälpsam. Levde upp till min förväntningar.
  • 2020-12-08
    Jag har haft hemstädning med Drott24, varje månad sedan mera än 10 år. Det har fungerat helt flläckfritt och det är alltid bästa dagen att komma hem när personalen från Drott24 har varit hos oss. Väldigt kunnig och trevlig personal som gör ett utmärkt jobb!
    Har även fått hjälp med fönsterputs och flyttservice flera gånger.
    Jag kan verkligen rekommendera Drott24!/Cina
    Bra bemötande
    Är lyhörda för vilka önskemål man har ex städ tider och dagar
    Är mkt noggranna med städningen
    Kan ibland vara lite problem med språket men det brukar alltid lösa sig.
    Från en mkt nöjd kund
  • 2020-12-08
    Mycket tillmötesgående kundservice (om än lite svår att få tag på via mail/hemsidan, samt inget välutvecklat bokningssystem) och bra pris!
  • 2020-12-08
    Röj o städ snabb personlig service.
  • 2020-12-08
    Ett seriöst företag, som levererar städtjänster enligt överenskommelse. Proffsiga städare, bra priser. Jag är mycket nöjd.
  • 2020-12-08
    städ! företaget har bemött mig på ett proffsigt sätt.
  • 2020-12-08
    Från kontakten med beställning av flytthjälp till den var klar sköttes allt av Drott24 på ett mycket bra sätt, blev mer än nöjd.
  • 2020-12-04
    Tack till er Drott24, har testat med 4 andra bolag sen innan men de har aldrig lyckats göra min sambo nöjd så som ni har gjort. Smidigt, enkelt och perfektionister skulle jag beskriva drott24 AB med. Rekommenderat er drott24 för hela min bostadsförening och majoriteten känner så som vi gör.
  • 2017-08-11
    Frågade om offert ang hemstädning och bad att få bli kontaktad kvällstid.
    Offerten jag fick var dyr och jag var ej intresserad, tyvärr var jag tvungen att lämna ut min mail och telefonnummer, och jag blev totalt bombad med mail och sms. En dag senare på morgonen ringde en försäljare och var sjukt otrevlig när jag inte ville beställa hemstädning från dom. Samtalet avslutades med att säljaren slängde på luren. Totalt oacceptabelt och oförskämt beteende.
  • 2015-03-25
    VIll bara tacka Drott och deras aställda framförallt Yasmin som hjälpt mig trots att jag haft det tufft ekonomiskt ! bra service!
  • 2015-02-16
    I början lite problem med både städning och kontakt med efter jag bytt kontaktperson samt städerska flyttar allt på väldigt bra och jag är mycket nöjd med städningen.
  • 2014-11-26
    Jätte bra städning, är jätte nöjd, dammat överallt, på ställe. Jag aldrig dammat sedan jag flytta in. och till och med torkat i mitt sminkskåp. Micron skiner invändigt med.
    Luktade härlig citrondoft när jag kom hem.
    Till och med dammsugit under sängen ;)
    Tack!
  • 2014-03-21
    Heeelt underbart! Nybliven och låååångvarig kund Hos Drott. Hade våran första städdag idag. Kom hem till ett hem som var kliniskt rent. Hade inte förväntat mig att se en sån här stor skillnad på en gång. Rekommenderar Drott till allt och alla!!
  • 2013-12-17
    Vi har anlitat Drott&Co i tre omgångar för företagsflytt. Alltid lika bra arbete vänligt bemötande och även prisvärt. Har bara gott att säga om företaget och kommer att anlita dem även i fortsättningen.
  • 2013-12-16
    Jag är oerhört nöjd med deras arbetsinsatser. De är väldigt noggranna med det de gör och är väldigt enagerade och man blir ärligt bemött.

Jag anlitade dem för Drott byggstäd vilket funkade väldigt bra! Personalen var väldigt trevliga och duktiga.

Jag kan verkligen rekommenderar er att anlita Drott & Company!

Med vänlig hälsning/ Sara
  • 2013-12-16
    Har använt Drott vid ett par tillfällen för flytt och städ. Alltid blivit nöjd i slutändan. Hade anmärkningar efter ett städjobb men dem var snabba att höra av sig och skicka ut personal som fixade så jag blev nöjd. Sånt uppskattar man.
  • 2013-12-11
    Använder Drott för hemstädning och jag är nöjd än så länge :) Känns tryggt och säkert.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte