E.M.F Städföretag

Välkommen till E.M.F Städföretag!

Vi hjälper dig (som namnet antyder) med städning av alla dess slag. Genom att vara lyhörda inför dig som kund och dina önskemål kommer vi fram till vilket typ av städning som passar dig bäst och anpassar oss även efter hur du vill ha det.

Tjänster: Flyttstädning, kontorsstädning, hemstädning, företagsstädning, storstädning, fönsterputs och mycket mer.

Vi ställer stora krav på våra medarbetare och alla städuppdrag utförs med stor noggrannhet. Vi håller alltid miljö i fokus och använder endast miljövänliga rengöringsmedel.

Läs vad 12 kunder tycker om E.M.F Städföretag 2

2021-09-19
    Bra kontakt och bra slutresultat
    Tackar så mycket, för fin omdöme och att tycker att vi har fått bra kontakt E.M.F Städföretag
    2021-09-15
    Företaget har skött
    sig bra jag beställde flyttstäd och det gick igenom besiktningen
    Va bra att du Ing-Mart ycker att vi har skött oss och att besiktningen gick bra, er på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er och ge oss ett omdöme. E.M.F Städföretag
    2021-09-10
    Fin kontakt med ägare o anställda
    Tackar så mycket, det är alltid kul att komma städa på din krenik E.M.F Städföretag
    2021-09-07
    Spis och ugnsplåtarna ser ut som nya. Fönster jätte fint putsade .
    Va bra att du tycker att vi har gjort fin och rent spisen och fönster på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er E.M.F Städföretag
    2021-09-06
    Trevligt bemötande och väl genomfört arbete! Helt klart prisvärda!
    Va bra att du tycker att vi har bemöt er på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er E.M.F Städföretag
    2021-08-27
    Vi blev bemötta med trevlig personal, våra förväntningar var bra, blev bra allt.
    Rekommenderar verkligen.
    Va bra att du tycker att vi har bemöt er på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och att ni var nöjda. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp nästa gång.” E.M.F Städföretag
    2021-08-27
    E.M.F var väldigt tillmötesgående och flexibla inför flyttstäd. De skötte sig väldigt professionellt och höll vid sitt ord. Besiktningen från hyresvärden blev godkänd på en gång.

Tusen tack för all hjälp, kommer definitivt anställa de igen. Ni är stjärnor

Hakar Sadi
    ”Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och att ni var nöjda. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp nästa gång.” E.M.F Städföretag
    2021-08-26
    Bra bemött, inget att klaga på. Fick mina fönster putsade och blev väldigt nöjd med resultatet :)
    2021-08-25
    Bra bemötande. God service. Trevliga människor. Inget o klaga på.
    2021-08-13
    Anlitade EMF för fönsterputs. Jag är 100% nöjd med arbetet.
    Jag blev trevligt bemött, skulle absolut välja att anlita dom igen.

Det enda som drar ner betyget något är att dom dagen innan ringde och bad få skjuta fram tiden 1h.
    Men kom ändå 20min sent.
    "Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra att du blev nöjd med jobbet och att du blev trevligt bemött. Jag beklagar att vi blev sena och vi tar till oss av detta. Välkommen nästa gång du behöver ha städhjälp!" E.M.F Städföretag
    2021-07-08
    Proffsiga och trevliga! Helt klart prisvärda
    "Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra att du blev nöjd med jobbet och prisvärd och att du blev trevligt bemött.
    Välkommen nästa gång du behöver ha städhjälp!"
    2021-07-06
    Fönsterputs till att börja med. Sanering på toa. Spis och blev skinande rena.
    Svårt att säga vilka förväntningarna var. Jag kom igång me att röja och rensa. Det känns mer städat och friare här hemma.
    Det har varit trevligt att möta dem….
    Hej Inger, tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss och vad roligt att höra att du blev nöjd både med resultatet och bemötandet.
    Hör av dig när du behöver hjälp nästa gång. Mvh E.M.F Städföretag kundansvarig Janne