E.M.F Städföretag

E.M.F Städföretag

4.2

Välkommen till E.M.F Städföretag! Vi hjälper dig (som namnet antyder) med städning av alla dess slag. Genom att vara lyhörda inför dig som kund och dina önskemål kommer vi fram till vilket typ av städning som passar dig bäst och anpassar oss även efter hur du vill ha det. Tjänster: Flyttstädning, kontorsstädning, hemstädning,...

18 omdömen om E.M.F Städföretag

Elisabeth O
Skrev om E.M.F Städföretag

Vill gärna ha att städföretag som står för all utrustning. Flexibel personal. Ivriga att få uppdrag

Svar från E.M.F Städföretag

Vi tar med oss detta och ska förbättra oss

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Joseph K
Skrev om E.M.F Städföretag

Mycket noggrant puts och även väldigt härlig personal .

Svar från E.M.F Städföretag

Tackar så mycket, för fin omdöme och att tycker att vi har fått bra kontakt.

Elin B
Skrev om E.M.F Städföretag

Bra bemötande. Städade 2 lägenheter och 1 trapphus. EMF städföretag fick komma tillbaka och dammsuga och torka golv då vi inte var nöjda men efter det jättebra!!

Svar från E.M.F Städföretag

Tackar så mycket, för fin omdöme.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Jessika O
Skrev om E.M.F Städföretag

Då vi bytte lägenhet så köpte vi två flyttstäd, gott bemötande när vi tog kontakt men själva städet var uselt! Städaren i ena lägenheten pratade i telefon och rökte större delen av tiden och de städare i andra lägenheten levde absolut inte upp till våra förväntningar och det vi blivit lovade (alltså det som ingick i städningen!). Damm på golvlister, fönsterlister och dörrkarmar, spindelnät i tak och på väggar, fönstrena var ”putsade” med något medel som inte alls verkar vara till för fönsterputs då man tydligt bara såg kladd...

Svar från E.M.F Städföretag

Hej Jessika, Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Som du skriver i ditt omdöme fick du hjälp med två flyttstädningar var av vi hjälpte dig med den ena. Då vi inte fått något klagomål från dig efter städningen så undrar vi om du blev missnöjd med båda eller endast den ena flyttstäden. Vi strävar efter att alla våra kunder ska bli nöjd med vårt arbete och därför vill vi gärna att du kontaktar oss på 073-726 71 74 så der vi till att lösa situationen. MVH E.M.F Städföretag kundansvarig Janne Önskar dig en fin dag!

Julia Malin Sofia E
Skrev om E.M.F Städföretag

Jättenöjd med flyttstädarna och flyttstädningen. Önskvärt hade varit att det även ingick avtorkning av damm på väggarna.

Svar från E.M.F Städföretag

Va bra att du tycker att vi har bemöt er på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er. Ja vi ska försöka förbättra det

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Mariah H
Skrev om E.M.F Städföretag

Flyttstäd ,engagerad i sin tjänst. trevlig hade kontakt med Janne blev uppringd.

Svar från E.M.F Städföretag

Tackar så mycket, för fin omdöme och att tycker att vi har fått bra kontakt.

Oliver D
Skrev om E.M.F Städföretag

Bra kontakt och bra slutresultat

Svar från E.M.F Städföretag

Tackar så mycket, för fin omdöme och att tycker att vi har fått bra kontakt

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Ing-mari P
Skrev om E.M.F Städföretag

Företaget har skött sig bra jag beställde flyttstäd och det gick igenom besiktningen

Svar från E.M.F Städföretag

Va bra att du Ing-Mart ycker att vi har skött oss och att besiktningen gick bra, er på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er och ge oss ett omdöme.

Susan S
Skrev om E.M.F Städföretag

Fin kontakt med ägare o anställda

Svar från E.M.F Städföretag

Tackar så mycket, det är alltid kul att komma städa på din krenik

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Ingegerd J
Skrev om E.M.F Städföretag

Spis och ugnsplåtarna ser ut som nya. Fönster jätte fint putsade .

Svar från E.M.F Städföretag

Va bra att du tycker att vi har gjort fin och rent spisen och fönster på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er

Fors Widing M
Skrev om E.M.F Städföretag

Trevligt bemötande och väl genomfört arbete! Helt klart prisvärda!

Beatrice W
Skrev om E.M.F Städföretag

Vi blev bemötta med trevlig personal, våra förväntningar var bra, blev bra allt. Rekommenderar verkligen.

Svar från E.M.F Städföretag

Va bra att du tycker att vi har bemöt er på bra sätt kul att höra. Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och att ni var nöjda. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp nästa gång.”

Hakar S
Skrev om E.M.F Städföretag

E.M.F var väldigt tillmötesgående och flexibla inför flyttstäd. De skötte sig väldigt professionellt och höll vid sitt ord. Besiktningen från hyresvärden blev godkänd på en gång. Tusen tack för all hjälp, kommer definitivt anställa de igen. Ni är stjärnor Mvh Hakar Sadi

E.M.F Städföretag gillar detta
Svar från E.M.F Städföretag

”Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och att ni var nöjda. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp nästa gång.”

Jessica M
Skrev om E.M.F Städföretag

Bra bemött, inget att klaga på. Fick mina fönster putsade och blev väldigt nöjd med resultatet :)

Nina A
Skrev om E.M.F Städföretag

Bra bemötande. God service. Trevliga människor. Inget o klaga på.

Tina N
Skrev om E.M.F Städföretag

Anlitade EMF för fönsterputs. Jag är 100% nöjd med arbetet. Jag blev trevligt bemött, skulle absolut välja att anlita dom igen. Det enda som drar ner betyget något är att dom dagen innan ringde och bad få skjuta fram tiden 1h. Men kom ändå 20min sent.

Svar från E.M.F Städföretag

"Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra att du blev nöjd med jobbet och att du blev trevligt bemött. Jag beklagar att vi blev sena och vi tar till oss av detta. Välkommen nästa gång du behöver ha städhjälp!"

Peder F
Skrev om E.M.F Städföretag

Proffsiga och trevliga! Helt klart prisvärda

Svar från E.M.F Städföretag

"Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra att du blev nöjd med jobbet och prisvärd och att du blev trevligt bemött. Välkommen nästa gång du behöver ha städhjälp!"

Inger J
Skrev om E.M.F Städföretag

Fönsterputs till att börja med. Sanering på toa. Spis och blev skinande rena. Svårt att säga vilka förväntningarna var. Jag kom igång me att röja och rensa. Det känns mer städat och friare här hemma. Det har varit trevligt att möta dem….

Svar från E.M.F Städföretag

Hej Inger, tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss och vad roligt att höra att du blev nöjd både med resultatet och bemötandet. Hör av dig när du behöver hjälp nästa gång. Mvh E.M.F Städföretag kundansvarig Janne