Ekenbil AB

www.ekenbil.se
4.1

14 omdömen om Ekenbil AB

Tesfaldet Beraki T

Jag är jätte nöjd och tack till trevlig personal

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Husref S
Skrev om Ekenbil AB

Väldigt bra och proffesionellt bemötande.

Jens Olof S
Skrev om Ekenbil AB

Sålde en bil, det gick smidigt och problemfritt!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Alexander Luis O

Köpte bil till frugan, vi båda är mycket nöjda med service vi fått och bil! Toppenservice helt enkelt och smidig affär med bil i utlovat skick. Fick dessutom en gratis service inbokad på firmans bekostnad. Mvh Alexander Lindholm

Abel G
Skrev om Ekenbil AB

Jag har köpt 3 bilar hos Ekenbil, väldigt smidig och bra hjälp och kommer definitivt återkomma framöver

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Mohammed S
Skrev om Ekenbil AB

Väldigt nöjd med deras Service. Mycket trevligt & kunnig säljare.

Tomas B
Skrev om Ekenbil AB

Jag fick en underbar upplevelse i samband med mitt köp. Allt från finans, garanti och leverans var verkligen bättre än min förväntan. Jätte nöjd och rekommenderar

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Gabriel P
Skrev om Ekenbil AB

!!!! VARNING !!!! OSERIÖST FÖRETAG!!! Har haft ett ärende med ett bilköp där dom via mejl och sms garanterade att stå för kostnaderna som bristerna på bilen uppkom till. När bristerna väl var åtgärdade betalade dom ingenting och började med hot om fakturor och indrivning osv. ARN fick ärendet på sitt bort och beslutade att vi ( konsumenten ) hade rätt och beslutade att Ekenbil AB skulle betala summan till oss, Ekenbil AB följer inte ARNs rekommendationer och kort efteråt skickar dom en faktura på 33´ gällande avtalsbrott...

Olav J
Skrev om Ekenbil AB

Ekenbil är ett företag som EJ följer ARN’S rekommadioner. Hotar och skriker till kunder. Hotar och försöker skräma kunder med polisanmälningar. Skickar påhittade fakturor om kontraktsbrott m.m med hot om indrivning/inkasso. Håll er borta härifrån

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Ahmed Asseel Abbas A

Mycket nöjd med mitt köp, de var hjälpsamma med finans och försäkring också

Necati Ali K gillar detta
ZAIRE K
Skrev om Ekenbil AB

Köpte en Volvo , är inte bilkunnig så jag ställde många frågor ringde flertal ggr fram och tillbaks. Idag mycket nöjd med bilen / köpet och den service jag fick . Tack ekenbil för den vänlighet och professionalitet ni visat . Rekommenderar starkt .

SELAHADDIN B

Mycket nöjd med mitt bilköp. Tack Ekenbil

Hazal K
Skrev om Ekenbil AB

Köpte en Lexus och är jättenöjd med köpet. Trevligt bemötande och jättebra service!

JENS P
Skrev om Ekenbil AB

Vårt första bilköp kändes både nervöst och roligt och efter att ha sparat under en tid så hittade vi en bil vi tyckte om hos Ekenbil. Allt verkade seriöst till en början och vi var kanske lite blåögda eftersom vi inte kollade upp firman. Tyvärr så blev vi grundligt lurade. Bilen skar ihop efter bara några dagar och det visade sig vara ett motorfel som skulle kosta flera gånger mer än själva bilen. Ägaren/säljaren gjorde sig oanträffbar och vägrade göra något åt det och nu kommer vi försöka reklamera. Vi verkar inte vara ensamma om detta. Skulle vilja varna för den här firman.