Eljour & Eltjänst i Eu AB

3.7

15 omdömen om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Johanna Mathilda H
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Snabbt på plats när jag lyckades kortsluta hela lägenheten strax före avfärd till Arlanda, otroligt proffsigt bemötande och väl utfört arbete!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Mikael S
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Huset blir svart. Ett telefonsamtal och de hjälper mig att felsöka via telefon. Deras erfarenhet och kunskap löser problemet. Lugnt återfinner sig i hemmet, barnen somnar om. STORT tack!

Py Anna Charlotta S
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Mycket bra service, trevligt bemötande och kunniga.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Benny S
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Otroligt bra och snabb service fick vi över telefon, när strömmen helt plötsligt gick och slog ut kyl, frys och andra delar av huset. Rekommenderas starkt!

Malin B
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Snabba, kompetenta och otroligt kundbemötande. Rekommenderas varmt för eljobb. Löste problemet med vårt strömlösa hus på rekordtid.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Niklas N
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Fråga om priset! Det tar 6100 kr i startsavgift. Ingen information om detta på hemsidan, när man bokar eller i bekräftelsen du får via SMS: Oseriöst att inte upplysa om vad det kostar när man har en så pass hög startavgift. I det. här ärendet så gällde det en måndag morgon kl 07.30. Hade jag fått information om kostnaden hade jag aldrig bokat med dem.

Elina N
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Fantastisk elservice - rekommenderar starkt! Jag vill verkligen dela med mig av min fantastiska upplevelse med Eljour & Eltjänst i Eu AB. Deras professionella och vänliga eljour gav mig enastående elservice. Han var snabb, effektiv och löste mitt elproblem utan några bekymmer. Jag är så tacksam för hans hjälp och rekommenderar honom varmt till alla som behöver pålitlig och trevlig elservice!

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Lisa B
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Ringde för jourtjänst. Problemet visade sig snabbt ligga på elleverantörens sida och vi ringde direkt för att avboka (30min senare). Får information att vi kommer bli debiterade för 1h arbete då chauffören börjat köra mot oss. Debiterade på 1500kr!!! Fastän vi inte fått något arbete utfört för att en chaufför har satt sig i en bil på väg mot oss. Rekommenderar absolut inte dessa!! Stor varning!!!!!

Henrik Åke David N
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Fantastisk bra hjälp av Peter som räddade kvällen efter en kortslutning i min lägenhet. Proffsigt och snabbt stöd via telefon och videosamtal vid proppskåpet. Världsklass!

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

ROLAND G
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Snabb kunnig & professionell. Hjälpsam med gedigen kunskap.

Seppo Kalevi K
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

En räddare i nöden! Lite dyrare med Jour men det krävs aktoriserade elektriker vid installationer för att försäkringar ska gälla och man inte själv ska kunna bli anmäld för oaktsamhet och bli ekonomiskt ansvarig om olykan är framme?

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Cherstin S
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Varning för detta företag!!! Kolla noga priset och vad som tillkommer...moms, reskostnad, tillägg... vi anlitade hjälp till Tyresö...arbetet tog cirka 10 minuter...fakturan hamnade på över 6000kr...

Johan C
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Ringde Eljour & Eltjänst i Eu AB under en röd dag mitt på dagen i början av 2017. Företaget, i alla fall under jourtid, fakturerar som en stjärnadvokat, enligt min mening. Ta noga reda på vad jobbet kostar innan du anlitar det här företaget. Jag har aldrig varit med om något liknande arvoden tidigare. Enbart elektrikerns bilresa kostade mig 3 624 kr inkl moms, Bromma - Åkersberga tor.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Kim E
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Tack för ett mycket bra jobb på självaste julafton! Det var värt var enda krona! Snabb och mycket god service!

Seppo Kalevi K gillar detta
Johan M
Skrev om Eljour & Eltjänst i Eu AB

Anlitade för en liten elinstallation. Installationen blev helt ok. Däremot fick jag aldrig svar på vad det skulle kosta trots att jag frågade flera gånger. Bara luddiga svar. Och sen var fakturan sjukt saltad. Känner mig grundlurad. Se upp!

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R