Eleganz Stockholm

Eleganz StockholmGötgatan 61116 21 STOCKHOLM

5 omdömen om Eleganz Stockholm

Jonas L
Skrev om Eleganz Stockholm

Vilket resultat på klipp/skägg. Galet bra! Då min tidigare frisör stängt sin salong, hade jag ingen aning om vem jag skulle gå till. Min kompis sa att han klippte sig på Eleganz. Gick dit igår och träffade Besim som berättade att han tagit över salongen för några månader sedan. Måste säga att det var en upplevelse. Han är trevlig, rolig, noggrann och har verkligen feeling i det han gör. SJUKT NÖJD!!! Vill du testa en ny frisör och barber så är det bara ta sig till Södermalm. Medborgarplatsen och testa Besim! WOW!!!

Annica Helene H
Skrev om Eleganz Stockholm

Jag sade till om att frisören skulle toppa mitt hår med 2 cm, i stället klippte hon 5 cm. Dessutom klippte hon mig i en helt annan frisyr än vad jag bad om. Så besviken!

Leyla C gillar detta
Ida W
Skrev om Eleganz Stockholm

Klippte mig där en gång för ett år sedan. Tjejen som klippte mig fick mig att känna mig otroligt ful och fick mig att börja tänka mycket mycket mer på hur jag såg ut i ansiktet. Jag funderade på att klippa lugg och hon sa att mitt ansikte var "för hoptryckt" för det. Hon förstod inte alls hur jag menade eller vad som skulle passa mig och verkade inte alls veta vad hon skulle göra. Gick senare till en annan frisör då jag ej blev nöjd som klippte lugg på mig och jag har aldrig trivts så bra i en den frisyren som hon sa åt...

Leyla C gillar detta
Wladimir M
Skrev om Eleganz Stockholm

Trevlig bemötande av jätte duktiga frisörer, blir alltid nöjd när jag klipper mig hos dem. Kan värmt rekommendera dem.

Ida A
Skrev om Eleganz Stockholm

Trevlig och stor salong. Min syrras dotter tog hål i öronen där. Jätte trevlig och gullig kille som var förstående då hon va jätte rädd. Hon klippte sig även där och blev nöjd!