Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Bromma Blackeberg Elförmedling i Stockholm

Elförmedling i Stockholm

Björnsonsgatan 52, 168 43 Bromma — Visa karta

Elförmedling AB startades vintern 1998 av Göran Melander och Petri Wiborg med visionen att leverera eltjänster med hög kvalité till bra priser. I tolv år har vi nu arbetat med kunder i fokus. Vi har vuxit från att vara ett litet serviceinriktat företag till att bli ett medvetet elföretag med inriktning på allt större entreprenader. Under åren har vi utvecklats för att kunna möta efterfrågan med garanterad hög kvalité.

Det arbetar sammanlagt fem personer inom firman, alla med bred kompetens, gedigen erfarenhet samt de behörigheter som krävs. Vi har även ett inarbetat kontaktnät av entreprenörer som liksom vi själva arbetar efter en hög kvalitetsstandard.

Läs vad 15 kunder tycker om Elförmedling i Stockholm

• Veronica H
    Veronica H skrev om Elförmedling i Stockholm
    Dålig upplevelse av företaget.

De kom hem till mig och tittade på jobbet som skulle utföras och gav mig en offert gällande rådande jobb.

Arbetet upplevde jag sköttes väl och elektrikern var oerhört trevlig mot mig fram till dess att arbetet var utfört och klart.

Vidare tillhandahåller jag fakturan från företaget som råder 3 gånger mer än det offererade priset för arbetet. Att tillägga gjorde elektrikern ingenting extra utöver det vi kommit överens om.

Detta gjorde mig givetvis upprörd och jag återkopplade till företaget och frågade hur de kunder känna att det var rimligt att debitera mig 3 gånger så mycket mot det vi talade om. Svaret lydde att det tog lite längre tid än vad han trodde, men efter en diskussion togs 1000kr bort från fakturan.

Jag kan inte tycka att det är acceptabelt att slutpriset hamnar på så pass mycket mer än offererad debitering. Även om jag är insatt i att en offert är ett ungefärligt pris är detta hutlöst.

Jag känner mig grundlurad, ledsen och upprörd över att företag utnyttjar okunniga människor till att ta oskäliga priser.

Kan inte rekommendera detta företag till de som inte vill bli lurade på priset, som jag tyvärr blev.

Nästa gång vänder jag mig till någon annan, likaså mina vänner. Läs mer
  • kristoffer f skrev om Elförmedling i Stockholm
    Arroganta och ointresserade. Avbokar, återkommer inte och ber inte om ursäkt för någotdera. "Äh du vet vi har så j*vla mycket att göra just nu". Kul för er. Läs mer
  • Jonas R skrev om Elförmedling i Stockholm
    Kommunikationen har funkat väldigt bra både per telefon och mail, vilket har varit viktigt för oss som bor utomlands och hyr ut vår bostad i Sverige. Uppgjorda tidsangivelser har hållits och arbetet blivit professionellt utfört (till skillnad från tidigare använda hantverkare). Som lekman förväntar man sig att hantverkare gör ett bra jobb. Förutom detta har Elförmedling utmärkt sig med en trevlig, hjälpsam, tydlig, tät och bra kommunikation! Läs mer
  • Åsa E skrev om Elförmedling i Stockholm
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kom som utlovat. Otroligt smidigt och effektivt utfört arbete. Över alla förväntningar! Får de allra bästa rekommendationerna! Läs mer
  • Hans-Göran K skrev om Elförmedling i Stockholm
    Trevligt och okomplicerat.
    Levde klart upp till förväntningarna.
    Hög servicenivå.
    Klart värt pengarna.
    Ett trevligt , effektivt och proffsigt jobb. Läs mer
    2013-11-15 Representant för Elförmedling i svarar Hans-Göran K
    Tackar!
    Det är alltid lätt att jobba med nöjda kunder.
  • Martin H skrev om Elförmedling i Stockholm
    Ett mycket bra företag, som arbetar snabbt och effektivt samt håller avtalade tider. Vi kan inget annat, än att lämna högsta betyg! Läs mer
    2013-11-04 Representant för Elförmedling i svarar Martin H
    Hej Martin,
    Vi tackar för femman och ser till att fortsätta med samma mål på framtida projekt.
  • Magnus D skrev om Elförmedling i Stockholm
    Bra service, snabb respons och trevliga att ha att göra med. Väldigt nöjd med utfört arbete. Läs mer
    2013-11-04 Representant för Elförmedling i svarar Magnus D
    Tack Magnus,
    Vi försöker alltid att hålla en hög standard.
  • Christoffer v skrev om Elförmedling i Stockholm
    Tjena! Fick kontakt med Petri/Elförmedlingen genom Svensk Byggservice och är super nöjd! Det kändes väldigt tryggt och professionellt. Bra stämning och service. Jag har ingen koll på marknaden och konkurrenter men det kändes som priset var skäligt. Jag rekommenderar gärna Elförmedling till vänner och kollegor som skulle behöva hjälp. Mvh Christoffer von Reis Läs mer
    2013-11-04 Representant för Elförmedling i svarar Christoffer v
    Tack Christoffer,
    Det värmer att höra att kunder gillar oss.
    Professionalism och social kompetens är viktiga ingredienser i ett modernt företag.
  • Maciek D
    Maciek D skrev om Elförmedling i Stockholm
    Duktiga, snabba, trevliga och flexibla Läs mer
    2013-11-04 Representant för Elförmedling i svarar Maciek D
    Tack Maciek,

Det är viktigt med nöjda kunder.
    Jakob J gillar detta
  • Catharina G
    Catharina G skrev om Elförmedling i Stockholm
    Kompetent och kundvänligt företag med snabb service ! Läs mer
    2013-05-20 Representant för Elförmedling i svarar Catharina G
    Tack Catharina,
    Vi tar alltid hand om våra kunder på bästa möjliga sätt.
  • Michael L skrev om Elförmedling i Stockholm
    Bra organisation duktiga medarbetare och pålitliga Läs mer
    2011-10-26 Representant för Elförmedling i svarar Michael L
    Tack så mycket! Viktigt med sammarbete. Pålitlighet ett måste!
  • Joachim Z skrev om Elförmedling i Stockholm
    Jag hade ett akut problem avs min golvvärme. De ställde upp med kort varsel och när det fanns ett ytterligare fel återkom de återigen föredömligt snabbt och löste detta. De är dessutom trevliga att ha att göra med och arbetar med ett leende på läpparna. Läs mer
    2011-10-25 Representant för Elförmedling i svarar Joachim Z
    Tack Joachim! Kunden i focus! Ett åtagande måste ses med fullaste allvar!
  • Gunnar R skrev om Elförmedling i Stockholm
    Ett alert och trevligt företag med god service. Det är också i framkant när det gäller ny teknik. Läs mer
    2011-10-25 Representant för Elförmedling i svarar Gunnar R
    Tack Gunnar! God service är viktigt,kunden i focus. Det händer så mycket i El-världen, måste hålla sig uppdaterad!
  • Olof R skrev om Elförmedling i Stockholm
    Snabb och pålitligt företag som ser till att arbetet blir utfört på utsatt tid. Läs mer
    2011-10-25 Representant för Elförmedling i svarar Olof R
    Tack! då uppfyller vi de kraven som vi har satt på oss.
  • Yvonne R skrev om Elförmedling i Stockholm
    Service, kompetent, värme Läs mer
    2011-10-21 Representant för Elförmedling i svarar Yvonne R
    Tack så mycket! Allt är som det ska med andra ord!

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Kocksgatan 38, 11629, stockholm