Elitfönster På Plats Jakobsberg

Elitfönster På Plats Jakobsberg

• BadgeThreeYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Jakobsberg! Är det dags att byta fönster och du bor i nordvästra Stockholm? I så fall är Cecilia Kjellbom din kontaktperson. Du kan alltid känna dig trygg med svensktillverkade fönster från Elitfönster och ytterdörrar från Diplomatdörrar. Hos oss får du alltid ett komplett fönsterbyte med...

86 omdömen om Elitfönster På Plats Jakobsberg

Sedan starten hos Reco 2021

Susanna E
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Trevlig och tillmötesgående. Snabb och trovärdig. Jag köpte fönster och balkongdörrar.

Marco S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia ger en god och seriös känsla av företaget. Snabba bra svar på diverse frågor. Högt engagemang!

Henrik S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia var rekommenderad av en bekant till mig, jag tycker vi fick bra kontakt direkt. vi mailade eller ringde varann om det var några frågor eller undringar, funkade klockrent, så båda tummarna upp mvh Henrik .

Anna J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Snabbt, trevligt och professionell hantering.

Camilla H
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Kontakten med Cecilia var mycket bra! Cecilia är en ambitiös och engagerad rådgivare och vill kundens bästa. Hon är snabb på återkoppling och är väldigt tydlig. Ger bra service och information och är väl insatt av produkterna. Jag fick en mycket bra känsla för företaget, då jag har sökt efter olika alternativ för våra fönster och fönsterleverantörer ett par år nu. Det viktigaste är att det känns bra och att man skapar förtroende. Det var också en otroligt skicklig, snabb och duktig montör, Adam, som var här och monterade allt i perfektion. Kort sagt, Mycket nöjd!

Ola M
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Trevlig och snabb återkoppling och tydlig i sitt sälj. Mycket nöjda

Nicolas K
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Väldigt glad, genuin och trevlig säljare. Lyssnade på mina önskemål, kom med idéer, ärlig och raka svar. Jag som köpare har inget negativt att tillägga om henne utan tvärtom, rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta eller andra som går i tankarna om dom ska välja Elitfönster

Roger J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Jag bestämde mig för att byta ytterdörr, altandörrar och samtliga fönster i mitt hus. Jag bestämde mig för ett totalåtagande där allt ingick. Kontakten med Cecilia har fungerat alldeles utmärkt och slutresultatet har blivit riktigt bra. Snickarna har också gjort ett riktigt bra arbete.

Björn K
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia ger ett proffsigt intryck

Maud L
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Bra bemötande av kontakten Cecilia Kjellbom. Vi skulle byta i stort sett alla fönster och balkong-/altandörrar, totalt 12 enheter. Offerten kom snabbt efter vårt möte. Fick snabbt svar vid frågor. Bytet av fönstren gick också fort, på 3 dagar. Arbetet utfördes av trevliga montörer. Elitfönster levde upp till våra förväntningar av bra kvalitet.

Tommy O
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Har tagit alldeles för långt tid från kontakt till beställning till färdigt + fel leverans sen skadad leverans sen fel spröjs sen justering av smygar å foder på utsidan som ej vart bra och inte riktigt bra ändå. Men sa att jag fixar resten själv känns som det blir enklare fast inte man ska behöva det. Hade tänkt beställa några fönster till men, tog ju Elitfönster för man trodde det skulle vara smidigt fast ni är dyra. Allt är ju inte Cecilias fel.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att ge ett omdöme. Det som gick fel i första leveransen med en enhet i fel mått är ju tyvärr en mänsklig faktor, våra snickare är ju också bara människor. Att det nya fönstret sedan kom skadat i transporten var ju dubbelotur. Jag förstår att du skickade hem snickaren när han kom för att göra klart det sista på utsidan, det respekterar jag när allt dragit ut på tiden. Jag har verkligen gjort allt jag kunnat från mitt håll för att kompensera för Schenker resp snickaren, ledsen att det inte räckte...

Liam S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia var bra och förstod precis vad vi ville ha och önskade och hjälpte oss på traven, hon får 5+. Däremot var hennes montör omöjlig att få tag i och det var strul kring honom, och när han väl gick att få tag i hade han inte tid, så då ringde han till sin chef så en annan fick montera. Han den nya var klockren och helt felfri och där gick det som smort. Hade han varit den förvalda hade allt fått 5+.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Ledsen att det inte har funkat med vår ena snickare, det har styrts upp nu från centralt håll. Glad att höra att ni blev så nöjda med en av våra andra kollegor. Riktigt snyggt med den nya planlösningen, inåtgående altandörrar vid franska balkongen passade superbra på er fasad. Extra glad för att se det snygga plåtarbetet också. Ni är alltid välkomna tillbaks om det blir aktuellt i framtiden.

Olle E
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Trygg, förtroende ingivande, håller avtalad tidsplan. Proffesionellt genomfört.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Blev en fin lösning med nya större fönster och riktigt snyggt med de djupare inbyggda fönsterbänkarna. Extra bra plats att spana på för katten :-) Ni är alltid välkomna tillbaks om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Stefan N
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Snabb och proffsig hjälp vid val av altandörr. Vänligt och personligt bemötande i kommunikationen. Rekommenderas starkt.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Glad att höra att ni är så nöjda och hoppas ni kommer få stor glädje av ert tillval med myggnät till dörren nu när vi går mot den säsongen. Ni är alltid välkomna tillbaks om det blir aktuellt i framtiden.

Tommy K
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Trevlig, Lyhörd, Tillmötesgående, Kunnig. Följde upp hela processen och var tillgänglig. Vi beställde 10 fönster, 2 fönsterdörrar, 2 ytterdörrar och 8 persienner med installation. Lite strul med Schenker löstes elegant så att installationsarbetet kunde komma igång enligt plan. De två installatörerna var mycket effektiva och noggranna, 5 arbetsdagar + 2h städning och bortforsling skräp. En persienn saknades i leveransen, men den levererades och installerades några veckor efter avslut. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Glad att höra att ni är så nöjda. Känns trygg att vi har en Eftermarknadsfunktion som smidigt tar hand om ev missar i leveransen. Hoppas ni också kommer få stor glädje av de extra spaltventiler vi satte in i era andra fönster som ni ville behålla nu när vi går mot den varmare säsongen. Ni är alltid välkomna tillbaks om det blir aktuellt i framtiden.

Betty M
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vi är supernöjda med fönsterbytet via Elitfönster och Cecilia. Hela processen gick väldigt smidigt och Cecilia svarade snabbt på mail om vi hade någon fråga eller fundering.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Glad att höra att ni blev så nöjda. Blev en fin lösning med era nya vridfönster och riktigt snyggt med de djupare inbyggda fönsterbänkarna. Hoppas ni kommer njuta av era underhållsfria tätare fönster, kanske extra mycket när det blir kyligare ute. Ni är självklart alltid välkomna tillbaks om det skulle bli aktuellt någon annan gång, i något annat hus kanske. Återigen, tack för förtroendet!

Mikael S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia är en mycket bra och duktig säljare. Håller vad hon lovar och återkopplar snabbt och effektivt. Jag saknade dock lite mer information om vilka tider arbetarna skulle jobba då de kom och gick lite som de ville. I helheten är jag ändå supernöjd med resultatet. Jag kan starkt rekommendera Cecilia och Elitfönster på plats

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Glad att höra att ni blev så nöjda. Svårt för mig att påverka hur snickarna håller kontakten med er kunder innan och under montaget men jag har skickat er feedback vidare, tack för att du berättar om din upplevelse. Hoppas ni kommer njuta av era underhållsfria tätare fönster, kanske extra mycket när det blir kyligare ute. Återigen, tack för förtroendet för att vi återigen fick hjälpa er med ert fönsterbyte! Skönt med nöjda kunder som återkommer :-)

Eva H
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Bra kontakt med Cecilia från beställning till monterat fönster. Fönsterleverans i snökaos - Cecilia fixade det. Trevliga montörer som städade fint efter sig både ute och inne. Suverän service från start till avslut. Tack Cecilia mfl. för ett smidigt fönsterbyte 😊

Svar från Cecilia Kjellbom

Stort tack för era fina ord! Blev verkligen ett ansiktslyft i rummet att göra en ny indelning i fönsteröppningen till skillnad från originalfönstret och nu skaffa er en större öppningsbar del på de nya 3-glasfönstren. Lite skrämselhicka hann vi få där med leverans mitt i snöovädret men bra med montörer som löser det mesta. Ska hälsa extra till snickarna att de får guldstjärna för städningen :-) Om det skulle bli aktuellt någon gång att byta fler enheter är ni varmt välkomna tillbaks! Tack igen!

Peter H
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vi behövde byta tre fönster och två altandörrar och tog in offerter från flera företag. Bemötandet från Cecilia Kjellbom var överlägset konkurrenterna genom att hon var lyhörd för våra önskemål och hjälpte oss fram till en lösning som passade våra behov, utan att vi behövde känna oss pressade att bestämma oss snabbt. Hon hade inte det typiska ”försäljarupplägg och manér” som man som kund lätt genomskådar, utan ger ett ärligt och uppriktigt intryck. Förutom det var hon positiv, glad o trevlig som person, en man gärna rekommenderar...

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för ert fina omdöme, känns bra att höra att vi lyckades leva upp till och kanske överträffa era förväntningar! Jag som varit kund själv 2 ggr innan jag började som rådgivare kanske tänker lite annorlunda ? Viktiga ekonomiska beslut ska inte behövas stressas fram :-) Så skönt att höra att ni är nöjda med oss och våra produkter. Tack också för era vänliga ord om att ni rekommenderar oss vidare, vi kommer självklart gärna tillbaks om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er!

Fredrik G
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Bra bemötande från företaget och planering av leverans och installation. Dock utdragen installation på vissa delar i slutfasen.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Kul att ni valde en fin blå färg på er nya dörr - hoppas ni gläds varje gång ni kommer hem :-) Eftersom montörerna först fick trixa lite för att kunna montera er nya ytterdörr, bl a både såga ur markplattor som lagts direkt mot den gamla dörrkarmen på utsidan, och sedan försöka få till att grundmåla ett par extra foder som fick köpas in lokalt för detta mitt i snöperioden med temperaturer som inte går att måla i så tycker jag nog att de gjort ett riktigt bra jobb. Tack igen för...

Patrick J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia has helped us during the process of changing four windows and one door. She has been able to adpat to our specific demands.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Verkligen snyggt med den nya helglasade altandörren och speciellt med en Top Down plissé - ni kommer nog uppskatta den ännu mera när det blir mera dags- och sol-ljus ute. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig och du är alltid varmt välkommen åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Thomas G
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Always helpful and quick to respond.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Riktigt fint med de svarta ALU-profilerna till ert vackra tegelhus. Skönt också att vi hann med montaget före jul för ett tätare hus. Hoppas att ändringen av placeringen för sidoljuset respektive ytterdörren nu har satt sig hos familjen. Hunden uppskattade verkligen mera utsikt. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig och du är alltid varmt välkommen åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Hans B
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vi köpte ytterdörr och altandörr med montage från Elitfönster. Leveransen och montaget fungerade perfrekt. Trevligt bemötande från Cecilia Hans Bergman

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni får stor glädje av era nya enheter, vet att den nya täta altandörren brevid fruns plats vid matbordet var extra uppskattad. Happy wife happy life :-) Blev också riktigt fint med nya ytterdörren och sidoljuset. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig och du är alltid varmt välkommen åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Magnus G
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia är mycket engagerad och kunnig med stort kundfokus. Mht hennes personliga utmaningar tycker jag att Elitfönster måste ha någon plan för vem som täcker upp för sådana situationer. Jag kan rekommendera Cecilia och de montörer som gjorde jobbet, snyggt och väl utfört arbete.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Skönt att höra att ni är nöjda med våra produkter och montaget. Eftersom jag drabbades av plötsligt dödsfall i familjen så kunde jag inte följa upp montaget löpande på samma sätt eller boka in slutkontrollen lika snabbt som jag gör i vanliga fall och där mitt i "högsäsongen" av alla som ville få hjälp av oss innan vintern kom så fanns ingen annan kollega lokalt som hann med mera heller. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Anders L
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vi är mycket nöjda med företaget Elitfönster På Plats. Vi har bytt alla fönster, altandörrar och ytterdörr i vår 70-talsvilla. Proffsigt och trevligt bemötande av fönsterrådgivaren Cecilia som varit på plats både inför och efter renovering. Vi har fått snabba svar på frågor och funderingar som dykt upp och alltid fått lösningsinriktade svar. Vi är så nöjda och njuter av det färdiga resultatet som blev över förväntan!

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Så glada vi blir för era fina ord :-) Extra kul att få leverera och montera altandörrar med lite färg - underbar nyans ni valde :-) Skönt att vi snabbt kunde fixa låssmed lokalt till era egeninköpta handtag också. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Peter E
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Engagerad och lösningsorienerad i sin kundkontakt. Installation av Diplomatdörr i mitt radhus.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Spännade att få leverera och montera en halvpardörr till din nya entréutbyggnad. Riktigt snyggt blev det! Hoppas du kommer få stor nytta av mera svängrum in och ut ur huset. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig och du är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Berit J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vänligt bemötande. Såg till att beställningen gick in i tid före semestern. Tog fram svar på alla frågor vi hade. Hjälpte tlll med alla valen till 4 olika fönsterbyten. Fönstren blev insatta på ett proffsigt sätt och vi är nöjda med slutresultatet Vi kan tänka oss att anlita Cecilia igen.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Skönt att du hann få ditt montage av dina nya fönster innan jullovet. Bra med blandning av 3-glas fönster med trä- eller ALU-profil beroende på vart i huset de skulle monteras. Hoppas också de längre vridstängerna gör det enklare att använda dina persienner. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig och du är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Marie A
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vi behövde byta ett fönster på vårt hus. Vi hörde av oss till Elitefönster och fick kontakt med Cecilia. Hon bemötte oss mycket proffsigt, lämnade offerter och skötte hela arbetet. Det var lätt att få kontakt med henne och hon svarade alltid på våra frågor. Hon skötte också samarbetet med montörerna och framförde våra önskemål till dem och även till fabriken. Vi är mycket nöjda med Cecilia och hela arbetsprocessen.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Alltid skönt att höra att det går som det ska/är tänkt. Hoppas ni fortsätter vara nöjda med ert nya fönster och om det skulle bli aktuellt någon gång att byta fler enheter är ni varmt välkomna tillbaks! Tack igen!

Viktor S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Planering inför projektet var tydlig, leverans av fönster enligt tidplan och arbetets gång gick överlag smidigt. Rekommenderar både Elitfönster och Cecilia.

Svar från Cecilia Kjellbom

Stort tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Alltid skönt med nöjda kunder. Extra glada att vi hann montera klart hos er också innan det blev ännu mera snöoväder. Hoppas ni kommer få skön inomhustemperatur nu när hela huset är "uppdaterat". Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Karl-Oskar H
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Bra bemötande och enkelt att samarbeta med Elitfönster och Cecilia. Tydlig information,snabba svar och åtgärder. Vi är väldigt nöjda med både våra fönster och kontakten vi haft med Cecilia

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni får stor glädje av det digitala handtaget på nya helglasade altandörren ni som bor med "småfolk". Snyggt också med det stora fönsterparti bredvid. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Claes H
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia har varit toppen ändra från att jag la beställningen till att hon kom och kontrollmätte. Sedan leverans och montage har fungerat toppen. Hon har bra kunskap och koll på allt med svar på alla våra dumma frågor.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Det finns verkligen inga dumma frågor, bara att jag varit kund 2 ggr innan jag blev rådgivare och har lite försprång ;-) Bra att prata igenom alla olika val man kan göra och vad man kan tänka på innan själva beslutet/val av produkt. Snyggt med den nya svarta ytterdörren! Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Peter H
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Hon var trevlig o gav alla förberedelser o det ekonomiska. Klart o tydligt

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni blir riktigt nöjda med er nya altandörr. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Susanne E
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Mycket nöjd med bemötande och service

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme, betyder mycket för mig/oss! Skönt att höra att du är nöjd både med våra produkter och med mig och kollegorna/montörerna. Hoppas ni haft glädje redan nu av era nya 3-glas fönster, speciellt i sovrummen nu när det är kallt ute igen. Tack igen för förtroendet att få hjälpa dig och du är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Michael S
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia har skött samtliga kontakter med oss extremt professionellt och bra. Det gäller under hela processen, från offertförfrågan till slutlig leverans och leveranskontroll. Hon har alltid återkopplat snabbt avseende frågor, leveranstider och eventuella förändringar. Förväntningarna har överträffats avsevärt, framför allt vad gäller engagemang och vilja att jag som kund skall känna mig trygg. Hantverkarna som utförde dörrmonteringen var mycket professionella, trevlig och utförde ett arbete med hög kvalitet.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme, betyder mycket för mig/oss! Skönt att höra att du är nöjd både med våra produkter men framförallt med mig och kollegorna/montörerna. Fint ansiktslyft på ert hus med nya dörrpartiet och sidoljuset :-) Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Fredrik J
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Hjälpsamma och enkla att jobba med. Inte världsbäst på att kommunicera men inget som inte gick att lösa…

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Det blev verkligen bra med er nya öppning i fasaden med plats för helglasade dubbeldörren. Miljövänligt också att vi kunde flytta er befintliga ytterdörr till en ny plats. Ledsamt att du tycker att kommunikationen hade övrigt att önska, har vidarebefordrat det till montörerna. Hade hoppats att de skulle kunna ta en större roll tillfälligt eftersom jag drabbades av plötsligt dödsfall i familjen. Hoppas ni kommer kunna njuta av mera kontakt med trädgården utanför från Master Bedroom....

Per E
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Bra produkt, bra montage och bra information.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Skönt med 3-glas fönster i god tid innan vintern kom, bra tajming av er. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Björn W
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia har varit ett stöd hela vägen genom bytet av dörrar och fönster, specielt när huser är från 60-talet och inte stämmer med dagens mått på dörrar och fönster. När sedan dörrar och fönster kom passade dom direkt. Kan rekomendera henne om du behöver byta fönster/dörrar.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Så kul att få leverera och montera produkter i egen kulör utöver standard :-) Speciellt den nya ytterdörren lyfte hela framsidan på huset. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Christer C
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Kontaktade ett företag som specialiserat sig på att installera produkter från Elitfönster viket var perfekt eftersom vi önskade en produkt från just Elitfönster. Istället för att kontakta en snickare och beställa produkten själv så räckte det med ett samtal för att boka in ett möte för att få hjälp men rätt produktval, behörig installatör och en tidplan. Allt fungerade jättebra och altandörren var på plats och installerad innan tidplanen. Kundkontakten sköttes seriöst och vi är mycket nöjda med allt från första kontakten till slutbesiktning av installationen av altandörren.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Så glada vi blir för era fina ord :-) Blev ett ansiktslyft med den nya helglasade altandörren; mera ljus in i huset och underbar kontakt med er fina uteplats. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt någon gång i framtiden.

Christer F
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

En bra upplevelse från början till slut när vi bestämde oss för att köpa nya fönster till vårt hus. Allt har hanterats smidigt från början till slut.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Verkligen snyggt att ni valde att ha en glasdelande post på vissa av era nya 3-glas fönster, syns inte mycket "skillnad" i stilen från utsidan alls efter montaget. När vi går mot varmare tider hoppas jag ni kommer få mycket glädje av era myggnät också. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Therese B
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Väldigt bra bemött av Cecilia. Kunnig och professionell. Husets fönsterbyten blev till belåtenhet. Rekommenderas.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Alltid skönt att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Hoppas verkligen ni haft nytta av nya 3-glas fönster och altandörrar när vi kom in i kallare årstiden. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Susanne C
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Vi blev bemötta på ett trevligt sätt.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Den nya helglasade altandörren blev verkligen pricken över i:et i ert nya vackra uterum. Hoppas ni får många fina timmar där. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Seija K
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Proffsigt och trevligt bemött Mycket proffsiga och lyhörda montörer 9 nya treglasfönster monterade på två dagar med mycket fint iinre och yttre arbete Vi är mycket nöjda med köpet

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Ert hus var tacksamt att montera i, lätt att få loss de gamla enheterna. Skönt att höra att ni är nöjda, våra killar är värda sin vikt i guld. Hoppas ni redan haft nytta av ett tätare hus nu när vinterkylan kommit. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen någon gång i framtiden.

Sven & Birgitta R
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Cecilia var lätt att kommunicera med och hon följde upp alla frågor vi hade under processen med att byta till Elitfönster treglas.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att ni tar er tid att lämna omdöme! Blev verkligen ett lyft med ännu större glaspartier ut mot trädgården, riktigt bra med de inbyggda fönsterbrädorna också. Skönt att fönstret med det lilla glashacket också byttes ut snabbt. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och extra tack för rekommendationen till svärsonen :-)

Sven-Olof L
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Engagerad och angelägen att vi fick det som vi hade beställt och förväntat oss. Hon var till stor hjälp vid beställningen. Bra korrespondans. Vi är mycket nöjda.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att ni tar er tid att ge omdöme, mycket uppskattat! Blev verkligen snyggt med allt extra plåtarbete på utsidan också. Känns bra att ni uppskattar att vi håller kontakten löpande fram till slutkontrollen. Hoppas ni kommer trivas med era nya underhållsfria 3-glasfönster med ALU-profiler och så klart är ni alltid välkomna tillbaks igen om det skulle bli aktuellt.

Karwan S

Proffsig och trevligt bemötande

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Snyggt med större fönster i köket, hoppas ni kommer kunna njuta av mera kontakt med trädgården utanför via det. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och ni är alltid varmt välkomna åter om det skulle bli aktuellt igen i framtiden.

Mats O
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Mycket trevligt bemötande och snabba svar via mail. Cecilia är mån om att kunden ska vara nöjd och att vi alla är överens. Kan varmt rekommendera Elit fönster och Cecilia Kjellbom. Mvh Mats och Isabell Olander

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni kommer märka skillnad i inomhuskomforten med era nya 3-glas fönster och altandörr. Blev riktigt snyggt med helglasad dörr i köket, blir nog mera dagsljus in där denna höst/vintersäsong. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och varmt välkommen åter om det blir aktuellt igen i framtiden.

Arman P
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Tillmötesgående. Ser till att kunden får det som dem vill. Professionellt bemötande. Lätt tillgänglig. Ingen krångel överhuvudtaget.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Riktigt snygg ny ytterdörr ni valt med mycket glas, i kombination med sidoljuset kommer ljuset verkligen flöda in i huset :-) Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och varmt välkommen åter om det blir aktuellt igen i framtiden.

Stellan F
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Mycket professionellt bemötande och ett väl utfört arbete.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Hoppas ni kommer bli fortsatt nöjda med nya ytterdörren, altandörren och era fönster. Våra montörer uppskattade extra mycket att få jobba nära sina hem ;-) Tack igen för förtroendet att få hjälpa er och varmt välkommen åter om det blir aktuellt igen i framtiden.

Louise E
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

Toppen! Smidigt och effektivt.

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder! Skönt att ni blev nöjda med den nya altandörren, riktigt snyggt med helglasat - hoppas det kommer märkas stor skillnad i rummet sedan när det blir mörkare ute igen. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er!

Derek Q
Skrev om Cecilia Kjellbom en del av Elitfönster På Plats Jakobsberg

En mycket trevlig erfarenhet från början till slut! Allt funkade utmärkt. Cecilia visade ett fantastiskt engagemang, var pålitlig, kunnig, lösningsorienterad; och svarade snabbt på mina frågor vare sig det var sent på kvällen eller på helgen. Leveransen funkade utan problem. Min order kom till och med fyra veckor tidigare än utlovat. Cecilia och Elitfönster får hösta betyg från mig!

Svar från Cecilia Kjellbom

Tack för att du tar dig tid att berätta om din upplevelse! Du hade tur med din order, vi fick ökad leveranskapacitet från fabriken så kul att överträffa dina förväntningar. Blev snyggt med integrerade fönsterbänkarna också och tätt och bra med nya fönster. Hoppas du återkommer i framtiden om du råkar flytta till nytt boende som också behöver nya fönster. Tack igen för förtroendet att få hjälpa er!