Elitfönster På Plats Luleå

Elitfönster På Plats Luleå

• BadgeFourYears

Välkommen till Elitfönster På Plats Luleå! Letar du efter en lokal kontakt som kan hjälpa dig med montage av fönster i Arjeplog, Arvidsjaur, Boden, Luleå, Piteå eller Älvsbyn med omnejd? Kontakta då gärna oss för ett kostnadsfritt hembesök. På plats finns Bo Bäckström som har många års erfarenhet inom branschen.

184 omdömen om Elitfönster På Plats Luleå

Sedan starten hos Reco 2020

Tord P
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Riktigt proffsiga och snabba.

Tord P

snabb trevlig och professionell

Eva R
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Trevlig och kundvänlig samt väldigt kunnig på vad man ska ha. Örjan lever upp till mina förväntningar och bra att ha och göra med. Svarar snabbt på sms när man skriver.

Eva R
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Bra bemötande och mycket bra upplevelse av tjänsterna.

Stig N
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Örjan toppenbra att göra affär med lugn, förklarar bra och ger råd..Killarna som monterade Våra fönster var och en visste vad de skulle göra .inget onödigt prat, allt flöt på i samma takt..Snabbt var allt gammalt borta och nya fönster på plats och ett jättefint jobb var utfört. Och vi är mycket nöjda..Stort tack pojkar

Jenny G
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Bra och snabbt arbete med bra återkoppling

Stig N
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Toppen kille att ha och göra med. Allt blir som han lovat.Alla som monterat fönstren åt oss

Merja K
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Bemötande var bra Ville inte få jobbet gjort v 7 ,men det blev det Köpte två yttedörrar och ett fönster

Svar från Örjan Kero

Tack Merja för din recension. Vi hade självklart kommit vecka 8 om jag hade kommit ihåg att du hade nämnt om vecka 7. Tänkte att det var OK att vi kom senare på dagen när jag hade frågat om det passade:-)

Merja K
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Helt Ok Minus hade önskemål att jobbet skulle inte göras vecka 7 pga nattjobb men arbetet blev just vecka 7 Köpte två yttedörrar och ett fönster

Markus V
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Smidigt hela vägen från första besök till färdigmonterad.

Verner Karlssons Å
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Örjan Keros grabbar gjorde ett bra jobb i garaget. Gick snabbt och det blev bra 👍

Anette U
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Bra o duktig personal ,snabba o välgjort arbete

Cindy L
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Allting har fungerat väldigt bra med Elitfönsterpåplats och försäljare Örjan. Vi fick ett väldigt gott bemötande från första början och allt löpte på enligt den givna planen. Örjan hjälpte oss med alla frågor och funderingar vi hade om fönster och dörrar, och vad som är värt att satsa på och vad man kan "strunta i" när det gäller extra tillbehör. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna från offertförfrågan till montering och vi är väldigt nöjda med slutresultatet!

Gunni A
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Bra ordentlig personal. Förtroende givande säljare och snickare.

Niklas H

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaåa

Kennet F
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Rak och redig. Enkel kommunikation. En som vill göra fler affärer med,

Gunni A
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Proffsig, kunnig, trevlig och duktig på att prata. Han inger förtroende.

Johan L
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Örjan Kero är hjälpsam och trevlig. Han är lugn och kan på ett tydligt sätt steg för steg gå igenom hur fönsterbytet kommer gå till. Som småbarnsföräldrar var det mycket viktigt för oss att veta hur stor inverkan på vardagen det skulle innebära att genomföra fönsterbytet när vinterkylan slagit till. Han tog sig tid för att svara på frågor och kunde ingående bekriva hur snickarna kommer arbeta för att byta fönstren på just vårat hus vilket skapade en trygghet för oss. Jag skulle utan tvekan rekommendera andra att anlita Örjan och elitfönster på plats för sitt fönsterbyte.

Svar från Örjan Kero

Tack Johan för din fina recension:-) ja, det är bättre att vara övertydlig än otydlig!

Dennis B
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Bra kunnig försäljare samt duktiga och kunniga fönsterbytare som gjorde ett snabbt-snyggt arbete .

Dennis B
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Mycket bra att ha med att göra och även kunnig om sitt yrke . Utför jobbet med sina gubbar ett mycket bra jobb . Det som vore önskvärt är att dom försöker hänga upp plast ifrån golv till tak så att inte gammalt spån flyger omkring överallt . Gärna ett flyttbart plastskydd .

Margareta J
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Bytet av fönstren och dörr gick snabbt och smidigt det är ett väl trimmat team som gjorde bytet

Margareta J
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Mötet med Örjan var trevligt och han var saklig

Albin D
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Inga konstigheter, allt funkade smidigt och bra. Trevligt bemötande.

Albin D
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Genomgående bra service, behövde inte lägga mig i nåt av projektet utöver att ta beslut kring utseende som jag fick bra vägledning kring. Smidigt.

Per-Ola D
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Snabba, trevliga och effektiva montörer.

Anette F
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Jag har fått mina fönster och balkongdörr utbytta i villa. Allt gick snabbt och smidigt på utsatt tid. Bemötandet upplevde jag som mycket trevligt och professionellt. Blev dock lite städjobb både ute och inne efteråt. Inne var jag förberedd på men ute blev det lite besvärligare i snön.

Anna Erika B
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Engagerat bemötande och mycket kunnig rådgivning från början till slut! Örjan och kollegor har verkligen tagit fullt ansvar så att vi varit trygga med denna stora investering och förändring av huset. Vi är mer än nöjda!

Jeanette L
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Örjan är mycket kunnig och han har massor med erfarenhet och kunskap som gör att vi kände att vi ville anlita Elit. Vi köpte fönster och balkong dörr. Bemötandet var så himla bra så vi fick förtroende och hela upplägget var suveränt.

Anette F
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Väldigt fint och förtroendeingivande bemötande. Eftersom min granne tidigare var nöjda med sina fönsterbyten tvekade jag inte att anlita Elitfönster. Pga mycket snö och kyla var det nog svårt att hitta allt skräp och glaskross utomhus så det har jag städat upp efteråt.. Jag har bytt ut fönster och balkong i villa.

Svar från Örjan Kero

Tack för ditt fina omdöme:-) det är lite svårt att hitta allt skräp som hamnar under snön ibland! Örjan

Maria Therese M
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Trevlig försäljare som jag köpte ett fönster och en balkongdörr av. Leveransen kom enligt plan och det gjorde även de som monterade dessa. De var snabba och lämnade inga spår efter sig.

Jarno Y

Asfghk m hgjkbggujgfujhggkkvgyjh

Göran P

Våra 3 altandörrar blev bytt snabbt och bra killarna gjorde ett toppen jobb👏👏👏

Marja Leena L
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Professionellt, vänligt och sakligt bemötande. Vi förväntade att få nya, fina fönster på plats . Vi köpte fönster med installation. Örjans hembesök inför beställning var proffsig o uppskattad. Hemma gick han igenom fönstren som skulle bytas ut. Gav tips o råd. Berättade om materialet som vi valde. Det kändes tryggt. Han berättade om leveransen, installationen och färdigställande av projektet. I sin helhet gick allt mycket smidigt. Kommer att rekommendera Örjan Kero och Elit fönster till andra också.. Mvh/Marja-Leena och Eilert Lahti

Sofie K
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Allt har fungerat superbra! Örjan är trevlig och kunnig och hjälpte oss vid hembesöket att välja de fönster och tillval som passade vårat hus bäst. Han är lätt att komma i kontakt med och svarar snabbt om man har någon fråga eller fundering. Monteringen gjordes enligt tidsplanen av ett gäng duktiga killar. Vi har varit jättenöjd hela vägen från första kontakt tills allt var färdigt. Rekomenderar och kommer att anlita Elitfönster och Örjan fler gånger.

Annika M
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Snabbt efter att jag bett om besök blev jag kontaktad. Proffsigt, kompetent, trevligt och goda råd hur jag skulle resonera kring vilka fönster jag behövde. Smidigt och snabbt byte. Kompetenta och trevliga montörer. Estimerat datum för montering stämde trots att det var en bit i framtiden vid beställning.

Bror R
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Blev positivt och proffsigt bemött.Fönstren kom precis som lovat,och arbetet likaså.Montering av fönstren flöt smidigt och snabbt.Så vi är nöjda med resultatet.

Håkan R

Bra bemötande Bra installation Bra varor

Martin I
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Min/vår upplevelse kan ärligt anges som positiva och är helt i överensstämmelse till vad som avtalats. Samma goda upplevelse skall anges till montörerna/byggföretaget som installerade våra fönster samt altandörr. Vi har till och med kunnat delge vår positiva inställning till ägarna av en annan villa i vår närhet och det skulle inte förvåna mig/oss om det inte kommer att bli ytterligare ett fönsterbyte inom detta område med Elitfönster som leverantör.

Per K
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Bytte fönster och dörrar och de var enkelt & bra.

Martin I
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

En liten rättelse, Gammelstad ligger inte i malmfälten. Vi upplevde Örjan som ärlig och kunnig säljare och som hade stora kunskaper gällande hur byggnaden är uppförd, en säljare som Elitfönster skall vara mån om och som måste vara värdefull som säljare för Elitfönster.

Håkan R
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Vänligt bemötande. Bra kvalitet och bra jobb!

Ann B

Bra, trevlig, kunnig Ytterdörr

Per K
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Enkelt och bra kundmöte. Jag köpte fönster och dörrar till stugan och är helnöjd!!

Åke E

kunnig trevlig . Att de skulle vara bra fönster, så vi får se. Fönsterbyte

Daniel M
Skrev om Elitfönster På Plats Luleå

Hela köpet kändes smidigt och tryggt.

Mats T
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Allt fungerade från beställa till leverans. Proffsigt monterat fönster . Kan rekommendera andra beställare.

Håkan K
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Trevlig, saklig och håller vad han lovar.

Arkivuo Wikström Anni A
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Jättenöjd med Elitfönster och Örjan! Känns tryggt och enkelt för mig som kund.

Hans F
Skrev om Örjan Kero en del av Elitfönster På Plats Malmfälten

Smidigt. Leverans enligt plan.

Anders L

Supersnabba och superduktiga +++++