Elitfönster På Plats Örebro

Elitfönster På Plats Örebro

Välkommen till Elitfönster på plats Örebro! På Elitfönster på plats Örebro hittar du Tom Johansson som är din kontaktperson i Örebro med omnejd. Vi tar hand om ditt nästa fönsterbyte eller dörrbyte. Vi är utbildade och certifierade på fönster- och dörrbyten. Är du intresserad av att byta fönster eller dörrar och bor i Askersund,...

11 omdömen om Elitfönster På Plats Örebro

Ulla S
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Hej! Jag var väldigt nöjd med Tom! Trevlig, noggrann o det gick snabbt! Jag litade på honom. Mvh Ulla

Brf T
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Samarbetet med Tom fungerade bra och smidigt och vi höll den planerade tidsplanen

Peter R
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

bra och proffsig bemöttelser lung och inget stressande alltid nåbar hade höga förväntningar på elitfönster är mycket nöjd med utfört arbetet

Kristina L
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Fantastiskt bemötande mycket hjälpsam och jag fick genast förtroende för honom kommer att rekomendera alla i framtidrn

Carl Tom J
Skrev om Elitfönster På Plats Örebro

Mycket bra! Kan varmt rekommenderas!

Johan N
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Vi tog kontakt med Tom för ca ett årsedan för att få en offert på fönster. Det blev inte aktuellt då utan vi väntade ett tag till. När vi kände att det var dags så letade vi upp kontakt uppgifterna till Tom och tog kontakt. Han har varit så tillmötesgående för att vi ska bli så nöjda som möjligt och har kommit på lösningar på allra bästa sätt. Det har känts otroligt tryggt och bra med kontakten med Tom! Våra fönster blev så bra hemma och hela denna kontakt blev super bra.

Jennie E
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Bra, smidigt och trevliga. Hänsynsfulla.

Carina L
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Trevlig fint bemötande .bra information av allt inför byte .lugn togs sin tid .varmt rekommenderad försäljaren

Christian E
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Dålig/ingen kommunication när det blev förseningar. Det var alltid jag som kund som behövde jaga svar. Elitfönster på plats lovar mycket men levererar vädligt dåligt.

Ziad A
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Super trevligt och bra affär från första kontakten till leveransen. Stort tack 😀

Anders G
Skrev om Tom Johansson en del av Elitfönster På Plats Örebro

Rekommenderar Elitfönster på plats, mycket proffesionellt bemötande.