Eriksdal Rör & Svets

3.7

7 omdömen om Eriksdal Rör & Svets

Lena N
Skrev om Eriksdal Rör & Svets

Skulle ta bort min dusch och installera ett badkar istället. Fick hjälp med allt, snabbt och smidigt och till ett okej pris och proffsigt bemötande . Jag är mycket nöjd !

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

anders s
Skrev om Eriksdal Rör & Svets

Bokade tid med Jan vid två tillfällen och han varken kom eller hörde av sig någon av gångerna. Innan andra tillfället frågade jag om han verkligen skulle dyka upp denna gång med tanke på allt som måste förberedas av mig och styrelsen, stänga av vattnet i hela huset, ringa hit jour som låser upp källaren, ta ledigt från jobbet etc, och så struntar han ändå i det... Helt otroligt

Ann Ö
Skrev om Eriksdal Rör & Svets

Supernöjd! Snabb och smidig hjälp av Jan, och jag har nu åter en fungerande dusch till ett bra pris. Vid andra liknande problem kommer jag absolut höra av mej till dem igen!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Henrik v
Skrev om Eriksdal Rör & Svets

Det var för kallt i vår dusch - det ordnade Vidar efter lite detektivarbete. Punktlig, trevlig, kunnig, humoristisk. Utomordentligt nöjd. Dessutom hade firman dunderkoll på portkoder, datum, och annat - tack också till Jan. Henrik, Åsögatan

Lisa H
Skrev om Eriksdal Rör & Svets

Trasig toatank! jan Ljungberg kommer snabbt, fixar ny toa och tar med den gamla. Proffsigt och trevligt bemötande, Lisa Högberg

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Annika K

Lisa K
Skrev om Eriksdal Rör & Svets

Trevligt bemötande, ursnabb och punktlig ankomst, bra jobb!

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till