Alla kategorier Frisör Uppsala Uppsala Estetica Hair-Uppsala

Melongatan 10B, 754 49 Uppsala — Visa karta

Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM
Hair Stylist
Therese K:
Janet på Hair Stylist är väldigt duktig, både på att klippa och färga. Sambo, son och dotter klipper sig numera hos Janet.

Läs vad 5 kunder tycker om Estetica Hair-Uppsala

• Lovisa E
    Lovisa E skrev om Estetica Hair-Uppsala
    Väldigt bra frisersalong. Frisörerna är väldigt bra på att ge tips och komma med nya idéer och har ett stort utbud på olika hårprodukter. Lite dyrare, men det är det värt om man blir riktigt nöjd med resultatet.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Estetica Hair-Uppsala
    En väldigt bra frisersalong med många duktiga frisörer, som gärna ger tips och idéer! Trevlig inredning och ett bra utbud av hårprodukter. Är fantastiska på att färga och göra frisyrer. Bra läge nära centrum, något högra priser men väl värt det om man är ute efter en snygg frisyr!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Estetica Hair-Uppsala
    Är riktigt grymma, fixade min och nitton andra polares frisyrer, dem blev helt makalösa, dem är speciellt duktiga på färgningar och att fixa till en (en-dags-frilla) som man lätt själv kan sköta.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Estetica Hair-Uppsala
    Jätteduktiga och trevliga frisörer. Priserna är kanske en aning höga, men med tanke på hur lyckat resultatet blir är det nästan värt det. Läget är bra och nära stadskärnan utan att ligga mitt i. De gjorde ett grymt jobb då vi var ett 20-tal personer som skulle ha mer krävande frisyrer.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Estetica Hair-Uppsala
    En riktigt bra frisörsalong. Trevligt innrett, ducktiga frisörer och centralt belägen. Enbart kvinnliga anställda som alla är egenföretagare och hyr sin stol. en klippning går på ca 400 kr men så blir man inte besviken heller.

Melongatan 10B, 754 49 Uppsala