Alla kategorier Frisör Stockholms län Danderyd Estetique i Mörby

Mörby Centrum, 182 31 Danderyd — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Estetique i Mörby

• Saga S
    Saga S skrev om Estetique i Mörby
    USCH OCH FY! Helt fruktansvärd upplevelse! Jättetrevlig frisör som inte tog någon hänsyn alls till mina önskemål. Hon var stressad eftersom jag tydligen var inbokad på hennes lunch så hon klippte mig lugg fort och slarvigt. Helt ojämn, önska jag kunde bifoga bild.. Läs mer
  • Jesper K skrev om Estetique i Mörby
    Bästa frisörsalongen är utan tvekan Estetique i Mörby!!
    Hade långt hår i 10år innan jag bestämde mig för att klippa kort! Frågade runt och de flesta tipsade mig om dem... Aldrig fått så många komplimanger efter klippningen! Varit där 3 gånger och är lika nöjd varje gång. Ny stamkund ✌ Läs mer
  • Evelina skrev om Estetique i Mörby
    Jag har alltid varit nöjd med att både klippa och färga mig hos er, har nu gått hos er i 2år. Har aldrig fått så mycket beröm för senaste frisyren.
    Tack för mig, Evelina B Läs mer
  • Maria M skrev om Estetique i Mörby
    Jag vart lovad en blondering som skulle ta bort det gamla röda nyanserna, vid en konsultation. Men när blekningen var klar, var det massor av rött kvar i håret! Då sa de att jag skulle komma tillbaks 2-3 ggr till för att det röda skulle försvinna.... ska maninte hålla det man lovar? Har varit kund i många, många år och klippningen har varit bra, men nu går jag inte dit mer, varken för klippning eller något annat. Tack för ordet! Läs mer

Bondegatan 16, 11633, STOCKHOLM