Estetique i Mörby

3.4

5 omdömen om Estetique i Mörby

PATRICK I
Skrev om Estetique i Mörby

Har klippt mig här i några år och alltid varit supernöjd. Kunnig personal med ett leende på läpparna.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Saga S
Skrev om Estetique i Mörby

USCH OCH FY! Helt fruktansvärd upplevelse! Jättetrevlig frisör som inte tog någon hänsyn alls till mina önskemål. Hon var stressad eftersom jag tydligen var inbokad på hennes lunch så hon klippte mig lugg fort och slarvigt. Helt ojämn, önska jag kunde bifoga bild..

Jesper K
Skrev om Estetique i Mörby

Bästa frisörsalongen är utan tvekan Estetique i Mörby!! Hade långt hår i 10år innan jag bestämde mig för att klippa kort! Frågade runt och de flesta tipsade mig om dem... Aldrig fått så många komplimanger efter klippningen! Varit där 3 gånger och är lika nöjd varje gång. Ny stamkund ✌

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Evelina
Skrev om Estetique i Mörby

Jag har alltid varit nöjd med att både klippa och färga mig hos er, har nu gått hos er i 2år. Har aldrig fått så mycket beröm för senaste frisyren. Tack för mig, Evelina B

Maria M
Skrev om Estetique i Mörby

Jag vart lovad en blondering som skulle ta bort det gamla röda nyanserna, vid en konsultation. Men när blekningen var klar, var det massor av rött kvar i håret! Då sa de att jag skulle komma tillbaks 2-3 ggr till för att det röda skulle försvinna.... ska maninte hålla det man lovar? Har varit kund i många, många år och klippningen har varit bra, men nu går jag inte dit mer, varken för klippning eller något annat. Tack för ordet!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också