Fåglevik Fastighetsbyrå AB

Läs vad 5 kunder tycker om Fåglevik Fastighetsbyrå AB

• Nils Daniel N

2019-10-30

Nils Daniel N skrev om Fåglevik Fastighetsbyrå AB
    Anlitade Marie för att sälja min villa. Det är en process med många fallgropar. Jag är verkligen jättenöjd med hur Marie lotsade mig genom hela processen. Jag uppskattade småskaligheten i företaget. Marie är både kunnig och proffsig i sin profession. Läs mer
    Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    4.6 / 5 i betyg — 1154 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi har precis fått hjälp av Emma Samuelsson att sälja vårt radhus. Emma var lyhörd, erfaren och med en fantastisk magkänsla. Vi lämnade"
  • 2018-08-10

Eva-Lis L skrev om Fåglevik Fastighetsbyrå AB
    Vi har anlitat Marie på Fåglevik Fastighetsbyrå och vi är mycket nöjda med hur hon har hanterat försäljningen av vår lägenhet och vill varmt rekommenderade henne till liknande uppdrag. Läs mer
  • Jan D

2016-12-11

Jan D skrev om Fåglevik Fastighetsbyrå AB
    Jag rekommenderar verkligen Marie på Fåglevik Fastighetsbyrå som mäklare. Fantastisk service, engagemang och omhändertagande. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    4.8 / 5 i betyg — 420 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt med hjälp av Jonathan! Han lade verkligen ner tid och energi på att hitta rätt köpare för att al"
  • Jeanette D

2016-11-25

Jeanette D skrev om Fåglevik Fastighetsbyrå AB
    Marie har på ett professionellt och omtänksamt sätt hjälpt oss på alla vis igenom två försäljningar! Vi kan varmt och innerligt rekommendera Marie på Fågleviks Fastighetsbyrå. Läs mer
  • Malin M

2015-03-24

Malin M skrev om Fåglevik Fastighetsbyrå AB
    En mycket trevlig mäklare som man snabbt och smidigt får hjälp av. Hjälper till med allt och är snabb på att svara på alla frågor och funderingar man har. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera mäklaren! Läs mer
    MOHV Göteborg
    4.9 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Badge2020
    "Jag är väldigt nöjd med Nathalie och jag har använt mig av henne vid flera köp och försäljningar innan. Nu när det var dags att sälja igen f"
    Christian H

Bästa Mäklarna nära Fåglevik Fastighetsbyrå AB:

Tommy K Tommy K tycker:
“Bra och korrekt beskrivning av...” Läs mer